• Ik wil ook eens samen schrijven met iemand, maar ik ben nogal veeleisend haha.
    - Je moet volwassen kunnen schrijven, het maakt niet echt uit hoe oud je bent maar wel of je een beetje normaal kan schrijven.
    - Iemand die alle leestekens en hoofdletters correct kan opschrijven.
    - Als je met smileys schrijft, mag je heel hard wegrennen.
    - Een persoon die kwaliteit voor kwantiteit stelt. Ik hoef niet zoveel mogelijk te schrijven maar zo goed mogelijk.
    - Absoluut geen Fanfic.
    - Iemand met een leuk idee haha.
    - Je moet vaak online zijn, tijd hebben en er ook niet te lang over doen om je PB's/GB's te beantwoorden. (Dus niet dat je over 2 weken examen hebt en niets meer kan doen)
    - Je hoeft niet élke dag te schrijven maar wel elke dag even online zijn is handig.
    - Ik wil over héél veel dingen schrijven, jij ook?

    Haha mijn hele waslijst, ik hoop dat er iemand op Quizlet is die eraan voldoet. Ik snak er echt naar om iets te schrijven wat groter is dan een SA. Het liefst eventjes je leeftijd en een stukje van je schrijfstijl hier achterlaten.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 21:45 ]


    Your make-up is terrible

    Als je niemand vindt gaan wij toch samen schrijven Niksel :3


    Life is hard and then we die

    ik wil wel proberen maar ik kap steeds met schrijven omdat ik geen inspi heb voor een vervolg:(


    You can't not look cool with a crossbow.

    Weet, ik voldoe aan heel veel dingen, maar ik heb geen tijd. Ik zou het héél leuk vinden, maar ik heb echt geen tijd.
    Veel succes met het vinden van iemand!


    Deep inside, I've never felt alive

    ik wil wel proberen, maar het enigste is dat ik zelf geen idee heb. Ben 15 en nog een stukje van mijn verhaal voor je:

          ’oke, ik ga nog even naar buiten. Ik ben voor het eten thuis.' Mijn vader knikt een keer en ik loop de kamer weer uit. Snel pak ik mijn jas en doe de buitendeur open. Mijn motor had ik geparkeerd onder het afdak. Het duurt niet lang voordat ik weer aan het rijden ben. Om mijn gedachten leeg te krijgen rijd ik steeds verder van de stad vandaan. De weggetjes die onder mijn twee wielen voorbij komen voelen steeds gladder.
          Een onaangename gedachten dring mijn hoofd binnen. Dat is de druppel! Langzaam voer ik de snelheid op, tot aan het randje van de maximum snelheid. Mijn omgeving ken ik nog beter dan mijn eigen kamer, echt mijn kamer is een zooitje en de omgeving niet. De weg gaat steeds verder door het beboste gebied. Elke knik in de weg lijkt gladder dan de vorige. Op de hele weg kom ik geen enkele auto tegen.
          De weg wordt weer wat rechter. Dadelijk krijgen we nog een grote bocht en dan nog een recht stuk, denk ik bij mezelf. Doordat mijn gedachten met te veel tegelijk bezig zijn, let ik minder op de weg. Net als ik de bocht in ga steekt er een dier over. Door de regen heb ik niet kunnen zien welk dier het is. Zo snel als ik kan trap ik op de rem.
          Thuis ben ik opgevoed met het idee dat je de natuur nooit iets aan mag doen, wat er ook gebeurt. De mens de natuur en de dieren daar het al moeilijk gegeven, dus nu moeten we nog ons best doen voor het beetje dat er nog over is.
          Door het gladde wegdek en het plotseling remmen begin ik te glijden. De motor wil recht op een boom af gaan, maar ik draai op het laatste moment aan het stuur waardoor de motor op z’n zij kantelt. Met een harde klap kom ik tegen de grond, met de motor op me. Door de vaart die ik nog heb en het gladde wegdek glij ik nog een stuk door over de ruwe ondergrond. Het gevoel dat dit het einde is komt niet veel later bij me boven. Mijn hoofd bokt hard en ik voel hoe mijn kleren warm worden. Niet veel later wordt het zwart voor mijn ogen.
          ’Je weet dat je dat niet kan doen Arwen,’ hoor ik een hoge vrouwen stem zeggen.
          De eerste gedachten die in me op komt is dat ik in de hemel moet zijn. Helaas voel ik dat mijn kleren nog steeds warm en doorweekt zijn.
          ’Maar Lona, je hebt gezien dat de jongen zelfs zijn eigen leven riskeerde voor de boom. Wat moeten we anders, we kunnen hem daar niet zo laten liggen,’ zegt een andere, iets lagere stem.
          Je kunt horen dat er leeftijdsverschil is tussen de twee. Hun gesprek gaat duidelijk over mijn actie van net.
          ’Oke. Als jij er problemen mee krijgt, ik heb je gewaarschuwd. Nu ga ik verslag uitbrengen bij Saeldur,’ zegt de eerste stem weer.
          Na die woorden neemt de zwarte waas die net ook al over me gehuld was weer toe. Het laatste wat ik merk is dat iemand mijn motor van me af haalt. Daarna zijn mijn zintuigen uitgeschakeld.


    [sp.s. wil je weten wat er gebeurt mag je mijn verhaal lezen.[/s]

    Bond schreef:
    Weet, ik voldoe aan heel veel dingen, maar ik heb geen tijd. Ik zou het héél leuk vinden, maar ik heb echt geen tijd.
    Veel succes met het vinden van iemand!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zou het heel leuk vinden om samen te schrijven, maar helaas heb ik het druk met school D:. Laatste semester en even nog mijn talen ophalen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zou het graag doen, maar heb op dit moment niet echt inspiratie voor een nieuw verhaal (als ik daar even voor ga zitten kan ik overigens wel iets verzinnen). Daarnaast heb ik al eens eerder een samenwerkingsverband gestart, maar daar is nooit iets van gekomen..
    Maaaar, als jij wél een leuk idee hebt en van plan bent om er echt aan te schrijven, dan wil ik wel. (:
    Of je mijn schrijfstijl volwassen genoeg vindt, kan ik niet beoordelen. Dan zou je even het nieuwste hoofdstukje van mijn storymoeten lezen.
    Plus, het ligt er ook aan over wat voor onderwerp je wilt schrijven. Ik schrijf namelijk zelf het liefste fantasy. Fanfics wil ik sowieso niet, maar jij ook niet volgens je beginpost, dus dat komt mooi uit ;p.

    Zeg het maar als het je iets lijkt. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik zou het graag doen, maar heb op dit moment niet echt inspiratie voor een nieuw verhaal (als ik daar even voor ga zitten kan ik overigens wel iets verzinnen). Daarnaast heb ik al eens eerder een samenwerkingsverband gestart, maar daar is nooit iets van gekomen..
    Maaaar, als jij wél een leuk idee hebt en van plan bent om er echt aan te schrijven, dan wil ik wel. (:
    Of je mijn schrijfstijl volwassen genoeg vindt, kan ik niet beoordelen. Dan zou je even het nieuwste hoofdstukje van mijn storymoeten lezen.
    Plus, het ligt er ook aan over wat voor onderwerp je wilt schrijven. Ik schrijf namelijk zelf het liefste fantasy. Fanfics wil ik sowieso niet, maar jij ook niet volgens je beginpost, dus dat komt mooi uit ;p.

    Zeg het maar als het je iets lijkt. (:


    Als ik zelf nog eens een goed idee krijg, zal ik je waarschuwen. Je manier van schrijven bevalt me echt heel erg, met al de details erin. Maar op dit moment krijg ik niet echt een idee haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Als ik zelf nog eens een goed idee krijg, zal ik je waarschuwen. Je manier van schrijven bevalt me echt heel erg, met al de details erin. Maar op dit moment krijg ik niet echt een idee haha.


    Is goed. ^^ Dan zal ik zelf ook wel even nadenken over een idee. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik wil wel eens met je schrijven, Nikki. Zou ik een ontzettende eer vinden :)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Parachutes schreef:
    (...)

    Is goed. ^^ Dan zal ik zelf ook wel even nadenken over een idee. (:


    Gaaf. :'D Waar schrijf je allemaal over?


    Your make-up is terrible