• sinds twee weken slik ik een andere pil.
    1 van de bijwerkingen kan zijn dat je droge ogen krijgt
    Nu heb ik daar last van.
    Mijn lenzen uit doen is echt niet leuk, ze gaan heel moeilijk uit en als ze uit zijn doen mijn ogen gewoon pijn
    Heeft iemand tips?
    Ik kan niet met die pil stoppen omdat ik die wel nodig heb


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat van je lenzenvloeistof gebruiken als oogdruppels om ze minder pijn te laten doen. Sowieso als jee je lenzen net uit hebt. Of gewoon oogdruppels kopen, maar lenzenvloeistof werkt net zo goed.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Niet té lang onder een warme douche staan, oogdruppels gebruiken en af en toe een zonnebril opzetten tegen het licht - dat bijt namelijk ook wel eens.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Je kan je vingers altijd even dopen in de vloeistof voor je je lenzen eruit haalt. ik geloof dat dat al heel wat geeft. (:


    Let the Night embrace you

    Ik heb bij mijn lenzenbloeistof altijd een klein busje gekregen met vloeistof in om je ogen te hydrateren als ze heel uitgedroogd zijn.

    Als je zoiets niet hebt kun je ook gewoon water of lenzenvloeistof in je ogen druppelen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Heb ik mijn hele leven al .__.
    Vanaf november tranen mijn ogen al als ik op de fiets zit, zo irritant D:

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 21:03 ]


    i put the fun in funeral

    aaaaaarg, ik ben al bijna anderhalf uur bezig met 1 lens, ik heb alles al geproberen, lenzenvloeistof erin het even met rust laten.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Een bril dragen.


    No growth of the heart is ever a waste

    huilen (cat)

    Okay, die is flauw D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat gaat als het goed is vanzelf over. Maar tot die tijd, zoals de anderen zeggen, veel lenzenvloeistof gebruiken. Ohja, niet tevaak knipperen, daarvan worden je ogen ook droger.


    Your make-up is terrible

    Een andere pil?
    Ik heb namelijk geen enkele bijwerkingen bij die van mijne....(last van hebben he ;) )


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Als ik droge ogen heb werkt het altijd om een tijdje een nat washandje op m'n ogen te leggen terwijl ik met m'n ogen dicht even rustig ga zitten/liggen.