• Let niet op mijn titel..

    Ik zoek middeleeuwse verhalen, die wel goed geschreven zijn en die niet over beroemdheden gaan.

    Wie heeft er z'n 1 voor me?


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik heb een verhaal over Merlin, dat zich afspeelt in de Middeleeuwen. (:



    'In a land of myth and a time of magic, the destiny of a great kingdom rests on the shoulders of a young boy, his name - Merlin.'

    Op een dag ontwaakt een jonge vrouw, Luana genaamd, uit iets wat een lange slaap lijkt, die misschien wel eeuwen heeft geduurd. Haar geheugen is bij haar weggevlogen en ze heeft geen idee waar ze zich bevind, haar leven is één groot mysterie. Tegen beter weten in begint ze te reizen, maar als ze wordt aangevallen door een groep mysterieuze mensen, raakt ze zwaargewond. Een aardige jongen van haar leeftijd, die zich voorstelt als Merlin, helpt haar en neemt haar mee naar zijn huis, waar hij samen met Gaius, een genezer, woont. Al vrij snel blijkt dat Luana's bestaan een reden heeft, een diepliggende reden, die voor veel gevaar zal zorgen.



    ~ De originele personages behoren toe aan de makers van The Adventures of Merlin
    ~ De overige personages behoren toe aan mij
    ~ Een verhaal met magie, liefde, vriendschap en avontuur
    ~ Volgt de originele verhaallijn niet, met enkele uitzonderingen
    ~ De Engelse namen worden gebruikt, maar de story is verder geschreven in het Nederlands
    ~ Klik op het plaatje voor de story

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 19:49 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb wel een verhaal, maar niet in de middeleeuwen, maar in de achttiende eeuw?
    Is dat ook goed?


    Deep inside, I've never felt alive

    Bond schreef:
    Ik heb wel een verhaal, maar niet in de middeleeuwen, maar in de achttiende eeuw?
    Is dat ook goed?


    Ja natuurlijk is dat ook goed :-)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik heb een verhaal dat zich rond 1700 afspeelt, een stukje later, maar het is wel historisch, kijk maar wat je doet. ;)
    Story heet: your lord, my lord


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Ik had er één.

    Ik heb een fantasy verhaal dat half in de middeleeuwen zit: Er zijn kruisbogen en zwaarden, maar ook musketten (die niemand gebruikt) en af en toe geavanceerdere vuurwapens die met magie in elkaar gezet worden. Technologie en leefomstandigheden zijn ongeveer zo slecht als middeleeuwen xD

    Heb het echter nooit als zo beschouwd, dus ik weet niet of het voldoende erop lijkt voor je.




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *vollledige in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro