• The Elizabeth Justine Worth school lijkt een normale kostschool, gewoon in Zuid-Engeland. De leerlingen lijken braaf, maar toch schuilt er iets duisters in ze. Iets gevaarlijks. Wat niemand weet is dat de meeste leerlingen daar wezens zoals vampiers en weerwolven. Maar soms zit er nog een normaal mens tussen, die niks weet van deze duistere geheimen..


    Vampiers
    - Alyson Ruby Lopez
    - Tyler Jay Lopez
    - James Andrew Star
    - Madelaine Valerie Star
    - Jade Sky Bright
    - Abbigail Ginger Amare
    - Valeria Maci Waldorf
    - Bella Marie Waldorf
    - Santana Amelia Pennington

    Weerwolven
    - Liberty Sage Ramirez
    - Matthew James Morisson
    - Alex Ryan White
    - Cameron Nathan Brown
    -
    -

    Demonen
    - Jayden Jason Bright
    - Maddison Lauren Willows
    - Taylor Jennifer McCallister
    - Sam Gabriël Willows
    - Pale Astarte Gwynne
    -

    Normale mensen
    - Alexis Roselynn Tarisha
    - Amber Maya Fede
    - Erin Hazel Carter
    -
    -
    -

    Leraren
    - Lauren Katherine Humphrey -Lerares Talen/Mentor-
    - Eline Victoria Love -Lerares sport/koken-
    - Taylor Jennifer McCallister - Lerares Normale vakken-
    -


    Regels:
    - Je mag 4 rollen!
    - Praat met haakjes als het niks met de rpg te maken heeft!
    - 16+ teksten mogen.
    - Ruzies mogen. (In de rpg!)
    - Je mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en MEGUSTAZAYN offline is!

    Rooster:

    Maandag:
    9:30 – Ontbijt
    10:15 – Mentor uur
    11:15 – Nederlands
    12:00 – Engels
    13:00 vrij
    15:30 – Lunch
    16:30 – Vrij
    18:30 – Avond eten
    19:30 - Vrij

    Dinsdag:
    9:30 – Ontbijt
    10:15 – Sport
    12:15 – Frans
    13:00 – vrij
    15:30 – Lunch
    16:30 – Vrij
    18:30 – Avond eten
    19:30 - Vrij

    Woensdag:
    9:30 – Ontbijt
    10:15 – Nederlands
    11:45 – Wiskunde
    12:45 – vrij
    15:30 – Lunch
    16:30 – Vrij
    18:30 – Avond eten
    19:30 - Vrij

    Donderdag:
    9:30 – Ontbijt
    10:15 – aardrijkskunde
    11:00 – Kunst
    12:30 – Koken
    14:30 – vrij
    15:30 – lunch
    16:30 - vrij
    18:30 – avond eten
    19:30 - Vrij

    Vrijdag, Zaterdag en zondag zijn vrije dagen.



    El Diablo.

    Liberty Sage Ramirez

    Als ik wordt opgetild kijk ik hem met opgetrokken wenkbrauw aan. Eigenlijk kan ik niet anders maar oke. IK glimlach toch, 'Dankje,' zeg ik dan. 'Ergens waar ik mijn enkel kan verbinden,' gaap ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Erin
    Ik lach even, 'dat moet je niet aan mij vragen. Ik heb absoluut geen richtingsgevoel,' grinnik ik.

    Cameron
    Ik knik, 'terug naar het gebouw dan maar,' zucht ik waarna ik weer richting het gebouw loop.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Santana
    'ik ken jou, Erin en James, ik heb kennis gemaakt met een demoontje wiens naam ik niet weet, en gepraat met een vampier wiens naam ik niet weet. ik ben 20, al 56 jaar vampier. ik houd van jongens, shoppen, kletsen en naar feestjes gaan. ik wodrt vaak aangestaard als ik over straat loop, na een tijdje word dat best vervelend. mijn beste vrienden hebben me in de steek gelaten toen ze hoorden dat ik hierheen ging, dus nu ben ik alleen. en familie heb ik niet. Nu mag jij,' zeg ik. mijn verhaal is niet heel vrolijk, maar je went er op een gegeven moment aan.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Liberty Sage Ramirez

    De vermoeidheid van de reis neemt toe terwijl Cameron loopt. Ik leun met mijn hoofd tegen zijn borst en val dan in slaap.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    James

    "Dat wordt lastig dan. Ik hoop dat je genoeg tijd hebt want ik heb ook totaal geen richtingsgevoel" glimlachte ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cameron
    Ik glimlach even als ik merk dat ze inslaap is gevallen. Als ik het gebouw weer in loop ga ik naar de meisjesverdieping. Ik ruik even aan Liberty en volg dan de geur naar haar kamer. Daar aangekomen leg ik haar op het bed neer. Dan ga ik snel naar mijn eigen kamer en haal wat verband en tape uit mijn koffer. Als ik die heb sprint ik weer naar boven. Wanneer ik weer in haar kamer ben ga ik op haar bed zitten en leg haar voeten op mijn schoot waarna ik haar gewonde voet begin in te tapen.

    Erin
    'Ik heb genoeg tijd hoor,' glimlach ik, 'zullen we dan gelijk opzoek gaan?' stel ik voor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Madelaine

    "Ik ben 17 en al ruim 72 jaar vampier. Ik hou van zingen, shoppen en ben ook altijd wel in voor een feestje alleen loopt dat meestal verkeerd af. Ik woonde samen met mijn broer want met onze ouder hebben we geen goede band en ik speel een beetje gitaar.verder is mijn leven niet heel interessant" vertelde ik
    "Maar alleen ben je toch niet je zult hier genoeg mensen leren kennen en vrienden maken en je hebt mij als vriendin als je dat tenminste ziet zitten"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James


    'Is goed zullen we hier beginnen met zoeken' vroeg ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Santana
    'echt, ik bedoel je bent de aardigste die ik tot nu toe ben tegengekomen, maar dat wil nog niet zeggen dat jij mij ook aardig vindt. heb je zin om iets leuks te gaan doen, want de rest is ondertussen ook al weg,'zeg ik terwijl ik kijk naar waar James en Erin net stonden.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Madelaine

    "Ja lijkt me leuk" antwoordde ik en keek toen ook even naar de plek waar James en Erin net nog stonden "Die zullen vast met dat nummer bezig zijn" lachte ik

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 23:02 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Santana
    'oke, wat wil je gaan doen. ik ben namelijk een beetje ideëenloos,' qua interesses lijken we een beetje op elkaar, dus waarschijnlijk is wat zij bedenkt leuk genoeg om te gaan doen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Erin
    Ik knik even pak James bij zijn hand waarna ik hem een willekeurige kant op trek. 'Nu alleen nog hopen dat we die muziekruimte snel vinden,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Madelaine

    "Eerlijk gezegd heb ik geen idee. Misschien kunnen we kijken wat er hier allemaal in de beurt is en dat we dan op ideeën komen" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James

    "Ik denk wel dat we hem snel vinden" lachte ik
    "Ze zouden hier ergens een routebeschrijving moeten hangen voor mensen zonder richtingsgevoel"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Santana
    'dat kan inderdaad ook. weet jij eigenlijk of we bij mensen in de klas zitten?' als dat zo is moet ik vaker voeden, ik wil namelijk liever niet een moord op school op mijn naam hebben staan.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see