• Informatie:
    - Er zullen 5 rondes zijn, waarvan één finaleronde. Eén ronde duurt 2 weken. Elke week vallen er 5 mensen af zodat er 3 mensen in de finaleronde zitten, waarvan de winnaar word gekozen.
    - Als je niet op tijd kan inleveren, krijg je met een goede reden uitstel. Als je het simpelweg niet inlevert word je uit de wedstrijd verwijderd.
    - Geef username verandering aan.
    - Zet je opdracht in een story en zet de link van de opdracht in het topic of stuur die in een PB naar mij.

    Opbrengst:
    Naast natuurlijk de eer, krijgt de top 3 een prijs.
    1e plaats: 20 credits
    2e plaats: 10 credits
    3e plaats: 5 credits

    Waar letten we op?
    - Spelling
    - Interpunctie
    - Originaliteit
    - Vorm van het verhaal
    - Tijd

    Juryleden:
    01. Leisure
    02. BloodyGum

    Uitslag
    01. Fitzherbert
    02. ZARRYPAYNEx
    03. Eventually

    De story met opdrachten, informatie en inzendingen.

    Opdracht 1.
    Inleverdatum: 23 januari

    Opdracht 2.
    Inleverdatum: 12 februari

    Opdracht 3
    Inleverdatum: 11 maart

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 17:58 ]


    Hope goes lost but never dies.

    ?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben halfweg, dus je krijgt ze morgen ergens.

    -

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 23:51 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hij is klaar! :3
    Finale opdracht

    Van Caoimhe en Imlove heb ik niks gekregen, dus de finale is tussen deze 5 mensen.

    Morgen krijg ik een inzending van Flipje en woensdag van Austen, en dan gaan we beoordelen / de eindresultaten bepalen. (:


    Hope goes lost but never dies.

    Hey mensen, ik ben weer terug van het MEP weekend (Model European Parliament, heb een weekend lang gedaan alsof ik in een commissie van het Europees Parlement zat) en vanaf nu ga ik ook niet meer zomaar een tijd weg of zo. Ik dacht, dat het misschien fijn was om te weten.

    Ik ben zeeeeeeer benieuwd naar de inzendingen van opdracht 3 (ze staan nog niet in de story...) :)


    Happy Birthday my Potter!

    Even een zinloze reactie zodat ik een abo kan nemen. ^.^


    comfort in c h a o s

    Ik wilde even sorry zeggen dat ik niks had ingeleverd heb, ik was ziek en ik kreeg echt niks op papier, succes voor de anderen ;D


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Oke ik ga nu beginnen, hopen dat ik het afkrijg en dat er wat zinnigs uit mijn vingers komt! Ik heb wel al een idee, gelukkig :Y)
    En mijn toetsen gingen ook best goed, dus dat is ook weer een meevaller!


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Flipje heeft niet ingeleverd. Ik krijg vanavond als het goed is nog een inzending van Austen.


    Hope goes lost but never dies.

    He allemaal, sorry dat ik niet ingeleverd heb! Ons internet deed het dinsdagavond niet meer, en de dag daarna ben ik ziek geworden. Maar ik ben benieuwd wie er gaat winnen! Ik had toch waarschijnlijk niet meer gewonnen, dus wat dat betreft maakt het niet zo veel meer uit, maar allemaal veel succes! :Y)


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Het gaat nu alleen nog om wie welke plaats in de top 3 bezet tussen Fitzherbert, OHMYZAYNx en Eventually (:

    Ik ga nu beoordelen en ze zometeen online zetten, die van Glucio komen -hopelijk- ook dit weekend en dan staat de uitslag er asap op!


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ben benieuwd, haha. Maar ik ben al blij dat ik in de top 3 zit. c:

    Glucio's beoordelingen zijn nog steeds niet binnen, dus kan ik nog niks erop zetten. Sorry!


    Hope goes lost but never dies.

    En wanneer kunnen we Glucio's beoordelingen dan +/- verwachten?

    Fitzherbert -> Goulding

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 22:23 ]