• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.

    Lijkt jullie dit wat?
    Ja deze RPG is afgekeken van de serie Terra Nova :')



    In "Hope Plaza", een reusachtige ringstructuur in Chicago, ontdekken wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen naar de late Krijtperiode van een alternatieve werkelijkheid. Dit geeft de mensheid een tweede kans.


    Dit is het rollentopic.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 6:44 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Het klinkt wel erg leuk ja!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Het klinkt wel erg leuk ja!

    Als ik genoeg mensen heb die deze RPG wel leuk vinden, maak ik een rollentopic aan :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Seems like one badass RPG *O*


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Klinkt leuk en origineel ^^.


    Derek and Meredith are soulmates.

    Lijkt me super leuk ik zou graag mee willen doen. Waarschuw je me als je begint?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ergens zie ik het wel zitten, het is in elk geval origineel. Maar ik ken Terra Nova helemaal niet and so I'm affraid I might screw it all up.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    Ergens zie ik het wel zitten, het is in elk geval origineel. Maar ik ken Terra Nova helemaal niet and so I'm affraid I might screw it all up.

    Maakt toch niet uit? :)
    Als er vragen zijn mag je die altijd stellen.
    Ik bijt niet...altijd(bloos)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    I'll think about it then (bloos)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Waarom kunnen wij die stoere smileys niet? ;o
    x'D.
    Maar ik vind het een super idee, alleen ik heb weinig tijd
    en ik doe al aan zoveel RPG's mee. ;(

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 6:35 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ForeverZaynx schreef:
    Waarom kunnen wij die stoere smileys niet? ;o
    x'D.
    Maar ik vind het een super idee, alleen ik heb weinig tijd
    en ik doe al aan zoveel RPG's mee. ;(

    Maakt niet uit :)
    Als je je zou bedenken, het rollentopic is er ook al.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    cool


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?