• Ok dit is misschien een beetje een blij topic, maar ik heb de vogel van mijn zus gekregen, want hij mocht haar vriend niet dus elke keer als hij in de kamer was, begon Pim (de vogel) helemaal uit te flippen. Het werd zo erg dat mijn zus en haar vriend niet eens normaal tv konden kijken. En toen kreeg ik Pimmie dus :)
    Hij staat op mijn kamer en zijn kooitje staat altijd open, maar hij was nog een beetje bang. Vandaag is hij er dan voor het eerst uit gekomen. Hij zit nu op mijn schouder haha. Het klinkt misschien een beetje raar maar hij is echt super schattig :)
    Om dit topic niet helemaal nutteloos te houden, hebben jullie huisdieren? En hoe lang al?


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Ik heb nu al 4 jaar vissen. Heb daarvoor 2x een dwerghamster gehad en daarvoor een schildpad.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik heb een kat. Oscar ;D Hij is stoer en schattig. Hij begint te grijzen (is rost) en hij wordt 9 jaar in april.

    Anders heb ik nog 3 kippen: -ja het zijn niet echt huisdieren, maar ze zijn ook cool-
    1 kip wordt 2 jaar in de zomer, die kip heb ik zien opgroeien van toen hij kuiken was.
    De andere twee worden 3.
    En dan... Heb ik nog wilde muizen, ratten en konijnen in de tuin, maar dat zijn géén huisdieren. Go Oscar! Pak ze allemaal!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Annatar schreef:
    Ja, een parkiet. Hij is ook heel schatting :]
    Maar vraagje; poept die vogel niet je hele kamer onder?

    Haha ja dat ik eerst ook gedacht dattie dat zou doen maar tot nu toe heeft 'ie alleen in zijn kooitje gepoept.


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Nupp. ^^ Mijn hond is een tijdje terug overleden.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 23:28 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik heb nu een half jaartje en cavia.
    Daarvoor had ik ook een caviaatje, hij was alleen na een half jaar overleden..
    daarvoor had ik 5 jaar een gerbil. Nja, de gerbil verhaal is ingewikkeld dus die vertel ik maar even niet ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oh, wat leuk :3 Eigenlijk zou ik zelf geen vogel willen, maar het is natuurlijk wel heel tof als jij die wel gewoon leuk vindt!

    Ik heb een hond en hij is woensdag 6 geworden (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Aaah leeukkk :D


    Ik heb een lieve hond die 14 is. :D


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    wij hebben een dwerghamster van 4 jaar~! dus die is echt ontzettend oud! en nog een bruine cavia van 1.5 jaar oud.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James