• Er zijn namelijk Twilight BJD's uitgekomen.

    Edward 336 euro


    Link

    Bella 302 euro


    Link

    Jacob 403 euro


    Link

    Renesmee 134 euro
    Link

    Ik ben er persoonlijk niet zo'n fan van, maar ik kan begrijpen dat je ze als Twilight fan en BJD fan best wel zou willen kopen.

    De jongens vind ik er eigenlijk echt niet mooi uit zien. Vooral qua gezicht. En bij Jacob heb ik me eigenlijk ook wel vragen over het resin. Het ziet er veel te plastic-achtig uit.

    Wat is jullie mening?
    Even een reminder dat we het vriendelijk gaan houden. Hou je haat-reacties voor jezelf, alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 16:18 ]


    Let the Night embrace you

    Hahahaha, ik lach me dood om die van Jacob!
    Die van Renesmee is wel schattig, maar nee ik zou ze nooit kopen...


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Jacob is net een barbie. :x
    Ze zijn eigenlijk wel leuk, schattig vooral. Maar ik koop zulke dingen niet.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Jacob is net een barbie. :x
    Ze zijn eigenlijk wel leuk, schattig vooral. Maar ik koop zulke dingen niet.

    Ja, dat bedoelde ik eigenlijk met dat ik vragen had bij het resin. Het ziet er zo barbie-achtig uit. Mijn jongen zit nu naast me en zijn resin blinkt niet zo. Bij geen een van mijn dolls eigenlijk.
    Natuurlijk kan er msc opzitten, maar toch...


    Let the Night embrace you

    Assassin schreef:
    Jacob is net een barbie. :x
    Ze zijn eigenlijk wel leuk, schattig vooral. Maar ik koop zulke dingen niet.

    Dit, maar ik mag ze niet kopen omdat ze duur zijn. But, they are cute. ^.^ Renesmee is best eng. ;x

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 17:59 ]


    comfort in c h a o s

    Ik vind zulke poppen wel mooi, maar ik hoef er geen van Twilight :') Al lijkt het me wel vet om überhaubt zo'n pop te hebben.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Jiles schreef:
    Hahahaha, ik lach me dood om die van Jacob!
    Die van Renesmee is wel schattig, maar nee ik zou ze nooit kopen...


    Tell me about it, stud.

    wahahahah osrry ik ging even stuk. het ziet er niet echt mooi uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Renesmee is erg mooi gemaakt ;3


    26 - 02 - '16

    ik vind die van Edward het mooiste XD terwijl ik Edward helemaal niet cool vind XD
    die van Renesmee is eng en inderdaad die van Jacob ziet eruit als een barbie pop..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Haha hoe minder kleren ze aanhebben, hoe duurder. x')
    Ik die poppen persoonlijk maar niks en ook ontzettend duur en dan hebben ze nog niet echt kleren aan. Ik vind Renesmee wel schattig en geweldig hoe dorstig haar ogen er uit zien.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ^ Phaha, dat vind ik wel een goede opmerking van je. (:
    Maar als je ze koopt zitten de kleren er sowieso niet bij. Het enige dat je erbij krijgt zijn de ogen.


    Let the Night embrace you

    Ik vind ze niet zo heel mooi gemaakt. Die van Edward lijkt wel goed, maar Bella lijkt meer op Esme dan op zichzelf en die van Jacob.. laat ik daar maar niks over zeggen. Hij lijkt op een kruising tussen een Barbie en een ander lid van de wolfpack (ik vind hem net iets te weinig op zichzelf lijken). Renesmee vind ik wel schattig ^^


    “Love is a contradiction.”

    Oh, die zijn best awesome!
    Alleen die van Jacob is inderdaad echt vreselijk barbie-like.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    MisPattinson schreef:
    wahahahah osrry ik ging even stuk. het ziet er niet echt mooi uit


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik vind Eddie Eng...


    We're all mad here. You'll fit right in.