• Het is weer kouder en Sinterklaas is alweer in het land. Dus het is weer hoog tijd voor de kerstkaartenswap!
    Dit is alweer de negende editie!

    Wat is een kaartenswap?
    Eigenlijk zegt het woord het al. Je verstuurd zelf kaarten naar anderen en je krijgt er ook weer leuke kaarten voor terug.

    Hoe kan ik meedoen?
    Je kan al meedoen door dat simpelweg in dit topic aan te geven. Graag zou ik dan voor
    28 november de gegevens hebben. Dit kan in een privé berichtje hier op Q. Vermeld hierin;

    Naam: Username en echte voornaam
    Adres:
    Hoeveel kaarten wil je verzenden?:
    Waar je heen wilt verzenden: Alleen NL, of bijv. ook België.

    LET OP! Je moet dus je echte naam en adres doorgeven.

    Deelnemers Als je naam groen aangegeven staat, dan heb ik alle gegevens ontvangen.

    Username

    - DreamerN
    - Girlicious
    Naam

    - Nathalie
    - Monique
    Aantal

    - 5
    - 5
    Waarheen

    - Nederland, maar ook buitenland indien nodig
    - Nederland

    Opgeven kan tot zondag 28 november 20:00. De adressen zullen daarna zo spoedig mogelijk verdeeld worden.
    De uiterlijke verzenddatum van de kaarten is vrijdag 17 december.

    Have yourself, a merry, jolly Holidays! <3

    [ bericht aangepast op 24 nov 2021 - 15:06 ]


    Credendo Vides

    Ik ga hier nog even over nadenken. Ligt er ook aan hoeveel mensen hieraan mee gaan doen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Wat leuk weer! Eens met de reactie boven mij (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik hoopte al op dit bericht (dance)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Fijne feestdagen en een gelukkig Nieuwjaar iedereen! (flower)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2021 - 16:18 ]


    Isn't Baji-san awesome?

    Zijn er verder nog mensen die mee willen doen?


    Credendo Vides

    Monique, ik denk dat we elkaar maar een kaartje moeten sturen. (':


    Credendo Vides

    Ik zit niet zo veel meer op Q, dus heb dit helemaal gemist. Kan ik nog meedoen of ben ik echt te laat?


    Firm believer of all that is magic

    Je kan nog meedoen, als jij je adres stuurt (kan direct naar ons beiden, ik en Girlicious) dan kunnen we je beiden een kaartje sturen. (:
    Voordeel van dat er nu zo weinig *kuch*3*kuch* personen zijn, is dat ik niet geheel een spreadsheet hoef te maken. (':


    Credendo Vides

    Wat jammer dat er dit jaar weinig animo voor was. Hopelijk hebben jullie drie met veel plezier de kaarten geschreven! Hoewel ik zelf nooit mee heb gedaan, vond ik het wel altijd leuk om dit topic te volgen en te zien hoe blij iedereen met de ontvangen kaartjes was. Wie weet meer geluk in 2022? (zip)


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Ik ben sowieso wel van plan om hem volgens jaar weer te organiseren. (:

    Girlicious, ik was totaal vergeten om je te bedanken voor je zelfgemaakte kaartje! <3 Hij was echt supersnel hier!
    Heb je de mijne al ontvangen?


    Credendo Vides

    @DreamerN:
    Wat fijn dat ie snel, en op tijd voor de kerst, is binnen gekomen!
    Ik heb de jouwe vandaag binnen gekregen, dankjewel!
    Ook die is heel leuk gemaakt!

    Hopelijk hebben we volgend jaar inderdaad weer meer animo. Ik vind het een heerlijke actie, want ik krijg bijna nooit post. Dus het is dan toch een klein geluksmomentje als ik een kaartje in de brievenbus vind 😆


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Niallerslove schreef:
    Wat jammer dat er dit jaar weinig animo voor was. Hopelijk hebben jullie drie met veel plezier de kaarten geschreven! Hoewel ik zelf nooit mee heb gedaan, vond ik het wel altijd leuk om dit topic te volgen en te zien hoe blij iedereen met de ontvangen kaartjes was. Wie weet meer geluk in 2022? (zip)


    Ik heb exact hetzelfde! Ik wens jullie meer kaartjes toe volgend jaar. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.