• --

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 18:32 ]

    ik ga 1 persoon, spookachtig dat over het terrein ronddwaalt voor je maken, en heel misschien nog een meisje later (:.

    Wat moet ik invullen?

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 18:30 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Griphook schreef:
    ik ga 1 persoon, spookachtig dat over het terrein ronddwaalt voor je maken, en heel misschien nog een meisje later (:.

    Wat moet ik invullen?


    ben lijstje aan t maken xd

    Rol: 1 persoon, spookachtig dat over het terrein ronddwaalt
    Volledige naam: Catherine Mariah Roux
    Leeftijd: 17 | geboren op 6 Juni 1994.
    Karakter: Catherine is altijd al een mysterieus meisje geweest. Op school begreep niemand haar, waardoor ze buitengesloten werd. Ze is erg op zichzelf, en praat dan ook niet veel. Ze is bang dat ze haar mond voorbij praat, of juist te veel. Catherine kan soms raar uit de bocht komen, je kan haar moeilijk inschatten. Soms mist ze mensen om zich heen, vrienden waar ze haar hart kan luchten. Maar ze gelooft dat ze genoeg heeft aan zichzelf, en ze weet haar leventje prima te leiden. Catherine vertrouwt mensen niet snel, maar als ze je eenmaal vertrouwt, gaat ze voor je door het vuur. Ze is erg trouw, en heeft een hekel aan leugenaars.
    Uiterlijk:


    Catherine heeft lang, krullend, zwart haar. Ze verzorgt het goed, waardoor het mooi glanst. Daarnaast heeft ze groen-bruine ogen, met een klein vlekje in haar rechteroog. De kleur heeft ze van haar moeder. De jukbeenderen in haar gezicht komen mooi uit, wat haar gezicht slank laat lijken. Ze heeft volle lippen, en een kleine, smalle neus. Ze heeft een slank postuur, en is rond de 1.63M.
    Familie: Toen Catherine negen was, en haar broer, Thom, twaalf was, zijn hun ouders omgekomen. De doodsoorzaak is onbekend. Nu woont ze samen met haar broer in een klein appartementje, en ze kunnen nog maar amper de huur betalen. Haar broer was altijd weg, van 12 uur 's middags tot soms wel 3 uur 's nachts. Ze had geen idee wat hij uitspookte, en doordat hij steeds weg was, moest zij alles doen voor de kost.
    Extra: Catherine heeft een passie voor zingen. Ze zingt altijd, als ze vrolijk is, als ze verdrietig is, áltijd. Haar humeur beïnvloedt ook het liedje wat ze zingt. Daarnaast speelt ze graag piano. Verder wantrouwt ze mensen snel, omdat ze vroeger veel gepest werd. In die tijd werd ze vaak geslagen en geschopt door leeftijdgenootjes.
    Waarschuwing?: Yes, please!

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 19:25 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dankje! :)

    No problem!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rol: Meisje :)
    Volledige naam: Kimmi Evens
    Leeftijd: 17 ( 14 Januari 1995)
    Karakter: Kimmi is een rustig en verlegen meisje, het duurt een tijdje voordat ze los komt en echt plezier kan maken met anderen. Ze doet altijd haar best om het goede te zien in mensen en probeert bevriend te zijn met iedereen. Met deze eigenschap heeft ze ook Dane ontmoet.
    Uiterlijk:


    Kimmi heeft groenige ogen en bruin lang haar. Ze is 1,70 meter lang. Ze heeft een normaal figuur, maar hoop zelf nog wat kilo's te verliezen.
    Ze draagt vooral makkelijke tombyish kleding. Ze heeft bijna niks écht meisjes achtig in haar kast
    Familie: Wendy Evens is haar moeder en Brenden haar broertje van 12
    Extra:een relatie met Dane (vul gelijk ook deze rol is, if you don't mind)
    Waarschuwing? yesh please :)

    Rol: Jongen :)
    Volledige naam: Dane Green
    Leeftijd: 18 (16 februari 1994)
    Karakter: Dane is een jonge die duidelijk aanwezig is. Hij is aan de andere kant ook een rustig jongen, vooral als hij bij Kimmi is. Hij neemt graag uitdagingen aan en voert ze ook graag uit. Hij is een echte spanningszoeker.
    Voor Kimmi is hij zo lief als hij kan en probeert ook zo vaak mogelijk bij haar te zijn. Hij wordt nog wel een jaloers als ze contact zoekt met andere jongens.
    Uiterlijk:


    Dane heeft zwart haar en grijs-blauwe ogen. Veel aandacht van meiden heeft hij niet. Dane is 1,85 m. Hij draagt gewoon kleding waar zich lekker in voelt en vooral lekker zitten. Hij heeft helemaal niks met mode.
    Familie: Vader en moeder May en Daniel Green
    Extra: een relatie met Kimmi
    Waarschuwing? Haha yesh...again


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    Ik maak zo wel een leidster :')


    Tell me about it, stud.

    Oke, bedankt allemaal! :')

    Rol: Leidster
    Volledige naam: Suzan Hughes - Humphrey.
    Leeftijd: Suzan is 31 jaar oud.
    Karakter: Suzan is een lieve vrouw. Ze heeft het beste voor met iedereen. Ze is dan ook een perfecte leidster. Ze luistert als een van de jongeren iets kwijt wil en ze geeft advies als daar om wordt gevraagd. Ze is een harde werker. Eigenlijk is ze een beetje hyperactief. Ze kan gewoon niet stilzitten, ze moet iets te doen hebben. En dat is dan misschien wel een minpuntje aan haar, waardoor anderen ze zich soms aan haar kunnen irriteren.
    Uiterlijk:


    Suzan is een slanke, lange vrouw. Ze is namelijk 1.78 en draagt vaak ook nog eens hakken, waardoor ze nog langer en slanker lijkt. Ze heeft blond haar, dat een beetje sluik langs haar hoofd hangt. Daar is ze zelf niet heel blij mee. Haar ogen zijn blauw, die worden verscholen achter een grote bril. Velen denken dat de bril alleen voor de sier is, maar hij is echt. Opvallend aan Suzan zijn haar grote, dikke lippen. Haar kledingstijl is best mannelijk. Ze draagt graag jeans of pantalons, met daarop een blousje, jasje of trui. Je zult haar niet snel in een jurkje betrappen. Maar door haar hakken worden haar outfits toch weer iets vrouwelijker.
    Familie: Suzan is de dochter van de 65-jarige Winston Humphrey. Hij is met pensioen, maar werkte jarenlang als maatschappelijk werker. Suzans moeder is de 62-jarige Elizabeth Humphrey - Jameson. Zij werkt nu nog, als schoonmaakster. Suzan heeft één oudere broer, Chace Humphrey. Hij is 33. Maar ze ziet hem bijna nooit, omdat hij de hele wereld over reist.
    Extra: Suzan is vorig jaar getrouwd met de 32-jarige Armando Hughes. Hij is haar collega, ze werken namelijk allebei op dezelfde school.
    Waarschuwing? Isgoed.


    Tell me about it, stud.

    Thanx

    Iemand?? ._.

    Ik vul wel wat in. Ik verveel me toch :P
    Hoe oud zijn jou personen?


    -

    xsavannahh schreef:
    Ik vul wel wat in. Ik verveel me toch :P
    Hoe oud zijn jou personen?



    ik denk 17/16 (A)

    Rol: iemand die al in het kasteel was
    Volledige naam: Alexis Blackwood
    Leeftijd: 17, 21 september
    Karakter: Alexis is sinds ze in het kasteel zit erg veranderd. Van het vrolijke meisje dat veel praatte en lachtte is niet veel meer over. Er staat geen lach meer op haar gezicht en ze is erg schichtig. Ze is bang geworden voor anderen en vertrouwt niemand meer. In het kasteel heeft ze een dolk/mes/scherp voorwerp gevonden en dat draagt ze bij zich, om zichzelf te kunnen beschermen.
    Uiterlijk:


    Alexis is een klein meisje met een lengte van 1.57 m. Ze heeft een hartvormig gezichtje met sproetjes. Haar groene ogen worden omringd door lange wimpers. Haar haren hebben een rood/bruine kleur en zijn redelijk stijl.
    Wat kleding betreft is ze echt een meisje. Ze draagt veel jurkjes en rokjes maar ze is ook wel te zien in skinny jeans of shorts. Een standaard item dat ze draagt is haar leren jack/jas.
    Familie: Ze is opgegroeit bij haar ouders in een klein dorpje. Ze was enigst kind. Sinds ze verdwenen is zijn haar ouders door ruzies en verdriet van haar verdwijning gescheiden.
    Extra: Pas als ze de groep wat beter leert kennen durft ze zich wat opener te gedragen en komt haar ware persoonlijkheid naar boven.
    Waarschuwing? Zeker

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 14:54 ]


    -

    Nog eentje :P

    Rol: jongen
    Volledige naam: Jesse Graham
    Leeftijd: 18, 3 oktober
    Karakter: Jesse Graham is een sportieve jongen. Hij heeft veel energie en de enige manier om rustiger te worden is door te sporten. Hij staat positief in het leven en bekijkt alles van de zonnige kant. Het is een grappenmaker en geniet ook echt van het leven. Hij wil eruit halen wat er in zit. Jesse is spontaan en sociaal. Hij hangt graag rond met zijn vrienden, maar staat ook open voor nieuwe contacten. Zo is hij niet bang om alleen ergens naar toe te gaan. Vrienden maken kan hij namelijk goed.
    Uiterlijk:

    Jesse is lang, 1.83 m. Hij heeft donkerbruin haar en groene ogen. Omdat hij wat lui is met scheren heeft hij stoppels.
    Familie: Opgegroeid bij zijn moeder. Hij heeft een jonger broertje Daniel (16) en een oudere broer Richard (20).
    Extra: Heeft een oogje op Alexis Blackwood, het meisje dat ze tegen komen in het kasteel (mijn andere personage als je daar wat mee doet)
    Waarschuwing? net zoals de vorige ;p


    -