• Ik ga een nieuw verhaal schrijven en ik heb personen nodig. 0 meisjes en 0 jongens.

    ______________________________________________________________________________

    naam:
    geslacht:
    leeftijd (tussen de 17 en de 20):
    karakter:
    uiterlijk (uitleg + foto):
    extra:
    stukje hoe hij/zij wordt ontvoerd (waar, wanneer en hoe):
    website foto (link):
    ______________________________________________________________________________

    uitleg:
    Er worden 5 jongens en 5 meisjes ontvoerd. niemand weet waarheen. De jongens en meisjes worden getraind, ondergronds, in de heksenkunst. Als er opeens iemand verdwijnt van de 10 zijn de anderen verbaast. Er verdwijnen er steeds meer, totdat er 2 overblijven. 1 jongen en 1 meisje. Zij zullen tegen elkaar moeten strijden om te bepalen wie er de opvolger van de heksenkunst wordt. Het speelt zich af in Engeland.

    ______________________________________________________________________________
    De titel is geworden:
    Witchcraft and Wizardry


    Je hoort van me als ik je rol gekozen heb.


    IK HEB GEEN ROLLEN MEER NODIG, SORRY!!!

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 7:38 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Nog rollen nodig?

    iloveuu schreef:
    Nog rollen nodig?

    nee, helaas niet

    hier mag van mijn part een slotje op


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    naam:Ilian latrez
    geslacht:man
    leeftijd:19
    karakter:nogal nors en vijandig.meestal zwijgt hij maar maak hem niet kwaad
    uiterlijk :

    Ilian heeft bruin haar en bruine ogen. Met zijn italiaanse roots verovert hij menig meisjesharten
    extra:Hij houd van voetbal
    stukje hoe hij/zij wordt ontvoerd:HIj en zijn vrienden wandelden het teegje voorbij.maar zijn aandacht werd getrokken door een figuur in het steegje. uit nieuwgierigheid wandelde hij naar de figuur toe. Hij wordt razendsnel neergemept en in een witte bestelwagen gelegd.
    website foto (link):http://s3prod.weheartit.netdna-cdn.com/images/6800587/tumblr_lfvdspk5gi1qcpx4fo1_500_large.jpg?1296608521


    Sidera nostra contrahent solem lunamque