• Hey y'all.

    Zijn er hier mensen die kunnen breien en mij advies kunnen geven ergens over? En met dat bedoel ik mijn moeder eigenlijk, want ze is bezig een trui in elkaar te flansen.
    Ze heeft een patroon gehaald uit Wooladdicts (by Langyarns), deze om precies te zijn, en nu is ze dus bij de mouwen aangekomen, alleen lijkt dat niet helemaal te kloppen. Dit is wat daarover staat:
    (...)
    De naden zouden dan boven komen, zoals wij dat begrijpen, en dat wilt ze niet. So, advice, anyone? Ask anyone who might know. Ask your siblings, your mother, your father, yourself, your friends, haha 😂

    Ik heb geen prijs voor de hulp maar het wordt gewaardeerd en misschien is m'n moeder dan ook in een wat beter humeur. (jk jk) 😙

    Toodeloo~!

    [ bericht aangepast op 23 jan 2023 - 21:58 ]


    [ heaven knows ]

    Iedereen is net zo ontsteld als mijn moeder en ik?


    [ heaven knows ]

    Ik zal m'n moeder even vragen, die heeft al eens een eigen trui gebreid!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ik kan amper met een naaimachine overweg, laat staan met een paar breinaalden (: hopelijk weet froukjes moeder een uitweg haha


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik hoop inderdaad dat ze wat meer inzicht kan bieden hierin. Let's hope. (fish)


    [ heaven knows ]

    Ik denk dat ik wel kan aannemen dat hier niets meer op gereageerd wordt dus ik sluit 'm. M'n moeder heeft het in de tussentijd al zelf uitgedokterd.


    [ heaven knows ]

    Slotje op aanvraag.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.