• ik moest een verslag inleveren en toen heb ik mijn leraar mijn usb geleend. Zodat hij kon kijken alleen hij heeft mijn verhaal geopend. En nu heb ik dus een onvoldoende..-_-

    xx

    ik moest een verslag inleveren en toen heb ik mijn leraar mijn usb geleend. Zodat hij kon kijken alleen hij heeft mijn verhaal geopend. En nu heb ik dus een onvoldoende..-_-

    xx


    omfg.. wa een kneus.. ;l


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    omfg.. wa een kneus.. ;l


    Weet j wat hij terug stuurde??:O

    Ha Daniëlla,

    Hieronder staat je verslag.
    Ik ben er van geschrokken.
    Waarom heb je je niet aan de opdracht gehouden?
    Je hebt geen boekgegevens en geen verwerkingsopdrachten.

    Je hebt hier heel veel werk van gemaakt, maar het is echt geen samenvatting.
    Bijna 12.500 woorden, terwijl de opdracht was minimaal 600. Natuurlijk mag het dan wel wat meer zijn, maar dit is toch veel te veel, dat moet je zelf toch ook begrijpen.
    Wat toch zonde van de tijd die je erin gestoken hebt!
    Het spijt me vreselijk voor je, maar je zult toch die hele opdracht opnieuw moeten doen.

    Waarom je het niet kon versturen is ook wel duidelijk. Je hebt een aparte letter en ook nog allerlei kleurtje gebruikt. Dat neemt heel veel ruimte. Om het terug te kunnen sturen,. heb ik er wat aan veranderd.

    Heb je vorig jaar nooit verslagen hoeven maken?
    Je kon toch zo wel weten dat dit niet goed was?

    Jouw samenvatting is ook zo fout als het maar fout kan zijn.
    In een samenvatting mogen nooit zinnetjes voorkomen die de personages tegen elkaar zeggen. Jouw samenvatting zit er vol mee.
    Heb je soms hele stukken uit het boek zitten overtypen?

    Hoe lossen we dit op?
    Neem de opdracht erbij en begin zo spoedig mogelijk met het verslag opnieuw te maken, maar dan precies volgens de opdracht.

    Mail me terug hoe je dit denkt op te lossen.
    Als je nu in tijdnood komt, moet je het zeggen, dan gaan we een oplossing zoeken, hoor.

    Vriendelijke groet
    hvdv

    Losàààh >< Elke oetlul met een beetje hersens, kijkt naar wat hij moet openen en wat niet x_x

    Oww, nu snap ik hem. Hij heeft ene verhaal geopend ipv je verslag?
    Stomme sukkel dat het is =,=


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Losàààh >< Elke oetlul met een beetje hersens, kijkt naar wat hij moet openen en wat niet x_x


    En dan moetje nagaan dat ik nog heb verteld wat hij moest openen en wat niet..:S

    Wat een sukkel BD

    Oww, nu snap ik hem. Hij heeft ene verhaal geopend ipv je verslag?
    Stomme sukkel dat het is =,=


    Ja mijn serie.. :S

    OMG wat een sukkel
    dan moet je trugmailen:
    U heeft mijn verhaal geopent ,,niet mijn verslag =.=


    Crack a bottle

    (...)

    Ja mijn serie.. :S

    Wat een sukkel
    Zeg maar dat je van Julia tegen hem moest zeggen dat hij dom is :P [/melig]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    OMG wat een sukkel
    dan moet je trugmailen:
    U heeft mijn verhaal geopent ,,niet mijn verslag =.=


    heb ik al gedaan =.=

    (...)

    En dan moetje nagaan dat ik nog heb verteld wat hij moest openen en wat niet..:S
    omg x_x was die oetlul dronken of zo? Na ja, ik denk dat je hem het beste kunt uitleggen wat er aan de hand is, en dat je serie absolúút niet je verslag is en dat je verslag ook gewoon op de usb stond.

    amai wa ne rare gast!!!
    by ons zyn ze content als ze ne veel te lange tekst krygen xD

    (...)
    Wat een sukkel
    Zeg maar dat je van Julia tegen hem moest zeggen dat hij dom is :P [/melig]


    oke xD

    da's kei erg voor u!
    maar hoe dom is die leraar dan niet?!
    je zegt welk dat je verslag is opent hij het verkeerde en geeft er zonne commentaar op van hier tot in jakka-makka!'k heb zoveel medelijden met u! hij is echt een sukkel!


    Life is a bitch, but make sure that bitch is beautiful

    Wat een SUKKEL is die leraar!!Echt wel!(6)

    Xx(K)