• Als ik verhalen schrijf komt het vaak neer op "Hij zegt:" of "Hij zegt verbaasd:"
    Ik heb kan telkens maar een aantal dingen bedenken. Ik zie dan wel een gezichtsuitdrukking voor me, maar vind het moeilijk om t op papier te zetten. Any tips?!
    Ik probeer ze al in "The Living Loss" toe te voegen, maar ze zijn nog met mate.

    Je kan altijd de uitdrukking beschrijven, zoals 'hij zei met opgetrokken wenkbrauwen' of 'grijnsde hij' nouja zo'n dingen dus. Je bent ook niet verplicht om steeds 'zei' te gebruiken, want je komt vaak dialogen tegen zonder uidrukking. Vb
    'balabhfkjshjfjk'
    'qjfkqfk,,klcn'
    'kjsfkqfjkj'

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 16:19 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Je kan altijd de uitdrukking beschrijven, zoals 'hij zei met opgetrokken ogen' of 'grijnsde hij' nouja zo'n dingen dus. Je bent ook niet verplicht om steeds 'zei' te gebruiken, want je komt vaak dialogen tegen zonder uidrukking. Vb
    'balabhfkjshjfjk'
    'qjfkqfk,,klcn'
    'kjsfkqfjkj'


    Oké, goed plan! thanks!
    Ik het het proberen in m'n volgende hoofdstuk.

    Ciao!

    'azertyuio' prevelde hij mysterieus (cat)


    all I want is the taste that your lips allow

    Thanks, deels toegepast in mn nieuwe hoofdstuk (A)

    Errin schreef:
    Je kan altijd de uitdrukking beschrijven, zoals 'hij zei met opgetrokken ogen' of 'grijnsde hij' nouja zo'n dingen dus. Je bent ook niet verplicht om steeds 'zei' te gebruiken, want je komt vaak dialogen tegen zonder uidrukking. Vb
    'balabhfkjshjfjk'
    'qjfkqfk,,klcn'
    'kjsfkqfjkj'

    Hoe trek je je ogen op (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Annatar schreef:
    (...)
    Hoe trek je je ogen op (cat)
    Typo, moest wenkbrauwen zijn.(cat)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    zolang je vooral veel met woorden wisselt, wordt het niet saai:
    Je hoeft ook helemaal niet altijd er details achter te gooien, zolang je maar oplet dat je niet steeds de zelfde woorden gebruikt=]


    The night is dark and full of terrors.