• Ik ga een nieuw verhaal schrijven en ik heb personen nodig. 0 meisjes en 0 jongens.

    ______________________________________________________________________________

    naam:
    geslacht:
    leeftijd (tussen de 17 en de 20):
    karakter:
    uiterlijk (uitleg + foto):
    extra:
    stukje hoe hij/zij wordt ontvoerd (waar, wanneer en hoe):
    website foto (link):
    ______________________________________________________________________________

    uitleg:
    Er worden 5 jongens en 5 meisjes ontvoerd. niemand weet waarheen. De jongens en meisjes worden getraind, ondergronds, in de heksenkunst. Als er opeens iemand verdwijnt van de 10 zijn de anderen verbaast. Er verdwijnen er steeds meer, totdat er 2 overblijven. 1 jongen en 1 meisje. Zij zullen tegen elkaar moeten strijden om te bepalen wie er de opvolger van de heksenkunst wordt. Het speelt zich af in Engeland.

    ______________________________________________________________________________
    De titel is geworden:
    Witchcraft and Wizardry


    Je hoort van me als ik je rol gekozen heb.


    IK HEB GEEN ROLLEN MEER NODIG, SORRY!!!

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 7:38 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Oeh! Ik wil wel graag een personage invullen, alleen ik heb even twee vraagjes.
    - Mag ik er twee invullen? 'Cause I have an idea, haha c:
    - In welke tijd speelt dit zich af? Gewoon in het heden? Of toekomst/verleden?


    I blame movies for my high expectations of love.

    Obscuro schreef:
    Oeh! Ik wil wel graag een personage invullen, alleen ik heb even twee vraagjes.
    - Mag ik er twee invullen? 'Cause I have an idea, haha c:
    - In welke tijd speelt dit zich af? Gewoon in het heden? Of toekomst/verleden?

    alles wel. flashbacks, visioenen en nu zeg maar
    en natuurlijk mag je er 2 invullen, maar dan wel 2 verschillenden alsjeblieft


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Mag ik een meisje invullen? (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    vocalizer schreef:
    Mag ik een meisje invullen? (:

    tuurlijk, vul maar gewoon alles in


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Naam:
    Aiden Walker (broer van Elissa)
    Geslacht:
    Man
    Leeftijd:
    19
    Karakter:
    Door zijn knappe uiterlijk heeft Aiden altijd al een attitude gehad. Het interesseert hem vrij weinig wat andere mensen van hem denken en gaat vaak tegen de regels in. Meisjes vallen als een blok voor hem, door zijn charmes - maar hij heeft nog nooit écht van iemand gehouden. Hij flirt met bijna elk meisje, soms tot ergenis van zijn vrienden.
    Zijn attitude zit hem eigenlijk in de weg om een 'normale' jongere te zijn, alhoewel hij nooit normaal is geweest. Ergens in zijn jongere jaren is er iets vreemds gebeurd, iets wat hij nooit heeft kunnen plaatsen, iets waar hij nooit over heeft gepraat met iemand anders. Het was iets magisch geweest, maar wie geloofde er nu nog in magie?
    Uiterlijk:


    Aiden heeft zwart haar, wat meestal in een bijna perfect model valt door de wax die hij erin doet. Zijn groene ogen zijn erg helder, stralen iets van wijsheid uit en gaan vaak samen met een scheve, ontdeugende glimlach. Hij is best lang, ongeveer 1,90m en heeft iets meer spieren dan de gemiddelde jongen.

    Stukje hoe hij wordt ontvoerd:
    Aiden gaat vaak uit in een bekende club dicht bij zijn woonplaats in Engeland. Zeker als hij in een minder vrolijke bui is zoekt hij zijn nodige aandacht bij meisjes. Die nacht gaat hij zoals gewoonlijk naar huis, langs een steegje die een kortere weg vormt naar zijn huis. Normaal vermijd hij dit steegje, maar aangezien hij redelijk wat op heeft en niet veel zin heeft om weer zo ver te lopen midden in de nacht, besluit hij er toch doorheen te gaan. Iets wat hij misschien beter niet had kunnen doen.

    --

    Naam:
    Elissa (Lis) Walker (zusje van Aiden)
    Geslacht:
    Vrouw
    Leeftijd:
    18
    Karakter:
    In tegenstelling tot haar broer maakt Elissa geen gebruik van haar knappe uiterlijk. Ze heeft een zacht karakter, maar heeft haar mondje klaar wanneer het nodig is en kan dan zeer fel uit de hoek komen. Elissa maakt snel vrienden met iedereen en laat niemand een buitenbeentje worden. Vaak komen mensen met problemen naar haar toe, omdat ze altijd een antwoord lijkt te weten.
    Toch kampt ze zelf met problemen die ze bij niemand kwijt lijkt te kunnen. Zodra ze over haar eigen gevoelens moet praten, klapt ze dicht door een soort muur om zichzelf heen te maken. De enige die ze wel bepaalde dingen kan vertellen is haar broer, die altijd voor haar klaar staat.
    Uiterlijk:


    Net als haar broer heeft Elissa zwart haar en helder groene ogen. Het enige verschil tussen hun ogen, zijn de bruine streepjes in Elissa's linkeroog - wat een vreemd effect geeft. Je zou denken dat ze, net als haar broer, lang zou zijn - maar het tegenovergestelde is waar. Ze is maar 1,60m en werd hierom eerst veel gepest. Sindsdien kan je maar beter niet meer met haar lengte spotten, want klein zegt niets over kracht.

    Stukje hoe ze wordt ontvoerd:
    Elissa heeft een verontrustend belletje gehad van haar broer - alhoewel ze er niet veel uit op kon maken door het gebrabbel en de paniek ving ze nog de woorden 'steeg' en de naam van zijn favoriete club op. Daarna was er alleen nog maar gekraak te horen aan de andere kant van de lijn en getoeter van auto's, waarna ze wist dat er iets niet in de haak was. Als één of andere bezetene gaat ze richting het steegje - sinds haar ouders niet thuis zijn kon ze er alleen nog maar zelf op afstappen. Gelukkig is Lis nooit erg bang van aard geweest - tot ze in paniek raakt wanneer ze haar broer niet in het steegje vind. Als ze zich wilt omdraaien gaat er een vaag gevoel door haar heen, waarna ze bewusteloos op de grond valt - om hetzelfde lot te ondergaan als haar broer.

    Ik weet niet of je het iets vind. o: Je kan altijd nog dingen aanpassen naar hoe jij het precies wilt hebben ofcourse. c:
    Edit: sommige spellingsfouten die ik opmerkte na het nog een keer gelezen te hebben c:

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 14:33 ]


    I blame movies for my high expectations of love.


    Obsucro zei:
    Ik weet niet of je het iets vind. o: Je kan altijd nog dingen aanpassen naar hoe jij het precies wilt hebben ofcourse. c:


    Tuurlijk, alles is goed.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    naam: Maddison Lauren Swarek.
    Roepnaam: Maddie.
    geslacht: vrouw.
    leeftijd: 17. || Geboren op 29 september 1994.
    karakter: Maddie is een lief , maar energiek meisje. Ze geeft veel om mensen, en hecht zich heel snel aan anderen. Ze vertrouwd anderen snel. Ze heeft ontzettend veel energie , en veel mensen vragen zich af waar het vandaan haalt. Ze is sociaal, grappig, optimistisch, en betrouwbaar. Slechtere eigenschappen van maddie zijn dat ze gauw bang is, dat ze dingen doet voordat ze nadenkt, en dat ze niet snel durft te vertellen dat dingen haar dwars zitten.
    uiterlijk:

    Veel mensen denken al gauw dat Maddie een onbeschoft kind is. Een rebel, terwijl ze juist het tegenovergestelde is. Dat komt door haar oranjekleurige geverfde haren, en felle kleuren die ze op haar lippen stift. Maddie is ongeveer 1,60 , wat best klein is voor haar leeftijd.
    extra: /
    idee voor een titel: Kidnapped. -> Orgineel ik weet het haha maar ik kom nu even niet op iets beters. Als me iets te binnen schiet laat ik het je weten!
    stukje hoe hij/zij wordt ontvoerd (waar, wanneer en hoe): Maddie is onderweg naar huis. Ze is uit geweest, en kwam , toen ze naar huis wou gaan, tot de ontdekking dat haar fiets gestolen is. Het is donker en de straten zijn verlaten, op enkele voorbij gangers na die af en toe langs haar heen fietsen, die waarschijnlijk ook op stap zijn geweest. Maddie heeft oordopjes in dus ze hoort de aankomende auto niet. Net zo min als dat ze hoort hoe de auto tot stilstand komt, en er iemand uitstapt. Pas als ze van achteren word vast gepakt schrikt ze op, en haar oordopjes vallen uit. Ze werkt tegen, maar Maddie is nooit erg sterk geweest. Ze word meegenomen.


    Zoiets? Als er dingen verandert moeten worden , moet je het maar laten weten ^^

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 15:40 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    vocalizer schreef:
    De rest vul ik vanmiddag in + even wat ik nu heb staan verbeteren, maar ik zit nu op school en ik moet beter maar eens beginnen met mijn praktische opdracht. + een vriendin van me zit me de hèle tijd te roepen, omdat we samen moeten werken en het begint irritant te worden, haha (cat)

    zit je op school op internet??


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    DevilWings schreef:
    (...)
    zit je op school op internet??

    Ja. Is heel leuk, want er was een storing vet lang geleden, en sinds toen kunnen we hier op facebook, en twitter en quizlet. Ze hebben het niet meer opnieuw geblokkeerd ;x


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    naam: Samira Rose Valentine.
    geslacht: Meisje.
    leeftijd (tussen de 17 en de 20): Samira word op 6 Mei , 18.
    karakter: Samira is zo'n onzeker meisje, die echt te lief voor anderen is. Ze verbergt zich achter haar glimlach om andere mensen tevreden te houden. Soms is ze wel gek, maar dat is met haar echte vrienden.
    uiterlijk (uitleg + foto):


    Samira heeft bruine haren en groengrijze ogen. Ze heeft best een classic stijl, die redelijk verschilt.
    extra: Samira is een dierenliefhebber en heeft thuis een hond en rijd paard.
    idee voor een titel: Who is going to survive?
    stukje hoe hij/zij wordt ontvoerd (waar, wanneer en hoe):
    Als Samira op de terugweg van haar Manege aan het fietsen is , word ze bij de plas van haar fiets afgetrokken en het enige wat achterblijft in het licht van een lantaarnpaal is een fiets.


    Firm believer of all that is magic

    naam:
    Taylor Jayden Ditch
    geslacht:
    man
    leeftijd (tussen de 17 en de 20):
    19 jaar
    karakter:
    Hij is heel aardig, lief en flirt alleen met meisjes die hij ook leuk vind. Hij zal zijn leven willen geven om degene van wie hij houd te beschermen.
    uiterlijk (uitleg + foto):
    Hij heeft zwart haar en blauwe ogen. Hij draagt meestal een spijkerbroek met een shirt. Zijn haar is redelijk lang, maar hij houdt het op zijn plek met gel. Hij is 1 meter 91.
    extra: -
    stukje hoe hij/zij wordt ontvoerd (waar, wanneer en hoe): Hij komt terug van een avondje film en stapt in zijn auto. Hij rijd naar zijn huis en wil de deur openen als hij in een busje getrokken word.
    website foto (link): de foto

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 6:58 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    naam:
    Mike Yari Kire
    geslacht:
    Man
    leeftijd (tussen de 17 en de 20):
    17 jaar, over een maand 18
    karakter:
    Hij is aardig, maar gemeen als het gaat om wedstrijden. Hij heeft daarvoor zijn eigen tactiek.
    uiterlijk (uitleg + foto):
    Mike heeft kort, bruin haar. Hij heeft bruine ogen.
    extra: -
    stukje hoe hij/zij wordt ontvoerd (waar, wanneer en hoe): Hij komt terug van een training in het basketbalteam als hij een busje ziet. Hij stapt in het busje. Hij word vastgebonden en meegenomen.
    website foto (link):
    http://www.google.nl/imgres?q=jongen+met+blond+haar&um=1&hl=nl&biw=1366&bih=673&tbm=isch&tbnid=_UECseZbh7ifEM:&imgrefurl=http://lovely-tokiohotel.startspot.nl/&docid=_wQZNNRvBe02sM&imgurl=http://www.startspot.nl/paginas2/lovely-tokiohotel/perfect-meisje-voor-gustav.jpg&w=200&h=240&ei=XA5ZT8rXMtL58QOEr_DcDg&zoom=1&iact=hc&vpx=194&vpy=160&dur=676&hovh=192&hovw=160&tx=92&ty=122&sig=105902042159288395992&page=1&tbnh=157&tbnw=134&start=0&ndsp=21&ved=1t:429,r:0,s:0

    Ik wil vanmiddag wel een jongen invullen, maar ik moet eerst naar school qq x


    Tell me about it, stud.

    Thankful schreef:
    Ik wil vanmiddag wel een jongen invullen, maar ik moet eerst naar school qq x

    is goed hoor


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    naam: Heather Nickolson
    geslacht: Vrouw
    leeftijd (tussen de 17 en de 20): Heather is 17 jaar.
    karakter: Heather is een verlegen meisje. Zo komt ze in eerste instantie niet over, haar voorkomen is redelijk zelfverzekerd. Maar in haar hoofd vraagt ze zich continu af of ze alles wel goed doet. Ze is ook erg onzeker over haar uiterlijk. Doordat ze zo onzeker is, is ze vaak terughoudend. Ze kruipt pas uit haar schulp als je haar hebt overtuigd dat je haar mag.
    uiterlijk (uitleg + foto):


    Heather is een mooi meisje. Ze ziet er wat ouder uit dan haar leeftijd, door haar volwassen gezicht. Haar gezichtsuitdrukking staat van zichzelf al een beetje bitchy. Hierdoor denken veel mensen dat ze arrogant is, maar dat is ze helemaal niet. Heather heeft lange, dikke blonde haren, die veel volume hebben. Daarbij heeft blauwe ogen. Maar die zijn zo donkerblauw, dat ze niet echt opvallen. Heather is heel erg blij met haar huid. Die is namelijk van zichzelf al heel egaal.
    extra: Heather houdt ontzettend veel van dansen.
    stukje hoe hij/zij wordt ontvoerd (waar, wanneer en hoe): Heather was aan het dansen met haar vaste crew in de danszaal, toen de ontvoerder erbinnen kwam. Hij bedreigde hen en alle crewleden zijn toen het gebouw uitgerend, maar Heather struikelde over haar veters, waardoor ze niet optijd wegkwam. Ze was zo bang dat ze bijna niet tegenwerkte.
    website foto (link): Klik

    naam: Carlos Villa
    geslacht: Man
    leeftijd (tussen de 17 en de 20): Carlos is 19 jaar.
    karakter: Carlos is een grappige jongen, met veel zelfspot. Hij neemt zichzelf en de wereld niet te serieus. Hij ziet alles als een grap. Hij is zelfverzekerd en als mensen negatief over hem zijn, doet dat hem vrijwel niets. Hij gedraagt zich altijd normaal tegenover anderen. Het maakt niet uit wie het zijn, zijn motto is : Als je aardig tegen mij bent, ben ik dat tegen jou.
    uiterlijk (uitleg + foto):


    Carlos ziet er ruw uit. Hij heeft een 3-dagen-niet-geschoren baardje, wat de meesten hem goed vinden staan. Carlos denkt er dus ook niet aan om zich helemaal glad te scheren. Zijn donkerbruine haar doet hij vaak in een Elvis-achtige coupe. Dit vindt hij leuk staan. Carlos heeft bruine ogen, die je heel doordringend aan kunnen kijken.
    stukje hoe hij/zij wordt ontvoerd (waar, wanneer en hoe): Het was een gewone avond en Carlos was alleen thuis. Toen iemand aanbelde, deed hij de deur open en diegene zei dat die van de collecte was. Carlos ging naar binnen om wat geld te pakken, maar werd toen van achter gevangen en meegesleurd in een busje. De man van de collecte was dus een ontvoerder.
    website foto (link): Klik

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 17:45 ]


    Tell me about it, stud.