• Nou ja, vroeger zag ik altijd dingen die er niet waren, er gebeurde dingen die niet hoorden te gebeuren en de laatste tijd schreef ik dit allemaal af aan mijn verbeelding, hallucinaties en dat soort dingen. Ik wil(de) er gewoon niet in geloven, ook al waren er ook anderen die dingen zagen bij mij thuis, maar dat was al lang geleden en er is te veel gebeurd om nu te zeggen.
    Een paar dagen geleden hoorden mijn ouders een meisje, bij de bank. Maar er was niemand. De laatste nachten zie ik weer dingen die er niet zijn, mensen. Nu ben ik met Mitchell aan het cammen en ik was even een post aan het schrijven. Maar toen zag hij een schim op mijn cam, waarna mijn cam even donker werd en toen weer normaal. Nu ben ik stiekem best wel bang eigenlijk haha. Vooral omdat mijn kat 's nachts ineens opspringt, ergens heen staart en dan vet hard mijn kamer uit rent.
    Maar ik wil helemaal niet in dat soort dingen geloven, eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    Whaut o.o waarschijnlijk is het inderdaad maar je verbeelding, maar ik vind het toch ook best eng hoor.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dingen "die er niet zijn" is onzin, want ze zijn er wel.
    Je kunt ze vragen om weg te gaan, misschien gaan ze dan weg, beter geprobeerd, dan helemaal niets gedaan.
    Als je echt bang bent kan je Mitchell vragen om bij je te blijven vannacht ^^ hij beschermt je vast wel :3


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Oef, dat lijkt me wel eng. Maar ik denk wel dat het verhaal van je ouders en het meisje bij de bank wel sterk meespelen. Zou het kunnen dat het je gedachten beïnvloed, waardoor je sneller dingen ziet/denkt te zien? Zelf weet ik ook niet of geloven moet er in of niet. xd

    Ik weet niet wat er allemaal in jullie huis gebeurd is, maar ik ken ook een huis bij me in de buurt waarin mensen zelfmoord gepleegd hebben. De nieuwe bewoners hoorden steeds gillen en toen hebben ze alles verbouwd en toen was het weg. xd Echt creepy.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 21:22 ]


    You are beautiful, you are love.

    Brr, fucked up shit. Probeer er toch maar niet teveel bij stil te staan. Er is toch niks wat je er aan kunt doen.. :/


    ars moriendi

    Mocht mij zoiets gebeuren zou ik koppig blijven geloven dat zoiets niet bestaat. Al had ik keihard bewijs. Maar ik zou wel nog steeds bang zijn :Y)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik zie ze geregeld langs schieten...voor mij al normaal...hoorde ook het gordijn van mijn ouders terwijl er niemand in de kamer was...
    maar ja...ik heb die weg gekozen...de weg van de heks...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik geloof absoluut niet in dat soort dingen, maar ik kan me goed voorstellen dat het eng is. Ik zie heel vaak dingen bewegen vanuit mijn ooghoek of via de spiegel of iets dergelijks, echt irritant.


    i put the fun in funeral

    Beckett schreef:
    Mocht mij zoiets gebeuren zou ik koppig blijven geloven dat zoiets niet bestaat. Al had ik keihard bewijs. Maar ik zou wel nog steeds bang zijn :Y)


    26 - 02 - '16

    Ik denk eerlijk gezegd dat dat komt door het verhaal van het meisje bij de bank; dan zitten die dingen nu eenmaal in je gedachten en ga je je sneller dingen inbeelden. Dat heb ik tenminste altijd.
    Neemt niet weg dat het nog steeds creepy is. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik denk eerlijk gezegd dat dat komt door het verhaal van het meisje bij de bank; dan zitten die dingen nu eenmaal in je gedachten en ga je je sneller dingen inbeelden. Dat heb ik tenminste altijd.
    Neemt niet weg dat het nog steeds creepy is. (':


    Zou je denken, hé? (cat)
    Nee, ik hoor constant dat soort dingen en ik ben ook elke nacht als de dood voor het donker, ook zonder dat er iets gebeurd. Ik ga altijd als laatst naar bed en dan moet ik de donkere trap op, doodeng lol. Ben altijd bang dat iets mijn voeten grijpt of zo.


    Your make-up is terrible