• Ik kreeg vandaag van mijn mentoren een boekje/tijdschrift met allerlei informatie over studeren en wat er allemaal bij komt. Dus ook het onderwerp op kamers gaan. Het eerste wat toen in mijn hoofd schoot was, dat is niks voor jou.

    Ik bedoel, ik stofzuig mijn kamer, help af en toe mijn ouders in het huishouden maar dat doe ik ook liever niet. Ben blij als ik weet wat er s´avonds op het menu staat en ben ongelovelijk klunzig af en toe.

    Daarnaast wie zal ik moeten bellen en smsen als ik mijn sleutels ben kwijt geraakt of ergens heb neer gelegd? Mijn huisgenoten of studiegenoten, ik weet niet of die daar op zullen zitten wachten. Bij wie moet ik mijn beklaag doen als er iets naars is gebeurd? Mijn huisgenoten zijn vast moe of hebben zelf iets meegemaakt waar ze mee zitten of hebben geen zin om naar mij te luisteren. Wie maakt mijn eten? Ikzelf en zo´n ster ben ik daar nou niet in en mijn vader zal het niet waarderen als ik iedere dag met een lieve glimlach thuis kom om te eten. Aan wie moet ik vragen hoe ik mijn fiets moet repareren? Aan mijn huisgenoten of studiegenoten of een fietsenmaker maar mijn vader of mijn moeder weer altijd wel een oplossing.

    Nee, het is niet verstandig dat ik op kamers ga. Ik stel me de koude douche al voor, het aangebrande eten, mijn kapotte fiets & misschien wel chagarijnige huisgenoten.

    Iemand die het toekomstbeeld van op kamers wonen wel rooskleurig in ziet?


    Physics is awesome

    Ik ga hoogstwaarschijnlijk op kamers volgend jaar ja, maar ik ga bij vrienden wonen dus dat is net ff anders


    Life is hard and then we die

    Ikke, want ik heb al een heleboel leuk dingen gehoord hoort van mijn zussen en broer!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik zit op kamers (: En in het begin is het wat aanpassen ja, maar wanneer je op kamers gaat heb je toch al een leeftijd bereikt waarop je wat zelfstandiger mag worden. Dus je leert je plan wel trekken


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zou prima voor mezelf kunnen zorgen als ik op kamers zou gaan. Ik zou het ook wel willen maar financieel lukt me dat nog niet. (cat)


    -

    Ik absoluut niet! Lol.
    Maar van de andere kant ben ik dan wel van mijn ouders af. :W


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zou daar echt geen problemen mee hebben, maar ik heb nog wel even de tijd :Y).


    i put the fun in funeral

    Biologist schreef:
    Ik absoluut niet! Lol.
    Maar van de andere kant ben ik dan wel van mijn ouders af. :W


    Firm believer of all that is magic