• Ja, letterlijk lekker.

    Engelse Earl Grey thee. (:
    Dus dat wil zeggen: kook water, laat een zakje Earl Grey heel lang trekken zodat het zwart wordt, plens daar wat melk bij, twee scheppen suiker. Et víola.

    Dit is dus echt lekker.
    Welke vreemde dingen drinken of eten jullie altijd?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik lust geen melk bij thee. :3

    Dat drinken ze bij mij op stage ook. (krul)
    Ik vind koude pasta lekker. c:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Een héle grote laag pindakaas op m'n boterham plus een héle grote laag (het liefst pure) chocoladehagelslag.

    Ik dronk ook altijd m'n thee met melk, omdat ie anders te heet was en dat was lekker, maar tegenwoordig doe ik dat niet meer. (cat)

    Weet je welke thee je ook moet proberen? Wintergloed, die is vreselijk lekker! Die is trouwens wel van Pickwick. ;]

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 22:38 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Blugh. Ik heb al een hekel aan thee met melk, laat staan dat er dan ook nog suiker bij moet.


    I am an idiot, I move.

    ik doe altijd melk en suiker in mijn thee, maakt niet uit welke smaak. zal vast door mijn Engelse achtergrond komen :)


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Rythmix schreef:
    ik doe altijd melk en suiker in mijn thee, maakt niet uit welke smaak. zal vast door mijn Engelse achtergrond komen :)


    Ja goed, normaal drink ik altijd alles heel zwart, behalve deze. En English breakfast, daar moet suiker in. Voor de rest niet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben niet zo'n melkfan. Maar het klinkt wel oke.
    Mijn theezakjes gaan er altijd na een paar seconden uit en ik doe echt bij bijna alles mosterd/kaas.
    Voor de rest eet ik volgens mij gewoon normaal


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Bonen (groene) met suiker.
    Alles met suiker :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Babythee! Heheh, zo dronk ik 't vroeger altijd en stiekem vind ik 't nog steeds lekker (baby)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik gooi mijn thee altijd vol met suiker. Maar euh ik gooi overal appelmoes op, op stampot en pasta na natuurlijk (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik doe altijd grenadine in m'n melk :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik vind dat ook zo lekker, het liefst een zoete theesmaak. En ik doe er eerst melk en suiker in, dan een theezakje en dan het warme water
    Ik vind het ook heerlijk om op zondagochtend een warm broodje met kaaas en jam te eten, wat veel mensen vies vinden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik lust maar één bepaalde soort thee, maar ik weet zo gauw niet hoe die heet. Maar die laat ik meest intrekken tot 'ie een beetje goudbruin is - ik heb meestal de gewoonte gelijk een hele pot te zetten - en dan in een kopje doe ik er een mini-suikerklontje in (ja die kan je zo kopen) en een klein laagje melk, zodat de thee net wit is, heerlijk :3


    “Love is a contradiction.”

    Ik ben verslaafd aan kippenvel.. Dat is zo onwijs lekker hé :9~


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ik lust geen melk in thee, gadver