• DE STORY

    Toestemming.
    Hallo xlufjoetoexx

    Je hebt toestemming om te beginnen met je fotobewerkwedstrijd te beginnen. Je hebt één week de tijd om je topic te openen.

    Veel succes
    Amused


    Juryleden.
    Ik heb geen juryleden nodig, ik zal alles zelf beoordelen.

    Deelnemers.
    Ik zoek 10 à 20 deelnemers (ik kijk niet op één persoon) die actief zullen meedoen. Denk dus goed na voor je je inschrijft. Een cover maken neemt natuurlijk niet zoveel tijd in beslag als bv. een filmpje opnemen en het goed krijgen voor een zangwedstrijd, of een verhaal te schrijven voor een schrijfwedstrijd, maar toch moet je er wat tijd in steken.
    Als je je uitschrijft, zorg je zelf voor een vervanger, tenzij er een héle goede reden is. Hier ben ik heel streng in, er zijn maar enkele dingen goed genoeg om zelf niet voor een vervanger te moeten zorgen.

    Naamsveranderingen.
    Indien je je username verandert, laat je me dat weten d.m.v. een bericht in het topic. Ik pas dit dan zo snel mogelijk aan. Als je me hierover niet informeert, zullen er misverstanden ontstaan en maak je het mij sowieso moeilijker.

    Rondes.
    Ik ben nog niet zeker hoeveel rondes er zullen zijn (wat natuurlijk ook zal afhangen van het aantal deelnemers), maar de bedoeling is dat er vijf tot acht rondes plaatsvinden, van telkens 1 à 2 weken. Dat hangt er een beetje van af hoe moeilijk de opdracht is en hoeveel tijd die vraagt. Hoeveel mensen er iedere ronde zullen afvallen, is afhankelijk van het aantal deelnemers waarmee we starten. Wel wil ik bij de laatste ronde dat er nog maar 2 mensen overblijven, zodat het echt spannend wordt. Het kan dus dat er eerst telkens 2 mensen afvallen en dan plots 5. Ik probeer het zo gelijk mogelijk te verdelen, maar dat is niet altijd gemakkelijk.

    Beoordelingen.
    De beoordelingen zullen in de story (zie bovenaan) worden geplaatst. Ik plaats je cover in een hoofdstuk, met daaronder de commentaar. De punten worden in een apart hoofdstuk geplaatst, waar ik ook duidelijker kan laten zien wie die ronde zal moeten afvallen.

    Inleveren.
    Je levert bij mij in via een e-mail naar mijn e-mailadres (coverwedstrijd@hotmail.com). Je zet je cover in je fotoboek hier op Quizlet, op Tinypic,... Het maakt me niet uit, zolang ik maar een link ontvang. Als ik je cover niet via een e-mail krijg, wordt hij niet beoordeeld en zal je dus ook geen punten hebben. Ik wil ook géén inzendingen via een gastenboekbericht, een privé-bericht of het topic!
    Verder wil ik géén bestaande covers ontvangen! Dit staat ook in het topic en ik zal het ook nog eens bij de eerste opdracht vermelden. Als ik merk dat je je niet aan die regel houdt, lig je uit de wedstrijd. Het zal vaak genoeg worden meegegeven, let hier dus ook op. Voor iedere opdracht maak je zélf een niéuwe cover!

    Uitstel.
    Uitstel kan gegeven worden, indien je een goede reden hebt. Hierbij hoort niet: 'Ik was het vergeten.' Voor proefwerkweken en examens heb ik zeker begrip, voor een drukke week doorheen het schooljaar ook, maar als je bij iedere opdracht uitstel wilt met telkens het excuus: 'Ik heb echt heel veel toetsen en taken.', zal je op den duur geen uitstel meer krijgen.
    Uitstel moet minstens 1 dag voor de deadline aangevraagd worden, anders krijg je het niet! Ik hoop trouwens dat jullie eerder dan 1 dag voor de deadline aan de cover beginnen, dan is de kans dat er uitstel wordt gevraagd en dat de rest ook moet wachten kleiner.

    Omgang met niet inleveren.
    Als je een opdracht niet inlevert, zal ik je een gastenboekbericht sturen met een waarschuwing. Ik verwacht dan dat je die opdracht zelfstandig, zonder dat ik je er nog eens aan moet herinneren, samen met de volgende opdracht inlevert via een PB.
    Als je een tweede keer niet inlevert, moet ik je diskwalificeren.

    Prijzen.
    De 2 mensen die als laatst overblijven, krijgen al sowieso 1 maand reclame bovenaan op mijn profiel (ik maak het dan erg opvallend) voor een creatie naar keuze.
    De echte winnaar krijgt nog een maand extra reclame (dan mag het trouwens ook een andere creatie dan de eerste zijn) en 5 credits.
    Natuurlijk is er ook nog de eer!

    Veel succes, maar vooral veel plezier!


    Deelnemers:
    - 404NOTFOUND
    - DarkSavior INGELEVERD
    - Destined INGELEVERD
    - Everdeen NIET INGELEVERD
    - Gabumon INGELEVERD
    - Gamemaker INGELEVERD
    - Harries INGELEVERD
    - JeSuisMyself INGELEVERD
    - LaDouce
    - Liamheid
    - LOVExYOU1
    - Munro NIET INGELEVERD
    - Tartaros
    - TributeClove NIET INGELEVERD
    - Zylka INGELEVERD

    Inschrijven is niet meer mogelijk.


    Opdracht één
    Klik.


    Opdracht twee
    Klik.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 15:10 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    De mensen die deze opdracht niet hebben ingeleverd, hebben een waarschuwing ontvangen. Spijtig genoeg zijn er ook een heleboel mensen die voor de tweede keer niet hebben ingeleverd en deze mensen zijn dan ook gediskwalificeerd.
    Er zal deze ronde hoogstwaarschijnlijk niemand afvallen, doordat ik zoveel deelnemers kwijt ben die niet hebben ingeleverd. Aan de mensen die uitstel hebben: doe toch nog steeds je best, ondanks dat je niet gaat afvallen.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik meld me af, sorry.


    May the odds be ever in your favor!

    Ik heb ingeleverd :O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    TributeClove schreef:
    Ik meld me af, sorry.


    Heb je een vervanger?


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Gabumon schreef:
    Ik heb ingeleverd :O


    Ik zie het net. Aangezien je uitstel had, maakt het niet zoveel verschil, maar ik pas het meteen aan. Mijn excuses.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    oke.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 8:59 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    RainBowQuish schreef:
    ar


    Je deed niet eens mee...?

    Edit: Ik zie het al. Je hebt niet doorgegeven dat je je gebruikersnaam veranderd had.
    In je leven gaat niet iedereen zomaar alles tegen je vertellen, je moet zelfstandig ook dingen gaan doen en bijhouden. Als je een abo had genomen op de story en op het topic, had je dit probleem niet gehad.
    Toen ik je na de vorige opdracht een waarschuwing stuurde, heb je geantwoord met 'jammer dan'. Ik heb je toen de vraag gestuurd of dit betekende dat je je uitschreef of niet en daar heb je zelfs niet meer op geantwoord. Dat je nu opdracht twee hebt gemist is niet mijn schuld.
    Trouwens, ik vraag me af hoe het komt dat je het topic niet hebt gezien toen opdracht twee online kwam te staan en nu plots wel, terwijl ik je helemaal niets heb gestuurd of iets dergelijks.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 9:03 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Je deed niet eens mee...?

    Edit: Ik zie het al. Je hebt niet doorgegeven dat je je gebruikersnaam veranderd had.
    In je leven gaat niet iedereen zomaar alles tegen je vertellen, je moet zelfstandig ook dingen gaan doen en bijhouden. Als je een abo had genomen op de story en op het topic, had je dit probleem niet gehad.
    Toen ik je na de vorige opdracht een waarschuwing stuurde, heb je geantwoord met 'jammer dan'. Ik heb je toen de vraag gestuurd of dit betekende dat je je uitschreef of niet en daar heb je zelfs niet meer op geantwoord. Dat je nu opdracht twee hebt gemist is niet mijn schuld.
    Trouwens, ik vraag me af hoe het komt dat je het topic niet hebt gezien toen opdracht twee online kwam te staan en nu plots wel, terwijl ik je helemaal niets heb gestuurd of iets dergelijks.
    waarom denk je dat ik dat topic opeeens zie. omdat hij omhoog werkt gebumpt en als ik een abo had genomen op dit topic zou ik wel meer dan 100 berichten binnen krijgen. en ik heb geantwoord op dat berichtje van uitschrijven het antwoord was nee.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 9:37 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    RainBowQuish schreef:
    (...) waarom denk je dat ik dat topic opeeens zie. omdat hij omhoog werkt gebumpt en als ik een abo had genomen op dit topic zou ik wel meer dan 200 berichten binnen krijgen. en ik heb geantwoord op dat berichtje van uitschrijven het antwoord was nee.


    Jij beweert dus dat het topic niet omhoog werd geschopt toen de beoordelingen en opdracht twee online kwamen? Ik heb zelfs een bericht geplaatst met de link naar opdracht twee, dus ik ben 100% zeker dat het toen bovenaan bij de actieve topics stond.
    Je antwoord heb ik niet ontvangen, meer woorden ga ik daar niet aan vuil maken.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Jij beweert dus dat het topic niet omhoog werd geschopt toen de beoordelingen en opdracht twee online kwamen? Ik heb zelfs een bericht geplaatst met de link naar opdracht twee, dus ik ben 100% zeker dat het toen bovenaan bij de actieve topics stond.
    Je antwoord heb ik niet ontvangen, meer woorden ga ik daar niet aan vuil maken.
    nou ik heb het anders niet gezien. en het kan ook dat ik dan ofline was. dus je zou al helemaal niet zo moeten reageren en vuil ben jezelf.

    BrainWashing schreef:
    (...) nou ik heb het anders niet gezien. en het kan ook dat ik dan ofline was. dus je zou al helemaal niet zo moeten reageren en vuil ben jezelf.


    Wacht, nu zit je op een ander account?
    Ik stop met deze discussie die toch nergens toe leidt. Je hebt twee opdrachten niet ingeleverd, dus ben je gediskwalificeerd. Zo is het voor iedereen en ik ben niet van plan om jou een voorkeursbehandeling te geven. Als je dat niet eerlijk vindt, kan ik je vertellen dat je in je leven nog veel dingen gaat meemaken die niet eerlijk zijn. Zo is het nu eenmaal en daar moet je aan wennen.
    Oh ja, bedankt dat je me vuil noemt. FYI; ik kom net uit de douche, dus erg vuil zal ik wel niet zijn.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Wacht, nu zit je op een ander account?
    Ik stop met deze discussie die toch nergens toe leidt. Je hebt twee opdrachten niet ingeleverd, dus ben je gediskwalificeerd. Zo is het voor iedereen en ik ben niet van plan om jou een voorkeursbehandeling te geven. Als je dat niet eerlijk vindt, kan ik je vertellen dat je in je leven nog veel dingen gaat meemaken die niet eerlijk zijn. Zo is het nu eenmaal en daar moet je aan wennen.
    Oh ja, bedankt dat je me vuil noemt. FYI; ik kom net uit de douche, dus erg vuil zal ik wel niet zijn.
    ik was net op mijn zusjes acount probleem mee
    '_' . EN HET BOEIT MIJ DUS GEEN ENE BAL DAT IK ERUIT BEN GEZET EN WIE ZIJ DAT IK DAT NIET EERLIJK VIND. EN JE GAAT OORDELEN OVER MIJ TERWIJL JE ME NIET EENS KEN IK HEB 6 WOORDEN VOOR JOU EN DAT ZIJN ROT JIJ MAAR LEKKER OP ASSHOOL. EN JE ZOU JE WOORDEN TOCH NIET MEER VUIL MAKEN DOE DAT DAN OOK NIET.

    PS. JE DOUCHE IS KAPOT EN JE WAST JE NOOIT GOED. DUS VIES ZUL JE ALTIJD ZIJN.

    BrainWashing schreef:
    (...)ik was net op mijn zusjes acount probleem mee
    '_' . EN HET BOEIT MIJ DUS GEEN ENE BAL DAT IK ERUIT BEN GEZET EN WIE ZIJ DAT IK DAT NIET EERLIJK VIND. EN JE GAAT OORDELEN OVER MIJ TERWIJL JE ME NIET EENS KEN IK HEB 6 WOORDEN VOOR JOU EN DAT ZIJN ROT JIJ MAAR LEKKER OP ASSHOOL. EN JE ZOU JE WOORDEN TOCH NIET MEER VUIL MAKEN DOE DAT DAN OOK NIET.

    PS. JE DOUCHE IS KAPOT EN JE WAST JE NOOIT GOED. DUS VIES ZUL JE ALTIJD ZIJN.


    Niks persoonlijks, maar misschien is het handig om te weten hoe je asshole schrijft voordat je ermee scheldt.
    *ik bemoei me niet met deze discussie en reacties zal ik negeren, danku*


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Cagress schreef:
    (...)

    Niks persoonlijks, maar misschien is het handig om te weten hoe je asshole schrijft voordat je ermee scheldt.
    *ik bemoei me niet met deze discussie en reacties zal ik negeren, danku*


    Amen.
    Dankjewel.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Amen.
    Dankjewel.
    durfde je het zelf niet te vertellen


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,