• Yup, vandaag was dus de eerste schooldag en we kregen al meteen enorm leuk nieuws.
    Blijkbaar mogen we volgend schooljaar stage lopen in New York! *O*
    Al jaren droom ik er zowat van om naar New York te gaan en zou normaal gezien als ik afstudeerde met mijn meter naar daar gaan.
    En nu ik te horen heb gekregen dat het vervroegd wordt, ben ik dus super blij.
    Natuurlijk ga ik als ik afstudeer nog steeds naar New York met mijn meter, dat was beloofd.

    Welk leuk nieuws kregen jullie mee op de eerste schooldag?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mag ik even zeggen dat ik mega-jaloers ben nu, haha.
    Maar ik heb morgen mijn eerste schooldag, dus ik ben benieuwd.

    Ik mag volgend jaar in elk land stage lopen dat ik maar wil :p nu nog even een uitzoeken haha maar denk dat et wel ergens richting miami word ofzo haha :p

    en ik heb in november pas school. Begin met stage volgende week


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb in een week alle mensen om wie ik geef boos gekregen, dus ja, ging weer top


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Wat is een meter...?
    Maar dat is superleuk :'D
    Ik kreeg te horen dat ik morgen als eerste een blokuur Frans heb, jippie. ><


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Geen goed nieuws. Integendeel, blijkbaar wordt onze klas voor 18 lesuren gesplitst.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oké, ik ben echt stikjaloers op jou. Ik wil ook zo graag een keer naar New York, maar ik zal moeten wachten tot ik volwassen ben. D: In ieder geval, vind ik het wel leuk voor je! (:

    Ik heb geen leuk nieuws meegekregen op mijn eerste schooldag, alleen een hoop informatie waarvan ik vreselijke hoofdpijn van heb nu. :l


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Freerunner schreef:
    Wat is een meter...?
    Maar dat is superleuk :'D
    Ik kreeg te horen dat ik morgen als eerste een blokuur Frans heb, jippie. ><

    Neem hier even een kijkje.
    Meter is eigenlijk iemand die getuige is bij de doop van een baby.
    Zo heb je ook een Peter, maar dat is voor de mannen.
    Heeft met de kerk te maken geloof ik.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oké, ik ga mijn moeder overhalen en kom naar jouw school.

    Awesome!

    Ik kreeg te horen dat ik per week een stuk of 400 pagina's moet gaan lezen, en er dan ook nog verslagen over moet schrijven die dus die week erop meteen moeten worden ingeleverd, en waar ik een punt voor krijg. Iets minder leuk nieuws dus. Ach, het kan altijd erger ^^'


    He's a lion. Who Can Talk.

    Wat vet! Ik kreeg op de eerste schooldag te horen dat we als clown verkleed moeten naar het introductiekamp. Well fuck. :')


    You are beautiful, you are love.

    Super leuk! Euh, niks. Want ik wist al dat we naar Londen zouden gaan. :Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik was vandaag nog vrij, morgen boeken halen en woensdag begint het harde leven weer.

    Wat leuk!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    wat voor stage ga je daar doen?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wow, dat is wel heel erg gaaf :D
    Echt super leuk voor je!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat is leuk voor je! Nee, bij mij niet echt, we hadden een fuif op de speelplaats, verschrikkelijk.


    Ex astris, sciencia