• oke dit is moeilijk om zomaar nu hier te zetten want ZELFS mijn moeder weet hier niks van, maar ik moet het echt kwijt en ik wil het niet aan mensen die ik ken vertellen want dan krijg je meestal van die opmerkingen: BEL HEM DAN! en dat gaat dus niet.

    ik ben 2 jaar geleden verhuisd, en nu wil het dat ik denk dat ik zegmaar een vriendje had en ik vond hem toen natuurlijk ook wel leuk. Eigenlijk was hij een bijna vriendje, hij kwam altijd voor me op en we gaven elkaar handkusjes enzo, nu wil het dus dat ik nogal onverwachts verhuisd ben, het stond zegmaar niet in de planning maar mijn moeder moest perse weg uit zeeland en in amsterdam gaan wonen, niet dat ik het erg vind maar het is geweldig hier maar... Nu heb ik nooit afscheid van hem genomen en heb ik hem ook niet meer gesproken, het klink misschien dom maar ik weet zijn telefoon nummer niet en bij mijn weten zit hij haast nooit op de computer en heeft hij dus ook geen e-mail adres ofzo.en nu voel ik me daar gewoon heel stom over. nee, ik ben ondertussen niet meer verliefd, ik denk dat het te lang geleden is en dat we uit elkaar zijn gegroeid, maar ik vind het wel heel vervelend dat we zo uit elkaar zijn gegaan, zelfs als hij niet echt mijn vriendje was maar meer mijn beste vriend ofzo, moet ik hem ontzettend veel pijn daarmee gedaan hebben, ik heb niet eens tot ziens gezegt.
    heeft iemand ook wel is zo iets en wat doe je er aan?


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Je was toen 10. Schrijf hem eventueel een brief..?

    Anderzijds ben je dan waarschijnlijk een beetje laat mee, dus verontschuldig je je sowieso voor dat je niet direct wat van je hebt laten horen.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Als je zo goed bevriend met hem was, weet je dan zijn adres niet?
    Dan kun je hem namelijk een brief schrijven bijvoorbeeld (:


    Inspiration can hit you any time

    Glaedmir schreef:
    Je was toen 10. Schrijf hem eventueel een brief..?

    Anderzijds ben je dan waarschijnlijk een beetje laat mee, dus verontschuldig je je sowieso voor dat je niet direct wat van je hebt laten horen.


    Haha same thought xd


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    (...)

    Haha same thought xd


    precies op dezelfde tijd geschreven xD


    Ligt and Darkness are both very different..

    Glaedmir schreef:
    Je was toen 10. Schrijf hem eventueel een brief..?

    Anderzijds ben je dan waarschijnlijk een beetje laat mee, dus verontschuldig je je sowieso voor dat je niet direct wat van je hebt laten horen.


    Firm believer of all that is magic

    Glaedmir schreef:
    Je was toen 10. Schrijf hem eventueel een brief..?

    Anderzijds ben je dan waarschijnlijk een beetje laat mee, dus verontschuldig je je sowieso voor dat je niet direct wat van je hebt laten horen.


    ik weet dat ik er inderdaad laat mee ben maar niet om mezelf te verdedigen, ik had het de laatste 2 jaar nogal (hier moet een scheldwoord staan maar ik heb geen zin in problemen met Q). vooral omdat ik nu sinds anderhalf jaar opeens contact heb met een opa en oma, en ik heb een vader die sinds de nog niet oficieele scheiding al onze inkomsten steelt en daarbij heb ik naar mijn zin iets te vaak ruzie op school (zal wel aan mij liggen die ruzie want ik ben nou niet echt een lievertje maar goed). en dan zijn er nog dingen die prive zijn en ik dus niet op Q ga zetten, gewoon even om uit te leggen waarom ik zo laat ben, nu, ik weet dat ik toen 10 was, (eigenlijk was ik net 11 geloof ik maar ik weet niet meer precies hoe lang geleden het nou is dat ik hem heb gezien), maar zo vreemd is het niet om dan al verliefd te zijn hoor... of wel?
    dankje voor de tip over de brief, daar had ik nog niet aan gedacht -.-
    wel dus, maar ik denk dat hij of hel boos is, of verhuisd (dat stond bij HEM al wel toen een tijdje in de planning) want ik heb nooit een brief teruggekregen, dat verhuizen lijkt me het meest logisch want hij is geen boos typ.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Glaedmir schreef:
    Je was toen 10. Schrijf hem eventueel een brief..?

    Anderzijds ben je dan waarschijnlijk een beetje laat mee, dus verontschuldig je je sowieso voor dat je niet direct wat van je hebt laten horen.


    denk je dat het werkt als ik zijn naam zoek op Google?


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    ButterflyElf schreef:
    (...)

    ik weet dat ik er inderdaad laat mee ben maar niet om mezelf te verdedigen, ik had het de laatste 2 jaar nogal (hier moet een scheldwoord staan maar ik heb geen zin in problemen met Q). vooral omdat ik nu sinds anderhalf jaar opeens contact heb met een opa en oma, en ik heb een vader die sinds de nog niet oficieele scheiding al onze inkomsten steelt en daarbij heb ik naar mijn zin iets te vaak ruzie op school (zal wel aan mij liggen die ruzie want ik ben nou niet echt een lievertje maar goed). en dan zijn er nog dingen die prive zijn en ik dus niet op Q ga zetten, gewoon even om uit te leggen waarom ik zo laat ben, nu, ik weet dat ik toen 10 was, (eigenlijk was ik net 11 geloof ik maar ik weet niet meer precies hoe lang geleden het nou is dat ik hem heb gezien), maar zo vreemd is het niet om dan al verliefd te zijn hoor... of wel?
    dankje voor de tip over de brief, daar had ik nog niet aan gedacht -.-
    wel dus, maar ik denk dat hij of hel boos is, of verhuisd (dat stond bij HEM al wel toen een tijdje in de planning) want ik heb nooit een brief teruggekregen, dat verhuizen lijkt me het meest logisch want hij is geen boos typ.


    Google hem dan op zijn achternaam :) En ouders namen etc.? En ik snap je wel hoor. En wat betreft verliefd zijn, je kan dan al wel verliefd zijn.


    Ligt and Darkness are both very different..

    ButterflyElf schreef:
    (...)

    denk je dat het werkt als ik zijn naam zoek op Google?


    joa.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Glaedmir schreef:
    (...)

    Google hem dan op zijn achternaam :) En ouders namen etc.? En ik snap je wel hoor. En wat betreft verliefd zijn, je kan dan al wel verliefd zijn.


    ik dacht al, zo raar zal ik toch ook weer niet zijn?


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    ik heb zijn naam gevonden, dus als iemand van de mod hier een slotje op zou willen zetten?


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    -> Slotje (:


    I am an idiot, I move.