• Rode shirts:
    -Lisa Tiny Adams > DevilWings
    -Rose Annebel Highwood > xYoung

    Lichtblauwe shirts:
    -Zhalia Mynthe Rizzoli > SongOfMyself
    -Kyra Quid > SongOfMyself

    Grijze shirts:
    -Jayden Scott Davis > LxYoung
    -Florence Rose Bella Katelyn Night > DevilWings
    -Abigail Aka Abby Taylor Roux > Griphook

    Donkerblauwe shirts:
    -gereserveerd > LovingStyles
    -Adrey Dewi Moore > xYoung

    zwarte shirts:
    -Arina Deville Lestrange > DevilWings
    -Juliet Alice Bella Moon > STwilight
    -Liberty Sage Ramirez > IHeartMusicc

    witte shirts (max. 20):
    -James Laurent Robert Adams > DevilWings
    -Esmée Grace Flores > xYoung
    -James Parker Ramirez > IHeartmusicc

    leraren:
    -Esmée Grace Flores (lerares verschillende talen) > xYoung
    -Arina Deville Lestrange(lerares wiskunde) > DevilWings
    -James Parker Ramirez(leraar aardrijkskunde) > IHeartmusicc
    -James Laurent Robert Adams(leraar geschiedenis) > DevilWings

    _____________________________________________________________________________
    Het begin:

    Arina Deville Lestrange

    Samen met Esmée en James Adams loop ik naar het missie-kantoor. Ik open de deur en ga op een stoel zitten. 'Jullie gaan met z'n drieën naar Portugal. Jullie moeten zorgen dat een organisatie de wereld niet opblaast. Arina, jij heet Arina Ryan. Esmée, jij heet Esmée Ryan en jij James, jij heet James Ryan. Esmée en Arina zijn je zussen en jullie zijn samen op wereldreis. Jullie moeten infiltreren bij de organisatie. Het zijn jong volwassenen van 18 tot 21 jaar. Veel succes.' Samen lopen we naar het vliegveld om naar Portugal te gaan. Blijkbaar was alles al geregeld. Ik stap het vliegtuig in met Esmée en James achter me. Dit keer was ik de jongste dus. We vliegen naar Portugal en daar zie ik de auto staan die beschreven was in de aanwijzingen. James stapte achter het stuur en ik naast hem. Esmée moest dus vanachteren. We rijden naar het huis. Als ik mijn kamer instap open ik mijn kast gelijk. Allemaal leuke zomerjurkjes en hoge pumps.

    _________________________________________________________________________
    Rollentopic

    regels spel:
    - meld je af als je niet kan (behalve als je ergens heen moet of je kan/mag niet op quizlet. Je moet jezelf dus kunnen verklaren)
    - geen kanker of tering gebruiken
    -16+ teksten mogen natuurlijk
    - 3 keer een overtreding is rol kwijt

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 17:19 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [ Mijn topics, dit is gewoon eerste Topic toch?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Mijn topics, dit is gewoon eerste Topic toch?]

    [inderdaad dit is het rollenspel. de rollen heb je ingevuld, nu kan je die bespelen]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [abo :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ Oke, maar wie zet begin post want hoe beginnen we ? xd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (ik zet morgen de beginpunt erop. Ik zal starten, maar ik zit nu op de iPad en dat werkt niet zo goed)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [ Ohh okee is goed ;d]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ ik zit weer op mijn laptoppie]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Arina Deville Lestrange

    Samen met Esmée en James Adams loop ik naar het missie-kantoor. Ik open de deur en ga op een stoel zitten. 'Jullie gaan met z'n drieën naar Portugal. Jullie moeten zorgen dat een organisatie de wereld niet opblaast. Arina, jij heet Arina Ryan. Esmée, jij heet Esmée Ryan en jij James, jij heet James Ryan. Esmée en Arina zijn je zussen en jullie zijn samen op wereldreis. Jullie moeten infiltreren bij de organisatie. Het zijn jong volwassenen van 18 tot 21 jaar. Veel succes.' Samen lopen we naar het vliegveld om naar Portugal te gaan. Blijkbaar was alles al geregeld. Ik stap het vliegtuig in met Esmée en James achter me. Dit keer was ik de jongste dus. We vliegen naar Portugal en daar zie ik de auto staan die beschreven was in de aanwijzingen. James stapte achter het stuur en ik naast hem. Esmée moest dus vanachteren. We rijden naar het huis. Als ik mijn kamer instap open ik mijn kast gelijk. Allemaal leuke zomerjurkjes en hoge pumps.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 8:56 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Oh. We zijn al begonnen. SORRY!]

    Mijn Topic's

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 17:14 ]

    [ Maar ik snap nog steeds niet hoe we beginnen...sorry]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Haha dat probleem heb ik ook.. Hoe begin je zo iets :'D..]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Esmée Grace Flores.
    Samen met Arina en James loop ik naar het missie kantoor. We gaan allemaal rond de tafel zitten en krijgen een plattegrond voor ons neus. James gaat met zijn vinger over de plattegrond en blijft hangen bij Portugal. "Daar gaan we z'n drieën heen," Ik knik en luister naar zijn uitleg. "We moeten zorgen dat een organisatie de wereld niet opblaast. Arina, jij heet Arina Ryan. Esmée, jij heet Esmée Ryan en ik heet James Ryan, we zijn dus familie," Vertelt James. "En wie blijft er achter op de campus?" Vraag ik na zijn uitleg. James laat zijn blik van de kaart naar mij glijden. "Andere James houdt een oogje in het zijl. Deze missie wordt geen lange, dus het moet kunnen," Ik knik en hij vertelt verder. "We zijn samen op wereldreis, als familie," Ik kijk naar James. "Familie, gewoon broers en zussen?" Nu is het zijn beurt om te knikken. "Oke, ik begrijp je. Ga verder," James geeft me even een geïrriteerde blik, en vertelt verder. "We moeten infiltreren bij de organisatie. Het zijn jong volwassenen van achttien tot eenentwintig jaar," Ik krijg een niet begrijpende blik in mijn ogen. "De mensen van de organisatie zijn rond onze leeftijd?" Vraag ik. "Ja. Denk maar niet dat ze ongevaarlijk zijn, omdat ze jonger zijn," Waarschuwt hij. "Tijd om te gaan," Zegt James en staat op. Ik loop terug naar mijn kamer en zet de apparatuur die ik niet gebruik uit, zoals mijn wekker. Op deze missie mogen geen kleren mee, dus trek ik mijn zomerse outfit aan. Op naar Portugal! Ik sprint de trap op, richting James en Ariana. "Moest dat zo lang duren?" Zucht James, en ik knik overduidelijk. "Vrouwen," Mompel ik lachend en loop samen naar het eigen vliegveld van de Cherub campus. Een klein vliegtuig staat al klaar. "Here we go," Lacht Ariana. We stappen in en gaan op de bank van het vliegtuig zitten. Alle drie krijgen we een koptelefoon op om met elkaar te kunnen praten. Ik voel dat we opstijgen en voor ik het weet zitten we in de lucht.
    Na een paar uur vliegen landen we op het vliegveld van Portugal. Ik moet mijn hoedje even vasthouden als we uitstappen. Hier staat een flinker briesje. Mijn blik glijd over het vliegveld. In de verte kan je de zee zien. James gaat ons voor naar de rand van het vliegveld. Er staat een jeep klaar. "Gaaf!" Roep ik tegen Ariana. Wanneer James in gestapt is, gaat Ariana naast hem op de bijrijdersstoel zitten. "Tuurlijk, ik mag weer achterin," Mompel ik en trek de klep open. Gek genoeg liggen er een paar spullen klaar en een matras. Ik neem plaats op het matras en bekijk de spullen. Handleiding, telefoons, bureau artikelen, ga zo maar door. Ondertussen start James de motor van de jeep en we komen in beweging. Terwijl Ariana de kaart leest en navigator speelt voor James rijden we naar het huis waar we gaan verblijven. Het duurt niet lang en al snel parkeert James de jeep voor het huis. Ariana springt uit de auto en rent het huis binnen. Samen met James loop ik erachteraan. "Ik ga even een verkenningstocht door het huis doen," Zeg ik tegen James en doorloop alle kamers.

    [Ik snap het ook niet.. Ik heb er gewoon iets van gemaakt.. @DevilWings Kun je rustiger spelen? Je hoeft geen honderd acties te doen in één post.. S:]

    [sorry, maar dat was gewoon het begin. zodat we snel konden starten. ik krijg ook niet echt veel posts]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen