• Ik heb nu eindelijk het nut van de samenvattingen ontdekt! Ik had gister een samenvatting voor wiskunde gemaakt, die ik daarna niet meer hoefde te leren. Het is namelijk zo dat dingen die je opschrijft, je ook beter onthoudt. Ik heb m'n cijfer nu al terug: een 7,8 (8,0) Mijn hoogste cijfer voor wiskunde was een fucking 6,5. Dus ik zit nu ook samenvattingen voor aardrijkskunde en economie te maken.(nerd)

    En jullie, maken jullie samenvattingen?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Soms. Meestal ben ik er te lui voor.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nooit,ik kan niet samenvatten. Ik heb het ook niet nodig als ik iets 1 of 2 keer lees(licht aan het vak) dan weet ik het. Geschiedenis hoef ik niet eens te lezen en dan weet ik het.

    Dat stuk van 'het is namelijk zo dat dingen die je opschrijft, je ook beter onthoudt' klopt niet. Bij mij is dat niet zo,als ik iets opschrijf vergeet ik het juist sneller dan als ik het lees of hoor.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Reassurance schreef:
    Soms. Meestal ben ik er te lui voor.


    SLOAN.

    Hangt van het vak af. 100 pagina's Geschiedenis ga ik zeker weten samenvatten, Wiskunde eigenlijk nooit xd.


    I am an idiot, I move.

    Na een tijdje vond ik het niet meer nodig, omdat ik toen zelf al heel snel leerde. Heb het wel heel vaak gedaan, maar nu nah.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Vakken als wiskunde niet, maar echt de leerdingen van scheikunde en natuurkunde enzo vat ik meestal even kort samen.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Nee, ik heb geen samenvat-vakken in mijn pakket. Volgend jaar misschien wel, als ik nog naar Havo kan.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Eigenlijk nooit, maar als ik een keer héél veel in een keer moet leren dan wel.
    En voor natuurkunde wordt het door de leraar verplicht, dus dan ook...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik maak het voor: Biologie, Scheikunde, Natuurkunde en Maatschappijleer. :p
    Voor derest niet, das te veel werk voor iets onnuttigs. xd

    Heatherfield schreef:
    Soms. Meestal ben ik er te lui voor.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Nee, ik ben te lui daarvoor. (krul)

    Soms.
    Maar meestal zijn die niet erg overzichtelijk bij mij, en helpen ze dus ook niet.(krul)


    effort never betrays you