• Yo what up? ^^
    Vandaag was ik naar Zaandam om wat kleertjes en dergelijken te kopen en natuurlijk kon een drie uur lange sessie Primark rondsjokken niet ontbreken. Na eerst alles wat in handbereik lag in mijn tassen gegooid te hebben en uiteindelijk bij de paskamers het grootste deel weer gedumpt te hebben, is dit wat ik heb gekocht:


    (Trui, twee shorts, schoenen en een ring die niet bepaald zichtbaar is. O, ik had ook nog een t-shirt, maar die ben ik denk ik ergens op mijn lange reis van de woonkamer naar mijn slaapkamer kwijtgeraakt...)

    Ook deze ketting is door mijn strenge selectie heen gekomen. Ik dacht al dat het schattige, onschuldige vogeltje me bekend voorkwam. Toen mijn vader het opmerkte, wist ik weer waarvan...



    ...



    Kan ik dit nog steeds dragen zonder dat ik voor nazi uit word gemaakt? x'D


    i put the fun in funeral

    Eeeen ik had nog een of eigenlijk vier ringen gekocht.


    i put the fun in funeral

    Ooit van een duif gehoord?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik vind 't nog meevallen :'D Ik heb iets soortgelijks met 'n hemd dat ik bezit... mensen denken soms dat Hitler erop afgebeeld staat, omdat ze vluchtig kijken D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Licet schreef:
    Ooit van een duif gehoord?


    Ik begrijp ook wel dat het een duif is hoor x'D. Ik vond de gelijkenis aardig treffend though.


    i put the fun in funeral

    Woodbury schreef:
    Ik vind 't nog meevallen :'D Ik heb iets soortgelijks met 'n hemd dat ik bezit... mensen denken soms dat Hitler erop afgebeeld staat, omdat ze vluchtig kijken D:



    Haha ^^
    Vind het wel een leuk hemd!


    i put the fun in funeral

    Hm, het doet mij wel sterk aan het nazi-teken denken, ja. Maar ik was ook voorbereid door de titel. Misschien kun je random aan wat mensen rvagen 'doet dit je ergens aan denken?' en als er niet te veel mensen zijn die er aan moeten denken, is er geen probleem?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Je titel is wel een beetje misleidend ;P
    Ik had het niet herkend, hehe. Alleen als er zo'n dik hakenkruis onder had gestaan.


    ars moriendi

    Tempesta schreef:
    Hm, het doet mij wel sterk aan het nazi-teken denken, ja. Maar ik was ook voorbereid door de titel. Misschien kun je random aan wat mensen rvagen 'doet dit je ergens aan denken?' en als er niet te veel mensen zijn die er aan moeten denken, is er geen probleem?


    Ik heb vrienden die het bij wijze van spreken vanaf een afstand van dertig meter nog zouden herkennen :'D. Ik maak er verder geen probleem van hoor, 't is immers maar een onschuldig duifje (en daarbij maar drie euro, Primark ftw). Vond het alleen wel geinig.


    i put the fun in funeral

    Ahahaha Die leger short heb ik ook x´D


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Die shorts zijn super awsome.o_o Can't wait tot de primark in heerlen 20 minuten bij mij vandaan, er eindelijk is!=D


    You were born original, don't die as a copy.

    ... Die ketting lijkt echt totaal niet op dat nazi teken xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Het is dat je het echte logo er bij hebt gezet, anders had ik dat er echt niet in herkent hoor. (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 21:47 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Woodbury schreef:
    Ik vind 't nog meevallen :'D Ik heb iets soortgelijks met 'n hemd dat ik bezit... mensen denken soms dat Hitler erop afgebeeld staat, omdat ze vluchtig kijken D:

    Diw heb ik ook hahha.

    OP

    Ik pak ook altijd van alles en koop het dan ook. Als ik in me eentje met mijn moeder ben loopt het al aardig op tot 150 euro. en als ik met mij zusje ben al aardig 250-300. Dus jij bent niet de enige die van alles pakt.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    SPECS schreef:
    Die shorts zijn super awsome.o_o Can't wait tot de primark in heerlen 20 minuten bij mij vandaan, er eindelijk is!=D


    Ik hoef maar 5min te open en dan zou ik er al zijn, of nog minder. ;) Ben idd zo aan het afwachten dat die er is!!

    Plus, de kleren zijn echt leuk! En de ketting ook, maar ik zou er niet zo snel het Nazi teken in zien..


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Oooo. Leuke kleren! :3
    En die ketting is echt awesome, haha. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"