• Ik heb al een poosje geleden van mijn zus zo'n haarkrijt pakket gekregen
    En nu heb ik het dan eindelijk eens gebruikt om zelf een dipdye te maken.
    Dus nu is mijn haar blond met roze!
    Het was nog best moeilijk om te doen, maar het geeft gelukkig niet af nu het droog is
    Toen het nat was gaf het wel heel erg af.

    Wie van jullie doet dat ook weleens met haarkrijt?

    Foto!

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 17:21 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nope. Ik heb wel een gedeelte van mijn haar paars geverfd though, al meer dan een jaar.

    ^^ Misschien raar, maar je hebt echt een mooie nek hahaha :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ja ooit gedaan. Precies toen besloot moeder natuur om me dwars te zitten en ging het regenen. Had heel toevallig nog een wit jasje aan ook. Dus die was roze :')

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 22:09 ]


    To infinity and beyond •

    Draculea schreef:
    Nope. Ik heb wel een gedeelte van mijn haar paars geverfd though, al meer dan een jaar.



    Dat wil ik ook zo graag!

    Pattini schreef:
    ^^ Misschien raar, maar je hebt echt een mooie nek hahaha :')

    Haha dankje :'D

    Twee vriendinnen van mijn hebben dat ook gedaan, gewoon met pastel krijt, de een had groen en paarse strepen, het bleef echt nog weken groen boven op haar hoofd, de ander heeft haar hele haar rood geverfd. Iedereen keek naar ons echt vet awkward. Het regende die dag ook nog dus alles zat onder het rode krijt, haar jas, shirt, en thuis haar kussen al XD


    ©1998

    Een vriendin van me heeft dat ook een keer gedaan, met blauw. Zij spoot er een halve bus haarlak overheen en zo bleef het wel beter zitten. Is alleen heeeeeel slecht voor je haar :x. Maar zoals al gezegd is, met een stortbui spoelt het er zo uit.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 22:24 ]


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Nice! ik heb een halve bleek, dus ombre (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Nee, maar ik heb momenteel wel highlights. December ga ik alles blond verven.


    -

    Ik doe mijn haar wel eens verven maar dat laat ik dan altijd bij de kapper doen.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Oh, nee, ik laat mijn haar wel eens verven, maar ik wil nog steeds high-lights of het laten dipdyen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb mijn haar 3 keer gewassen sindsdien en het is er nu bijna uit
    Ik heb nu mijn voorste lok paars gemaakt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb het niet zo voor krijt, als ik een kleurtje wil verf ik het gewoon, al kan ik het vanwege mijn werk niet verven


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ik heb vroeger koperen en blonde highlights gehad (ik vond Rogue uit X-men haar haar zo leuk, en daarna wou ik gewoon eens een kleurtje in mijn haar (cat))
    nu is het donkerbruin omdat mijn donkerblond/lichtbruin niet zo mooi is, mijn gezicht komt beter uit als mijn haren donkerder zijn


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik heb het bij de kapper laten doen met verf en dat duurde een paar weken voordat het eruit was, dus nee.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."