• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!


    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | witte panter ~ Julian
    xZaynatic: Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha


    Leraren:
    Nachtspel: Diapal: Victol | 31 | -
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

    We zoeken nog 2 leraren ~!!


    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. We zijn bezig met sport. Sport is voorbij, en we gaan nu op weg naar het vak verdediging. De les gaat zo beginnen, dus iedereen maakt zich klaar om naar verdediging te gaan.

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:55 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Jason Ian Ferreira Wit luipaard ~ Julian

    'Oh, nou dan gaat dit wel goedkomen.' zei ik met een grijns.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    Ik liep het lokaal binnen. Sommige mensen waren er al, maar nog niet allemaal. "Waar gaat het eigenlijk over?" vroeg ik. Nerissa keek op. "Uhm.. als ik jou bijvoorbeeld aan ga vallen, wat moet je dan doen. Tenminste, dat denk ik." ze keek weer vooruit. Ik kon me niet voorstellen dat Nerissa dat zou doen.

    4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Ik legde mijn papieren op een stapel. De klas liep langzaam vol. Celia zat op mijn schouder. "Heb je er zin in?" vroeg Celia. Ik keek haar aan. "Duh... anders zou ik het toch niet doen?" ze knipoogde. "Niet voor een speciaal iemand?" ik rolde met mijn ogen. Wat was Celia soms toch irritant.


    Tijd voor koffie.

    IHeartMusicc schreef:
    Jason Ian Ferreira Wit luipaard ~ Julian
    (...)


    {Ik heb ook een cheetah :)}


    Tijd voor koffie.

    [ Hahaha mijn andere personage heeft een Zwarte panter xD]

    Alexia Monteiro Zwarte Panter ~ Aqua

    'Seryna ik ga alvast naar het lokaal. Ik zie je zo.' Ik gaf haar sel even een knuffel en liep toen naar het lokaal. 'Dus je was een beetje afwezig Aqua.' zei ik vragend. 'Uh, ja sorry.' verontschuldigde ze zich. 'Hoeft toch niet?' zei ik toen maar. We kwamen het lokaal binnen lopen en meerdere mensen waren er al. Aqua liep van me weg en ik liep achter haar aan. 'Waar ga je naartoe?' ze antwoordde neit en liep toen naar Jason die daar aan een tafel zat met twee andere meisjes. We wierpen elkaar een dodelijke blik toe en ik stelde me even netjes voor aan de twee meisjes. 'Hallo, ik ben Alexia.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Adriana Minola - Lynx (Esra)

    ‘Ahw, arme Esra. Loopt ze je te plagen meis?’ Esra knikte. "Nou, zo erg is het nu ook weer niet," verdedigde ik me grijnzend. ‘Hoe je je leert te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt,’ reageerde Lucy. "Die per ongeluk kan je tussen aanhalingstekens gaan zetten als ik Esra haar humeur bekijk." Zei ik lachend.


    Take me to wonderland

    Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    Ik besloot te gaan zitten bij het meisje met de Zwarte panter. Volgens mij had ik haar vanochtend ook gezien. Ik horode hoe ze zich voorstelde aan de meisjes. "Hey, ik ben Alira, en dit is Nerissa" zei ik tegen de rest, terwijl ik op de stoel naast haar ging zitten.

    Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia

    "Hoeveel mensen moeten er nog komen? Kan ik bijna beginnen?" vroeg ik aan een leerling. Ze keek op. "Ik denk dat er nog mensen komen." zei ze. "Je moet minder ongeduldig zijn." Celia giechelde. Ik trekte zacht aan haar oortje. "Jaja, jij bent zeker perfect?" vroeg ik aan haar.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 18:57 ]


    Tijd voor koffie.

    Alexia Monteiro Zwarte Panter ~ Aqua

    'Haay, ik ben Alexia en dit is Aqua.' Ik wees naar de panter naast me.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lucy Benneth (18) & Shadow – Sneeuwpanter

    ‘Die per ongeluk kan je tussen aanhalingstekens gaan zetten als ik Esra haar humeur bekijk,’ lachte Adriana waarop ik zachtjes grinnikte. ‘Geef haar een lekker stuk rauw vlees, misschien wordt ze daar wat vrolijker van,’ zei ik daarna plagend. Op dat zelfde moment kwam er nog een meisje bij ons staan. ‘Hallo, ik ben Alexia,’ zei ze waarop ik kort glimlachte en mijn naam zei. ‘Lucy en Shadow,’ en wees vervolgens even naar Shadow, die nog steeds tegen me aanzat. ‘Nou, van mij mag de les nu wel beginnen,’ zei ik ietwat ongeduldig tegen Adriana.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam Oliver Sanz - Moose Beer

    Omdat ik zo druk was met spelen merkte ik niet dat er iemand binnen was gekomen. Er werd gekucht. Ik stop met spelen en draai me om naar de deur.
    'Uhm hey ik was iets aan het proberen enzo.' Ik merkte hoe stom het eruit kwam dus hielt mijn mond dicht. Ik vond dit NIET leuk...


    Ichigo Amane
    Ik kijk op de klok en zie dat we te laat zijn voor Verdediging. Ik ken de jongen niet. 'Uhm. Hoi,' zei ik terug en ik merkte dat hij zich heel ongemakkelijk voelde, alsof hij ergens op betrapt werd van iets wat niet mocht. Voor het eerst in mijn leven voelde ik me ook ongemakkelijk, omdat ik dus schijnbaar niet welkom was. 'Ik... Ik ben Ichigo,' zei ik dus maar.
    De jongen knikte kort. 'Liam.'
    'Ik wilde even zeggen dat de... uh. les zo begint,' mompelde ik en hij bleef stil. 'Oh, en je kan goed piano spelen.' Ik wilde weer weglopen. 'Wacht! Ichigo,' zei hij. 'Wil je dit alsjeblieft een beetje stil houden? Ik... ik hou er niet zo van dat mensen het weten,' zei hij. Ik keek hem even aan en besloot dat ik hem kon vertrouwen. Ik zou het niet verder vertellen, althans, ik hoopte dat ik het door ging vertellen. Ik sprak nogal vaak mijn mond voorbij. Ik knikte. 'Beloofd.' Toen liep ik het lokaal weer uit en ging op weg naar Verdediging, ik was écht aan de late kant.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Adriana Minola - Lynx (Esra)

    'Haay, ik ben Alexia en dit is Aqua.' Zei een meisje dat bij ons was komen staan. "Hi, ik ben Adriana, en dit luie beest hier is Esra," grinnikte ik. "Wil je ophouden met me lui te nomen?" Vroeg Esra geïrriteerd. "Sorry, ik zal stoppen," fluisterde ik zachtjes. ‘Nou, van mij mag de les nu wel beginnen,’ zei Lucy, en ik hoorde dat ze wat ongeduldig was. "Van mij ook. Dat het dan maar ook weer snel voorbij is."

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 19:24 ]


    Take me to wonderland

    Alexia Monteiro Zwarte panter ~ Aqua

    'Echt hoor mag snel beginnnen.' stemte ik met haar in. 'Dit is Aqua trouwens.' zei ik toen Aqua op mijn rug sprong en me een kopje gaf. Ik knuffelde haar nog even.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust

    Verveeld keek ik toe hoe bijna iedereen zich naar de les begaf. 'Jij zou beter ook naar de les gaan.' Ik negeerde Dust wijselijk en ging opnieuw naar buiten aangezien ik een hekel had aan binnen zitten.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Jason Ian Ferreira Wit Luipaard ~ Julian

    'Wanneer begint die verdomde les.' riep ik geërgerd om me heen. Deels omdat Alexia het al weer goed kon vinden met Lucy en Adriana. 'Doe is rustig Jas.' Zei Julian toen. 'Ja ja ja'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Adriana Minola - Lynx (Esra)

    'Dit is Aqua trouwens.' Zei Alexia toen er een zwarte panter op haar rug sprong. "Hallo Aqua, jij ziet er een lief uit," glimlachte ik naar Aqua.


    Take me to wonderland

    Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    Ik keek naar Nerissa. "Zou je me ooit aanvallen dan?", ze keek me aan. "Wees daar nou maar niet bang voor. Het gebeurt zelden." ik glimlachte. Ze had weer een van haar wijze buien. "Is deze les leuk?" vroeg ik aan Alexia.

    Nerissa
    Ik liep naar de zwarte panter Aqua. "Heya!" zei ik.

    Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    "Hoi allemaal! Ik ben Emilie Johnsons, jullie mogen me noemen zoals jullie willen. We gaan het hebben over verdediging, mét en tégen je Totum." ik keek naar de blikken in de klas. "Hoe sterk je totum is, ligt natuurlijk aan trainen, en wat voor kwaliteiten het dier in kwestie heeft, maar hij kan natuurlijk ook gebruik maken van zijn gave. Wie kan zijn totum's gave opnoemen?" bijna iedereen stak hun hand op. Ik koos een meisje. "Die van mij kan mensen besturen, en gedachten lezen.", zei ze. Ik wees nog iemand aan.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 19:45 ]


    Tijd voor koffie.