• Het is al een lange tijd geleden (exact 2 maanden geleden) dat ik nog eens iets over mijn dolls heb gepost. Ik weet dat sommigen daar wel geinteresseerd in zijn, dus hier nog een topic. Ik heb niet echt veel nieuws, maar mijn dolls zijn toch wel wat veranderd.

    Echo is het hardste veranderd. Dit is het topic dat ik had gemaakt toen ze gearriveerd was.
    Momenteel ziet ze er zo uit:


    Ze moet nu wel een nieuwe face-up zodat haar wenkbrauwen bij haar haarkleur passen. Ook zijn er groene ogen onderweg naar mij. Ik hoop dat die morgen toekomen. ^^

    Mariko is nog altijd zoals vorige keer en dat gaat ze ook blijven. Máár ze is verliefd. (wbw)
    De gelukkige is Link, mijn derde doll. Zijn pruik is gisteren toegekomen, dus zijn haar ziet er hier wat raar uit (degene die raad van wie die pruik is geweest krijgt een virtueel koekje. :'D).
    Ik heb jammer genoeg nog geen foto van zijn nieuwe pruikje. Ook moet ik dringend kleren kopen. Alleen vind je jongenskledij echt moeilijk voor een redelijke prijs. Ik zou graag een victoriaans kostuum hebben, maar dat is al snel rond de 100 euro. Dat ga ik niet aan één kledingsetje geven.



    Edit: Hier is een foto!



    What do you guys think? :3

    ps. Ik heb meer foto's van hun gemaakt in die twee maanden. Alleen heb ik ze niet gepost en het zijn er ook teveel om dat via Quizlet te doen. Voor de nieuwsgierigen is hier mijn DeviantArt.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 20:41 ]


    Let the Night embrace you

    Omg Echo is zo anders, ze had eerst zo'n kleur haar die me aan vuur deed denken en nu is ze net een soort sneeuwfee, als ik dat zo mag noemen hihi, ik vind 't een mooie transformatie :9~


    “Love is a contradiction.”

    Die pruik is van dat kleine meisje toch XD
    Haha trouwens ik vind ze vet cuwl ;d
    En die ogen van die bovenste zijn wauwi ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @Midna: Hoe bedoel je? Echo heeft haar eigen witte pruik. ^^

    En thanks ^-^


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    @Midna: Hoe bedoel je? Echo heeft haar eigen witte pruik. ^^

    En thanks ^-^


    -Ik ken al die namen neit ;d-
    Maar die zwarte pruik zat toch eerst bij een klein popje? ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Echo is beautiful o.o
    Ik zweer het, als die poppen niet zo duur waren... I absolutly love them.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    @Midna: Dat snap ik, ik zal hen ook anders even groot, klein, jongen noemen. :'D
    Maar dus, je had het op de jongen? Dat had ik even niet door. :'D
    Die was inderdaad van het kleine meisje. *geeft virtueel koekje*


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    @Midna: Dat snap ik, ik zal hen ook anders even groot, klein, jongen noemen. :'D
    Maar dus, je had het op de jongen? Dat had ik even niet door. :'D
    Die was inderdaad van het kleine meisje. *geeft virtueel koekje*


    *Eet koekje op*
    Delicious ;D Die ponyding staat hem op zich wel ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @Midna: Het pruikje dat hij nu heeft heeft ook een pony. Het is veel mooier dan dit gekke ding. :3
    Ik plaats hier wel eens een foto als ik tijd heb. (:


    Let the Night embrace you

    Ik ben zoooo jaloers hé. They are epic o.o
    Ik wil echt dolgraag een eigen doll, maar ze zijn zo duur >.< En ik word altijd verliefd op die dingen die niet goedkoper zijn dan 500 euro D: De duurste tot nu toe was bij elkaar opgeteld 900 euro, damnit.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Er is een nieuwe foto van Link zijn pruikje. ^-^


    Let the Night embrace you