• xYoung schreef:




    (...)

    En nu leek het mij leuk om daar een rpg over te maken.
    Je bent dan een weerwolf of eventueel iemand die in een weerwolf gaat veranderen. Oja, het enige dat hetzelfde blijft als je een weerwolf bent zijn je ogen.


    Als je een rol wil kan je het volgende invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk(met foto als het kan):
    Uiterlijk wolf(met foto als het kan):
    Karakter:
    Verleden:
    Hoe lang al weerwolf:
    Rang in de roedel:

    Roedelleden.
    Dawn Abiner - Jalouis
    Abby Harington (Is pas een wolf) - Jalouis
    Dante Miguel Haves - Sioux
    Ivy Wright - Sweetest
    Scott Dwayne Dux - Sioux
    Jessica Bailey Webster - Lacrima
    Ambrose 'Amber' Esmée Garduno - xYoung
    Shara 'Saar' Vanessa Rice - xYoung
    Liam Oliver Sanz - Proprius.

    I hope you like it!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    echte info of van een verzonne karacter?

    VAn een verzonnen karakter


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn topics

    -Scott-
    'Abby komt wel als ze beseft dat ze ons nodig heeft,' zeg ik rustig. 'we moeten haar gewoon even alleen laten. Hoe zijn de veranderingen gelopen? Jammer dat ik er deze keer niet bij kon zijn.'

    Mijn Topic's

    Ambrose.
    Ik schuif ook aan tafel. Scott en Dawn zitten er al. "Hoe zijn de veranderingen gelopen? Jammer dat ik er deze keer niet bij kon zijn," Ik kijk hem aan. "Pijnlijk," Mompel ik en pak een broodje. Met het mes smeer ik er wat boter om en daarna beleg ik het me kaas. Ik heb echt honger. Én een beetje slaap kan ook nog wel.

    [Wauw. 23'19. Ik ga slapen.. See ya.]

    -Dante-
    Gelukkig voelde ik me niet meer zo ziet, maar het had wel wat energie van me gekost. Snel smeer ik me een broodje en begin te eten. Dadelijk zou ik weer lekker het bed in duiken en verder slapen. Het kon me niet zoveel schelen of iemand mijn hulp nodig had, ik was nu te moe om te helpen. Nadat ik twee broodjes op had stond ik op. 'bedankt,' zeg ik. Ik kon mijn ogen bijna niet meer open houden. 'ik ga nog even bij slapen.' rustig loop ik naar de kamer waar ik ook ziek gelegen had. Het was er nog heerlijk warm en de dekens die op het bed lagen hadden toch moeten helpen. Rustig haalde ik er een paar af en dook het bed in. Met de dekens goed om me heen viel ik in slaap.

    [ik heb een idee voor Abby, maar ik weet niet of iedereen dat leuk vind?]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Nou, wat voor idee heb je ? Ik ben altijd in voor nieuwe ideeën.]

    [Ze is nu in een boom, mijn idee is dat ze eruit valt, recht in een koude vijver. Dan wordt ze wolf en vind Shara haar en brengt haar terug naar Scott en Dawn]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [Uh.. Ik vind het goed. Naja, ligt eraan. Wil je Abby bij Scott en Dawn hebben, oftewel; wil ze een wolf zijn?]

    [Uiteindelijk moet ze daar zijn, ik het boek Huiver heb je ook zoiets en die moet uiteindelijk ook terug naar de roedel]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Abby
    Ik rek me uit en besluit dan dat het tijd is om verder te gaan. Voorzichtig klim ik weer uit de boom. Ik ben bijna beneden als ik de takken onder mijn voeten hoor kraken. Voor ik iets kan doen breken ze af, daar hang ik dan.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Shara.
    Ik loop verder door het bos. De takjes kraken onder mijn voeten. Af en toe ik het helemaal stil; Dan loop ik over mos. Eigenlijk heb ik nog niet zoveel zin om naar huis te gaan. Ik laat me zakken op een boomstronk en luister naar de geluiden om me heen. Wanneer ik een beekje hoor stromen loop ik daar heen. Ik ga met mijn handen door het beekje dat nog geen halve meter breed is. Het water is helder en ik drink een beetje. Het smaakt niet vreemd. Nadat ik mijn handen aan m'n broek heb afgeveegd loop ik verder en hervind het pad weer. Ik slenter verder en geniet van de heerlijke, frisse lucht.

    [Moet ze eerst in het water vallen en veranderen of moet ik aankomen en dat ze in het beekje valt of? Kies maar..]

    Abby
    Ik probeer me op te trekken aan de tak waar ik nog aan hang, maar dan begint ook die te kraken en voor ik het weet val ik naar beneden. Gelukkig wordt mijn val gebroken door een beekje dat onder de boom stroomt. Ik bedenk dat ik gelukkig goed kan zwemmen als ik merk dat het water ijskoud is. Felle pijnscheuten schieten door mijn lichaam. Ik zwem zo snel mogelijk naar de kant.

    [er langslopen en dan een plons horen en da zien dat het Abby is]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one