• Jaja Mensen je suis awake =3

    Maat wie heeeft der dus ooit huisdieren in sn bed liggen ? o0 ikke wel, mijn poesje xp Drolletje man uit dat enen topic ^-^ en ja gaat ie so op mijn mat liggen springen om mij wakker te maken >.< Nee het is geen hond maar een hondelijke kat xp She's very clever en nu gaat se naast mij sitten bui et toetsenbord =3 dus hebben jullie ook een kat of poes of hand of schildpad in jullie bed ? ._.

    x.


    All was well.

    Uwh. mijn puppie gaat mij likken als mijn ma haar op mijn bed set alsk niet wakker wil wordne xP


    We can only learn to love by loving.

    Ieh der was ook so een vriendin van mij en die heeft een hond. Ging ik bij haar slapen en smorgens lag dat beest mij te beseksen o0 Ik Heeft Trauma =3


    All was well.

    Ieh der was ook so een vriendin van mij en die heeft een hond. Ging ik bij haar slapen en smorgens lag dat beest mij te beseksen o0 Ik Heeft Trauma =3

    Omg x'D Mijn mannelijke hond besexte mijn tweeling broer vroeger altijd x3


    We'll never be as young as we are tonight

    Whaha lol ik had een keer mijn hondje in bed liggen xD ze was bang voor de donder en het gebliksem xD :P

    (...)
    Omg x'D Mijn mannelijke hond besexte mijn tweeling broer vroeger altijd x3


    Ze moeten die beesten castreren man xp
    Dan hebben se daar geen zin in en heb ik geen trauma =3


    x.


    All was well.

    (...)

    Ze moeten die beesten castreren man xp
    Dan hebben se daar geen zin in en heb ik geen trauma =3


    x.

    Jupp, volkomen gelijk ^^
    Ik denk dat mijn hond gayy is Oo :3


    We'll never be as young as we are tonight

    als je besekst word wel hea!! omg ik ben 11 en ik praat mee met dit soort dingen ben ik er niet te jong xD voor??

    Mijn poesje ligt nu op bed >< En raad eens hoe -_- Zij gaat 's ochtends vroeg bij mijn moeder aan de deur krabben omdat ze eten wilt. Vervolgens gaat ze eten en als ze klaar is rent ze weer naar boven om tegen mijn deur aan te krabben. Laat ik haar binnen, springt ze gelijk op mijn bed en gaat heerlijk liggen x'D


    a figment of your imagination

    als je besekst word wel hea!! omg ik ben 11 en ik praat mee met dit soort dingen ben ik er niet te jong xD voor??


    Nee hoor:Y)


    a figment of your imagination

    (...)

    Nee hoor:Y)


    Helemaal niet xp
    Ik ben 13 en ik doe mijn sin =3
    dus jij moet ook doen ^-^


    x.


    All was well.

    Mijn moeder komt me altijd wakker maken met onze twee honden, 1tje is nog jong en heeft scherpe nagels. Die gaat altijd over mijn hoofd heen lopen, dus dan ben ik wakker T_T But daarna gaan ze lekker bij mij liggen, de kleine in mijn arme en de grote in mijn knie holte, zo heb ik het lekker warm!^^


    Tears are crashing out of my eyes

    mm, ik denk niet dat t gaat helpen als ik mn parkiet in mn bed leg ofzo >.<


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)

    Helemaal niet xp
    Ik ben 13 en ik doe mijn sin =3
    dus jij moet ook doen ^-^


    x.


    okay thanks, voor jullie antwoord xD

    Geheh ik wou eens met mijn dikke vette poes slapen, Tobias
    maar man die sen adem stinkt dus maar niet uitgeprobeerd.
    maar die kleine beest loopt altijd spastisch naar boven en springt dan een beetje in mijn kamer rond en dan gaat die terug --'


    All was well.

    Ik een konijn. Mijn konijn is hyper actief. We hebben haar altijd een uurtje per dag los lopen. Ze kan zélfs trap 'lopen', dus een bed op klimmen is een makkie. Mijn moeder is er alleen niet altijd blij mee.