• Een groep jongeren word uitgekozen voor een geheim project. Project Morbid. Ze zijn met niet veel maar ze zijn heel verschillend en afkomstig uit bijna alle werelddelen. Op het kleine eiland worden ze getraind en opgeleid zonder dat ze weten waarom, zonder te weten dat ze speciaal zijn, anders zijn. Want iedere mens heeft bepaalde Machten, ze moeten alleen maar tot uiting gebracht worden.


    Invulformulier:

    Volledige naam:
    rol:
    Leeftijd:
    afkomst:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Liefdesstatus:
    Verleden:
    Machten:
    Overig:


    Beschikbare machten:
    Helende krachten, onzichtbaarheid , telepathie, manipulatie van de 4 elementen, etc

    _____________________________
    Regels voor de rollen:
    - Geen perfecte personages.
    - Geen superkrachtige personages
    - Je kan niet meer dan 3 verschillende krachten hebben
    - 2 tot 3 personages per persoon.


    2 Trainers en 1 hoofdtrainer
    - Carolina Maellis Sawyer (Hoofdtrainster|Oprichtster)
    - Rose Victoria Stann

    Onbeperkt aantal jongeren.

    - Joachim Nowak
    - Jess(ica) Alexis Lane
    - Jayden Micah Rhodes
    - Otto Darmov
    - Celeste Artemis Dubois
    - Val (Valentin) Gray

    De rpg is al even bezig maar je kan er gewoon zo bij, er is nog niet veel gebeurt dus, feel free to join. We hebben alleen nog maar jongeren nodig. Leef jullie uit c:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 21:30 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Hij is helemaal goedgekeurd c: Ik zet hem er zo wel even bij.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik wil best een jongere aanmaken die iets met het element water kan. (:

    Stalingrad schreef:
    Ik vind hem vet _O_.

    Mijn personage? Hehe, zo ja; Thank-you dear! Yeah. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    xYoung schreef:
    Ik wil best een jongere aanmaken die iets met het element water kan. (:

    Hihi, zeker doen! :3

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 18:42 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Okeeii. Ik zal een personage aanmaken. (:
    Morgen komt mijn personage.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 19:57 ]

    xYoung schreef:
    Okeeii. Ik zal een personage aanmaken. (:
    Morgen komt mijn personage.

    Haha, oke is goed. Ik wacht met smart af. ;3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil ook nog wel iets invullen...?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Volledige naam: Liberty Roxanne Summers
    rol: Jongere
    Leeftijd: 18
    afkomst: San Juan, Puerto Rico
    Karakter: Liberty is een meisje dat niet gauw verlegen is, toch komt ze dat wel eens over omdat ze niet echt contact zoekt met mensen. Dat komt simpel doordat ze mensen minder snel vertrouwd. Ze durft zich ook niet heel snel te binden omdat ze al meerdere keren door mensen in de steek is gelaten en gewoon is pijn gedaan.
    Liberty is daarin tegen geen dom meisje, ze is hartstikke slim en gedreven om haar doelen te bereiken. Ze houdt van uitdagingen en slaat dan ook geen enkele af. Ze is een meisje met pit en veel moed. Ze kan dingen heel snel uit puzzelen en heeft mensen snel door, qua gevoel en qua gave. Liberty is erg Artistiek en ook erg muzikaal, ze is natuurlijk niet geweldig en perfect maar kan aardig zingen en heeft een passie voor kunst. Ze kan soms erg bot overkomen omdat ze zich niet open stelt naar andere toe. Haar vertrouwen moet je winnen óf ze moet een heel goed gevoel over je hebben.
    De mensen die haar echt kennen weten dat het een hele lieve meid is die graag met mensen wil zijn maar heel goed zonder ze kan. Ze is erg betrouwbaar omdat ze weet hoe het is om mensen te hebben die dat niet zijn. Ze luistert naar haar intuïtie want die heeft meerdere malen gelijk gehad. Vooral wanneer ze niet luisterde. Ze is iemand die niet op haar mondje is gevallen, ze is eigenwijs en ook best koppig. Daarmee kan ze last hebben van losse handjes, maar voor groten deels is ze erg rustig.

    Uiterlijk:


    Ze heeft lang bruin golvend haar en Licht bruine ogen. Ze is slank en is getint. Ze is rond de 1.73 en heeft een simpele kleding stijl.
    Liefdesstatus: Ze is niet bezet, komt allemaal door haar verleden.
    Verleden: Liberty was vroeger het perfecte meisjes, deed alles wat iedereen wou, had een gouden hartje en een gouden stem. Ze woonde alleen met haar moeder en ze was altijd zorgzaam, behulpzaam en gewoon het voorbeeld hoe een meisje moest zijn. Maar toen haar moeder overleed op 14 jarige leeftijd veranderde ze helemaal. Ze moest naar pleeggezinnen, opvang tehuizen, weeshuizen. Liberty veranderde langzamerhand in een onhandelbaar kind. Iedere keer werd het een ander weeshuis, ander pleeggezin of opvang tehuis. Op een gegeven moment toen ze 16 werd kapte ze en eiste ze dat ze nu op haar eigen benen kon staan, de mensen van het huis gaven haar het geld en lieten haar los. Op een gegeven moment begon ze ook aan de drugs, maar stopte na een tijdje. Ze is een meisje die niet op haar mondje is getrapt, ze is brutaal, eigenwijs en koppig. Ze is iemand die weet wie ze wel en wie ze niet kan vertrouwen, daarom heeft ze ook nog geen vaste relaties gehad. Jongens kan ze snel om haar vinger heen winden en dat vind ze soms ook niet erg. Liberty rookt ook, samen met haar muziek en kunst helpt dat haar op andere gedachte te brengen. Liberty zit er nog altijd mee dat haar vader haar met haar moeder had achter gelaten en dat ze eigenlijk voor haar doen geen ouders meer heeft.
    Liberty heeft slechte ervaringen op het gebied relaties, ze heeft nooit een vaste relatie gehad omdat ze of de ware niet vond of gewoon iedere keer de verkeerde jongens tegen kwam. Door haar ex vriendje waarmee ze bijna een jaar had begon ze ook aan de drugs, hij hielp haar en toen ze stopte heeft ze het ook meteen uitgemaakt.

    Machten: Telekinese en Telepathie, ze kan dus dingen laten bewegen door middel van haar handen en ogen. Ook kan ze de gedachte van mensen lezen, manipuleren en door middel van gedachte praten.
    Overig: Ze zat vanaf haar 7e tot 14e op kickboksen en taekwondo. Ze heeft een hekel aan mensen die vooroordelen trekken en ze is ook niet bang om haar telekinetische gave te gebruiken.
    Ze heeft 'Honesty' op haar pols laten tatoeëren.
    Ze heeft een hele goede talenknobbel en kan dan ook behalve Spaans en engels ook indonesisch, chinees en frans.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 1:23 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik zet haar er zo even bij c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Okaay, dus ik kan mee doen? ;D


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Je zit erin c:
    Maar probeer het wel zo te doen alsof je er al een tijdje was, iedereen is nu op weg naar buiten waar Rose en Carolina (de trainers) op hun staan te wachten om te beginnen, beiden dodelijk geïrriteerd omdat iedereen laat is.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Volledige naam: Aiko Hwan
    Rol: Jongere
    Leeftijd: 18
    Afkomst: Korea
    Karakter: Aiko is een lief, geduldig, zorgzaam meisje. Ze probeert iedereen blij te maken. Mensen die Aiko voor het eerst ontmoeten zullen denken dat ze verlegen is, dat komt door haar lieve gezicht. Maar schijn bedriegt, als ze ergens voor MOET gaan, dan gaat ze er voor. Het is een strijder, een doorzetter. Verder heeft ze een hele hoge pijngrens, ze schrikt niet weg van een spin of een varaan. Ze is ook goed in koken. Aiko is erg van de wijze woorden, zij is de persoon waar je naar toe gaat wanneer je met een probleem zit, zoals ik al eerder heb vermeld, probeert ze iedereen blij en tevreden te houden. Ze komt niet voor zichzelf op want in Korea werd je daar streng op aangepakt.
    Uiterlijk:


    Aiko is klein, maar snel. Ze heeft zwart haar van zichzelf, bruine ogen en een roze tint op haar lippen.
    Liefdesstatus: Niet bezet, dat heeft er nooit toegedaan.
    Verleden: Aiko heeft op een engelse school gezeten omdat haar ouders het belangrijk vonden dat ze ook engels kon. Ze is heel slim en niet gelovig. Haar ouders hadden hun eigen restaurant waar Aiko serveerde. Dat werk deed ze niet al te graag, maar het is haar geleerd om te doen wat je word opgedragen. In Korea werd ze streng behandeld, daarom durft ze niet zo goed haar mening te uiten, als je wat verkeerds zegt, kijken ze je nooit meer aan.
    Machten: Telepathie, het vermogen om gedachten, beelden en gevoelens van mens naar mens verplaatsen.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 17:00 ]

    You're in, ik zet je er zo wel even bij c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Yeah, nog iemand erbij! :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    als je trainster bent hé , heb je dan ook een kracht?


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?