• Als een paar jongeren van over de wereld een nieuw online spel ontdekken, is dat meteen hun favoriete bezigheid. Het spel genaamd "Warriors Of The Middle Ages" gaat over de middeleeuwen, en je kan een eigen rol spelen. Ridder, Prinses, Heks of iets anders natuurlijk. Nadat ze het spel al een paar weken spelen, worden ze opeens na een zaterdag avond wakker in een andere wereld. De middeleeuwen. En niet zomaar de middeleeuwen, de middeleeuwen uit het spel. Ze worden opgeleid, zodat ze het toch kunnen redden in de gevaarlijke wereld. Want er is altijd gevaar. Er zijn aanvallen van demonen, trollen en veel andere wezens. Maar wat doe jij? Verkoop je wapens? Zorg je voor genoeg eten? Of strijd je tegen de gevaarlijke wezens..


    Jongeren uit 2012:
    - Alyson Ruby Lopez [vechter]
    - Pandora Lockwood [Sleutelbewaarster van De Bibliotheek]
    - Bonita 'Bonnie' McWright [Heks]
    - Yara Green [Vechter met pijl en boog]
    - Amelia Samantha Westlane [ Vechter met zwaarden ]
    - Samantha 'sam' Leah Billington [Vechter]
    - Tyler Jay Lopez [Dief]
    - Nathan Ollinsons [Dokter]
    - Taylor Nathaniel Westlane [Normale Krijger]
    - Harold "Harry" Icksson [BattleMage]
    -
    -

    Mensen uit 1450:
    - Emily Greene - Werkt in boekenwinkel
    - Catherine Elyse Roux [Magiër]
    - Romana Asanterelle Wiseguard [Huurlinge]
    - Gereserveerd door Shewerewolf
    - Katharina Adelin Wentworth [Prinses]
    - Gregory Vegas [Dokter/Professor]
    -
    -
    -
    -

    (Liever niet alleen maar vechters.!)

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk+Foto:
    Wat ben je? (De jongeren van 2012 zijn hetzelfde persoon als wie ze
    in het spel speelden.):
    Extra:

    Regels:


    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 15:47 ]


    El Diablo.

    MEGUSTAZAYN schreef:
    Rol: Jongen uit 2012
    Naam: Tyler Jay Lopez
    Leeftijd: 17
    Karakter: Doet een beetje macho, en is sportief. Maar doet wel aardig tegen vrienden, en is heel romantisch tegen zijn vriendin.
    Uiterlijk+Foto:


    Wat ben je?: Dief
    Extra: -


    Zo typisch voor jou... XD


    help

    Eglantine schreef:
    (...)

    Zo typisch voor jou... XD


    Thank you XD


    El Diablo.

    Okay, mag ik een meisje voor 1450 reserveren? (ik ben slecht met jongens...)


    help

    Sure


    El Diablo.

    Rol: Meisje van 1450
    Naam: Romana Asanterelle Wiseguard
    Leeftijd: 16 - bijna 17
    Karakter: Romana is in één woord: stil. Dat is toch wat ze wilt dat je denkt. Maar onderschat haar niet, ze kan soms fel uit de hoek komen en kan goed voor anderen en zichzelf opkomen, op welke manier dan ook. Ze is goed in plannen maken en voert die soms voor hele hoge prijzen uit als mensen haar diensten nodig hebben. Ze is slim, maar gebruikt dat om geld te verdienen, wat best wel zonde is eigenlijk. Vroeger was ze een vrolijk, lief lachend meisje, maar dat veranderde toen ze per ongeluk een moord pleegde en ze uit haar geboortestad verbannen werd. Al haar passies verdwenen en ze begon rond te zwerven op zoek naar iets om te doen. Diep vanbinnen is er nog ergens dat lachende meisje, dat altijd vrolijk was en in alles muziek kon horen, of van alles een kunstwerk kon maken. Maar voorlopig zit het nog erg diep verstopt.
    Uiterlijk+Foto:


    Wat ben je?: Huurlinge.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 17:01 ]


    help

    Je staat erbij!


    El Diablo.

    MEGUSTAZAYN schreef:
    Je staat erbij!


    Thank you (:


    help

    Ik vul een lijstje in voor een jongen uit 2012 x

    Rol: Jongen uit 2012
    Naam: Nathan Ollinsons
    Leeftijd: 18
    Karakter: Als je Nathan voor het eerst zou zien, zou je denken dat het een hele stoere jongen is. Maar niets is minder waar, Nathan is een watje. Het feit dat Nathan dat zelf niet in ziet zorgt voor hilarische taferelen. Hij houd zich groot, maar iedereen die Nathan echt kent weet wel beter. Dat neemt niet weg dat Nathan geen goeie jongen is, hij is heel lief, behulpzaam en ook handig. Verder probeert Nathan iedereen te amuseren, of hij er spannende verhalen voor moet vertellen, liedjes voor moet zingen (wat hij trouwens erg goed kan) of er gek voor moet dansen, het lukt hem altijd wel. Een sfeerverlichting, een niet-dappere sfeerverlichting.
    Uiterlijk+Foto:


    Wat ben je?: Dokter

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 18:02 ]

    Staat erbij!


    El Diablo.

    Ik wil door hem wel genezen worden hoor :')).


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hahaha, jeej! Ik heb dit account trouwens echt net net net aangemaakt, dus ik ben nog een noob, of hoe jullie het ook willen noemen. Ik doe maar een beetje alsof ik weet hoe alles werkt, maar ik kan nog wel eens falen als het gaat om de 'quizlet-gewoontes'. Dit wil trouwens niet zeggen dat ik nooit schrijf, hahaha. En vroeger op goSupermodel (jazeker) schreef ik ook wel RPG's en zo. Maar als ik dus iets ongebruikelijks doe, is hier de reden. (:

    Okii


    El Diablo.

    Omg, ik noem mijn jongens ook altijd Nathan :3


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    OMG! hihihi