• Aragog is de winnaar van deze wedstrijd gefeliciteerd

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 11:50 ]


    Mijn geheim is geheim

    Zo. Duidelijk is het zeker ;]
    Zet mij er maar bij.


    Deep inside, I've never felt alive

    Wait a second, heb je wel toestemming?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ja, dat heeft ie. Kijk maar bij het wedstrijdtopic.


    Deep inside, I've never felt alive

    Okay, schrijf mij er dan ook maar bij! (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Even vraagje: wat is de dag van de boete? Is dat de dag wanneer alle 'tributes' voor de wedstrijd worden gekozen? Want ik heb de boeken in het engels gelezen :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Bond schreef:
    Even vraagje: wat is de dag van de boete? Is dat de dag wanneer alle 'tributes' voor de wedstrijd worden gekozen? Want ik heb de boeken in het engels gelezen :Y)

    Het is de Reaping. ^^
    Dus ja, dat is het. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Achilles schreef:
    (...)
    Het is de Reaping. ^^
    Dus ja, dat is het. XD

    Als je het zo in het engels zegt, herken ik het meteen ;] Maar ik was, om het gevalletje met HP te voorkomen, meteen begonnen in de engelse boeken. Ik denk ook niet dat ik ooit de NL boeken ga lezen ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik wil meedoen!!!!!!!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb de boeken bijna niet gelezen, bij de eerste ben ik nu op de helft. Achja, ik doe mee, alleen ik ga kijken of ik het haal!


    May the odds be ever in your favor!

    Ik doe mee.

    he ik wil wel mee doen :3

    ik moet wel even melden dat ik disleksie heb (bij de vorige wedstrijd wisten ze het niet en kreeg ik daar best wel wat kritiek op :$ )


    i just tank god cow's don't fly

    NightAir schreef:
    he ik wil wel mee doen :3

    ik moet wel even melden dat ik disleksie heb (bij de vorige wedstrijd wisten ze het niet en kreeg ik daar best wel wat kritiek op :$ )

    Ik begrijp nog steeds niet waarom mensen het dyslexie noemen, waarom niet iets simpels zoals: "woordstoornis", ofzo. :')
    Het faalt echt dat ze het zo hebben genoemd.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Achilles schreef:
    (...)
    Ik begrijp nog steeds niet waarom mensen het dyslexie noemen, waarom niet iets simpels zoals: "woordstoornis", ofzo. :')
    Het faalt echt dat ze het zo hebben genoemd.

    Hehe, inderdaad. En mensen met dispraxie, kunnen dat woord ook al niet uitspreken, meestal.


    Deep inside, I've never felt alive

    Nou, vooruit, ik doe mee :').


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Okay, I'll give it a try =)


    If a writer falls in love with you, you can never die