• Ik zie altijd van die mensen die echt zo'n super mooie cover hebben bij hun verhaal, en dan kom ik aan van hé ik kan nog eerder een raket in elkaar zetten dan dat ik een foto bewerk.
    Dus hier mijn vraag:
    Letten jullie heel erg op de cover van een verhaal? Ik bedoel, voor je hem begint te lezen denk je dan 'oh die cover ziet er niet uit, ik kies wel een ander verhaal!'
    Want ik heb dat dus helemaal niet.


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Een mooie cover is wel leuk, maar ik ga het verhaal er niet vlugger door lezen.
    Ik kan trouwens ook geen covers maken. Alleen een foto met de titel op en misschien het kleur wat aangepast ;D

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 17:05 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Op zich niet, eigenlijk. Ik kijk eerst of de titel of genre aanspreekt. Maar covers zijn leuk en beschrijving ook, maar als ik dan mijn armzalige linkje zie en de cover in een kader met beschrijving, dan denk ik wel: oh. :S
    Dus ja, ik snap wat je bedoelt. Maar een cover hoeft toch niet? En ook niet per sé mooi, ik denk iets dat mensen aanspreekt van beschrijving of zo, dat dát aanspreekt meer ;3


    Alles wat we zijn is het resultaat van wat we dachten. <3

    Covers hoeven niet persé bewerkte plaatjes te zijn. En dan: een klikje op een onbekend verhaal kan me wel eerder aanspreken door een mooi template, een leuk plaatje (gewoon een plaatje kan ook, hoeft niet eens bewerkt te zijn) en een leuke beschrijving, maar een verhaal dat ik echt ga lezen om het verhaal, maakt het mij helemaal niets uit of het een cover heeft of niet.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Nee. Ik kijk er wel naar en denk van 'Oh, die is mooi/lelijk', maar het heeft geen invloed op of ik het verhaal ga lezen of niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen