• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De allerlaatste uren van het normale leven eindigt hier; om 2 uur 's nachts zullen de tributen worden weggevoerd richting de Arena, met alle gevolgen ten dien.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    abo


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Mijn topics :3 En Marina, ik neem aan dat Snow dan nog leeft? Anders laat ik hem Nolan en Freya lastig vallen, ghehe]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [mijn Topics]

    [mijn topics]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Noëmi Crowe || District 12

    'Ik weet wie er in de schaduw gaat lopen,' hoorde ik hem mompelen en ik grinnikte.
    'Niet zo negatief hé!' Ik stompte hem aan, terwijl ik mijn arm in de zijne haakte en we samen richting zijn kamer gingen. 'Ik ben geloof ik de hele dag bezig je op te peppen.' Ik lachte.
    'Is dit jouw kamer?'

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 21:08 ]

    Haha Mijn topics dan maar!


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1
    Hij wreef langzaam over mijn rug en ik kalmeerde. Ik veegde mijn tranen weg en keek hem toen aan. Ik wist niks om te zeggen. Helemaal niks. Ik keek om me heen en het werd al langzamerhand donkerder. Ik drukte zacht een kus op zijn kaak en gebaarde Dankjewel met mijn mond terwijl ik mijn armen weer om hem heen sloeg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Nadat ze haar lippen van mijn kaak had gehaald en weer haar armen om me sloeg, trok ik haar zachtjes mee. 'Kom laten we wat gaan eten, dan kunnen we nog even praten,' fluisterde ik zachtjes. 'We kunnen best naar mijn kamer gaan en wat bestellen. Lijkt je dat wat?' Ik keek er afwachtend aan, me goed bewust dat ik het moment eigenlijk best verpest had.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Even was ik verbaasd maar was kort erna weer bij zinnen. 'Tuurlijk,' zei ik simpel en liep met hem mee. Het werd koud en deed even mijn armen om me heen. We liepen richting de lift toe en toen die er was drukte ik op het knopje om naar de vierde verdieping te gaan. Mijn maag begon te knorren en ik grinnikte, 'Goed moment uitgekozen. Ik heb inderdaad honger,' zei ik en verplaatste mijn handen naar mijn buik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {Mijn topics :P}


    Tijd voor koffie.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton-district 6
    'als je moe bent, moet je het zeggen, oké? ik wil niet dat jij vannacht doodmoe de arena ingaat. ik overleef het wel, maar jij moet echt op je sterkst zijn,' ik wil niet de reden zijn dat Jonah niet op zijn benen kan blijven staan omdat hij zo moe is.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 17:39 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Frederick Smith, district 12

    'Laat me in alle rust negatief zijn,' grinnikte ik.
    'Mooie kamer hè?' zei ik cynisch. De kamers hier leken geen ziel te hebben... 'Draai je om, en draai niet meer terug,' zuchtte ik er achteraan toen ik dat pak zag, ik ging er als een complete idioot uitzien...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    'Ik vind dat de kamers allemaal op elkaar lijken,' zei ik toen ik de zijne instapte en hem bekeek. 'Alleen straalt de jouwe op een of andere manier.. iets mannelijks uit, als ik het vergelijk met de mijne.' Mijn felle ogen gleden de ruimte door.
    'Draai je om en draai niet meer terug!' zuchtte hij en ik begon te lachen. 'Ben je gek? Ik moet toch weten hoe mijn allerliefste districtgenoot eruit ziet!'
    Ik draaide me om, loerde voor een paar tellen stiekem over mijn schouder heen en draaide me toen weer grinnikend terug, terwijl ik de deur begon te bestuderen.

    Frederick Smith, district 12

    Ik had een geweldige, bij mijn haar passende kleur gekregen. Dit ding zat nog erger dan ik verwacht, het zag er vreemd uit, maar ik kon er wel goed in beweging. 'Mijn techniek wordt er nog nuttelozer uitzien dan ik ben,' mompelde ik tegen mijn spiegelbeeld.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Na een paar minuten had ik al genoeg van die deur. Ik was tot de conclusie gekomen dat die er tot in de detail precies hetzelfde uitzag als mijn deur. Het enige verschil was die piepkleine beschadiging linksbovenin.
    'Mag ik me al omdraaien? Of sta je nog naakt?'