• The Elizabeth Justine Worth school lijkt een normale kostschool, gewoon in Zuid-Engeland. De leerlingen lijken braaf, maar toch schuilt er iets duisters in ze. Iets gevaarlijks. Wat niemand weet is dat de meeste leerlingen daar wezens zoals vampiers en weerwolven. Maar soms zit er nog een normaal mens tussen, die niks weet van deze duistere geheimen..


    Vampiers
    - Alyson Ruby Lopez
    - Tyler Jay Lopez
    - James Andrew Star
    - Madelaine Valerie Star
    - Jade Sky Bright
    - Abbigail Ginger Amare
    - Valeria Maci Waldorf
    - Bella Marie Waldorf
    - Santana Amelia Pennington

    Weerwolven
    - Liberty Sage Ramirez
    - Matthew James Morisson
    - Alex Ryan White
    - Cameron Nathan Brown
    -
    -

    Demonen
    - Jayden Jason Bright
    - Maddison Lauren Willows
    - Taylor Jennifer McCallister
    - Sam Gabriël Willows
    - Pale Astarte Gwynne
    -

    Normale mensen
    - Alexis Roselynn Tarisha
    - Amber Maya Fede
    - Erin Hazel Carter
    -
    -
    -

    Leraren
    - Lauren Katherine Humphrey -Lerares Talen/Mentor-
    - Eline Victoria Love -Lerares sport/koken-
    - Taylor Jennifer McCallister - Lerares Normale vakken-
    -


    Regels:
    - Je mag 4 rollen!
    - Praat met haakjes als het niks met de rpg te maken heeft!
    - 16+ teksten mogen.
    - Ruzies mogen. (In de rpg!)
    - Je mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en MEGUSTAZAYN offline is!

    Rooster:

    Maandag:
    9:30 – Ontbijt
    10:15 – Mentor uur
    11:15 – Nederlands
    12:00 – Engels
    13:00 vrij
    15:30 – Lunch
    16:30 – Vrij
    18:30 – Avond eten
    19:30 - Vrij

    Dinsdag:
    9:30 – Ontbijt
    10:15 – Sport
    12:15 – Frans
    13:00 – vrij
    15:30 – Lunch
    16:30 – Vrij
    18:30 – Avond eten
    19:30 - Vrij

    Woensdag:
    9:30 – Ontbijt
    10:15 – Nederlands
    11:45 – Wiskunde
    12:45 – vrij
    15:30 – Lunch
    16:30 – Vrij
    18:30 – Avond eten
    19:30 - Vrij

    Donderdag:
    9:30 – Ontbijt
    10:15 – aardrijkskunde
    11:00 – Kunst
    12:30 – Koken
    14:30 – vrij
    15:30 – lunch
    16:30 - vrij
    18:30 – avond eten
    19:30 - Vrij

    Vrijdag, Zaterdag en zondag zijn vrije dagen.



    El Diablo.

    Madelaine

    "En nog weten leraren niet hoe slappverwekkend ze zijn" lachte ik
    "Maar ik heb begrepen dat de leraren hier wel gezellig zijn"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Pale Astarte Gwynne
    “Hmm, dat klinkt inderdaad goed,” zegt hij dan met een grijns en ik lik goedkeurend over mijn lippen, terwijl ik mijn arm door die van hem sla. “Wil je liever een drukke of een rustige plek om elkaar te leren kennen?” Grijns ik speels naar hem. Ik voel blikken op ons branden, maar besteed hier geen aandacht aan. Ze dachten vast dat het raar was, een weerwolf en een demoon samen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Erin Hazel Carter
    Ik lach even, 'dat hoop ik tenminste,' grinnik ik. 'Het rooster hier is tenminste wel chiller dan mijn oude rooster,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Madelaine

    "Ik hoop het ook" zei ik "Dat is iets wat zeker is" lachte ik
    "Maar vetel is iets over jezelf"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Erin Hazel Carter
    'Ehm, ik ben 17 en je weet nu al dat ik van mijn vorige school ben getrapt. Ik heb nog een oudere broer, hij is 19. Ik heb echt een hekel aan van die aanstellers en tutjes. Ik ben verslaafd aan de Starbucks chocolademelk en voor de rest ben ik niet echt interessant,' zeg ik, 'nu mag jij,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liberty Sage Ramirez

    'Ik ook dus kom,' zeg ik dan. Ik pak snel zijn hand en ga door één van de achter deuren naar buiten.

    Matthew James Morisson

    Ik grijnsde, 'Zullen we gewoon naar de kantine gaan?' vraag ik dan. Ze steekt haar arm in die van mij en zonder iets te zeggen liep ik samen met haar naar de kantine. 'Wat wil je hebben ik trakteer,' zeg ik dan.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 16:01 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Pale Astarte Gwynne
    “Zullen we gewoon naar de kantine gaan?” Glimlachend knik ik en we liepen in een aangename stilte, zonder iets te zeggen, naar de kantine. “Wat wil je hebben? Ik trakteer,” Zegt hij en ik kijk hem even bedenkelijk aan, maar laat zijn arm dan los en doe mijn mond open om iets te zeggen, “Bedankt voor het lieve aanbod, wolfje Matt, maar ik kan ook mee betalen,” Ik haal wat geld uit mijn ripped jeans en laat het hem zien, “Ik kan voor mezelf zorgen,”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Madelaine

    "Ik ben 17 en heb nog een broer James van 18 die hier ook ergens rondloopt. Ik heb een hekel aan mensen die denken dat ze altijd alles beter weten en denken dat ze beter zijn dan andere. En ben ook verslaafd aan Starbucks chocolademelk en verder ehm zing ik vaak terwijl mijn broer gitaar speelt want dat kan ik niet heel erg goed" vertelde ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Matthew James Morisson

    Ik grinnik, 'Het was ook gewoon als aanbod hoor. Maar, wat jij wil,' zeg ik dan schouder ophalend. Ik bestel voor mezelf even snel wat en kijk haar dan aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eline

    Ik keek Lauren en Taylor aan "Zeg maar waar we naartoe gaan" lachte ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Pale Astarte Gwynne
    “Bedankt voor het lieve aanbod, Matthew,” Ik sprak zijn naam op een bepaalde manier uit waar ik zelf mijn vinger nog niet eens op kon leggen en bestel voor mezelf ook wat, waarna ik hem weer aankijk en wat dichterbij kom. “I’m a independent woman, sorry to dissapoint you,” Het kwam er zo zacht uit, dat het bijna fluisterend werd. Ik kwam nog wat dichterbij en gaf hem toen een kusje op zijn wang, echter was het zo licht dat mijn lippen bijna zijn huid niet raakte. “Nogmaals bedankt,” Grijnsde ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Erin Hazel Carter
    Ik glimlach even naar Madelaine, 'mag ik je een keer horen zingen terwijl je broer gitaar speelt?'

    Cameron Nathan Brown
    Liberty pakt mijn hand en trekt me mee door een van de deuren naar buiten. Ik zucht even opgelucht. Eindelijk een beetje frisse lucht. Dan kijk ik weer naar Liberty. 'Zullen we de omgeving gaan verkennen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liberty Sage Ramirez

    Ik genoot even van de frisse lucht, 'Dit is beter dan die vieze school lucht, waar je mensen, vampieren en demonen ruikt urgh,' zei ik toen. Ik keek hem aan, 'Klinkt goed,' zei ik en liet zijn hand los.

    Matthew James Morisson

    Ik lachte even zacht, 'Beter dat dan afhankelijk zijn,' knipoogde ik en ging aan één van de tafels zitten, 'Maar vertel maar wat over jezelf,' grijnsde ik even kort.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 16:20 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Madelaine

    "Tuurlijk, wat denk je van vanavond we hebben net een nieuw nummer geschreven en die zouden we dan oefenen" glimlachte ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Pale Astarte Gwynne
    “Daar heb je net iets heel wijs gezegd, inderdaad ja,” Grijnzend ging ik tegenover hem zitten en keek snel even de kantine rond. Het was rustig, maar niet zo rustig dat het al snel dood leek. Over de plekken verspreid waren er een paar koppeltjes, dat elkaar in de ogen keken, elkaars handen vasthadden of elkaar op een speelse manier aankeken. Ook zaten er vriendengroepjes, maar ook al waren deze ‘mensen’ er, het was er op een goede manier rustig.
    “Nou, ik heet dus Astarte,” Ik keek hem weer aan en dezelfde speelse manier die ik had gezien bij sommige koppels in de kantine, kwam er op mijn gezicht. “ik ben achttien jaar, een demoon, en ik heb geen broers of zussen, mijn ouders zijn gescheiden en mijn hobby is om te zingen.” Weeral grijns ik even, maar praat dan verder, “Ik werk ook in een bar als barvrouw, verder nog iets dat je van me wilt weten?” Vroeg ik hem op een toon dat ik hem uitdaagde voor iets.


    Quiet the mind, and the soul will speak.