• Het valt me op dat tot nu toe iedereen nog fan van One Direction is gebleven, voor zover ik het weet. Toen ik nog fan was van Tokio Hotel hoorde je heel vaak dat mensen vroeger fan van ze waren maar nu niet meer. Maar bij One Direction heb ik eigenlijk nog nooit gehoord dat iemand geen fan meer is.
    Of heb ik dit mis?


    Ivar Oosterloo.

    Ja, je hebt denk ik wel gelijk. Maar ik denk dat nu -ik was vroeger fan van TH, ze niets meer van zichzelf laten horen, het ook vreselijk zakt. En dat komt vast ook nog wel een keer met 1D.
          Dan ben je geen fan-af, maar gewoon drastisch minder...denk ik.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Denk dat wanneer die groep minder van zich laat horen, dat het idem is :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Stalingrad schreef:
    Denk dat wanneer die groep minder van zich laat horen, dat het idem is :].


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dat komt omdat One Direction nog niet zo lang bezig is en ze nog druk bezig zijn met hun tour, album, etc.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    HIERZO! Ik vond ze goed totdat iedereen fan van ze werd, nu lees ik alleen nog verhalen, maar hun muziek verafschuw ik. :3


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Yep, One Direction is actief bezig.

    kinda off-topic;
    Ik merk ook wel dat ik wat verder van de SHINee fandom af ben gegaan in de bijna twee jaar sinds Lucifer, waarin ze weinig op tv kwamen en niks uitbrachten behalve een keer iets in Japan. Ze zijn een paar fans verloren door hun stilte, maar nu met hun comeback komt het wel weer goed.
    INFINITE en U-KISS waren gewoon veel actiever en nu zit ik gewoon in alledrie de fandoms (:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Oh, zoeken jullie 1D fans een reden om trots te zijn? Nou, beware, dat gaat ook nog komen. Tokio Hotel fans kapten pas nadat hun tours voorbij waren. Dat is precies hetzelfde bij 1D want dat is ook maar een hype.


    Your make-up is terrible

    Dat je het nooit gehoord hebt betekent niet dat het niet zo is. Alsof het groot in de krant komt te staan 'Fan van 1D uit Alaska is geen fan meer!' ><


    -

    Ik vind het schijtmuziek, seriously. Ik ben geen fan en ik zal het ook niet worden. Sorry Directioners, maar het blijven voor mij vijf jochies en ik hou van echte mensen. Mannen. Geen jochies die "perfect" zijn volgens de schoonheidswetten van nu. Sorry, maar ik word ook ZIEK ervan dat er van die vreemde 16+ stories in de top 5 staan, waarin ze er gewoon een beetje op los neuken. Kan ik jullie even uit de droom halen? De eerste keer sex, is NIET zoals dat beschreven wordt in die stories. Ik vind het kromme gedachtengangen en wilde even duidelijk maken dat met dat soort stories, jullie wellicht ook gaan denken dat je later eindigt met een popster tussen je benen. En ik weet nu al dat ik hier rare reacties op ga krijgen, maar dit is mijn mening. Get over it.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    Ik vind het schijtmuziek, seriously. Ik ben geen fan en ik zal het ook niet worden. Sorry Directioners, maar het blijven voor mij vijf jochies en ik hou van echte mensen. Mannen. Geen jochies die "perfect" zijn volgens de schoonheidswetten van nu. Sorry, maar ik word ook ZIEK ervan dat er van die vreemde 16+ stories in de top 5 staan, waarin ze er gewoon een beetje op los neuken. Kan ik jullie even uit de droom halen? De eerste keer sex, is NIET zoals dat beschreven wordt in die stories. Ik vind het kromme gedachtengangen en wilde even duidelijk maken dat met dat soort stories, jullie wellicht ook gaan denken dat je later eindigt met een popster tussen je benen. En ik weet nu al dat ik hier rare reacties op ga krijgen, maar dit is mijn mening. Get over it.

    Hoe weet jij hoe de eerste keer seks is voor iedereen. Wie weet is dat voor hun wel zo :')


    -



    Dit is mijn mening. Als ik op MIJN profiel kijk, zie ik aan de linkerkant al die shizzle ook staan. KLIK voor groter exemplaar.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Stalingrad schreef:
    Denk dat wanneer die groep minder van zich laat horen, dat het idem is :].


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Colorblind schreef:
    Ik vind het schijtmuziek, seriously. Ik ben geen fan en ik zal het ook niet worden. Sorry Directioners, maar het blijven voor mij vijf jochies en ik hou van echte mensen. Mannen. Geen jochies die "perfect" zijn volgens de schoonheidswetten van nu. Sorry, maar ik word ook ZIEK ervan dat er van die vreemde 16+ stories in de top 5 staan, waarin ze er gewoon een beetje op los neuken. Kan ik jullie even uit de droom halen? De eerste keer sex, is NIET zoals dat beschreven wordt in die stories. Ik vind het kromme gedachtengangen en wilde even duidelijk maken dat met dat soort stories, jullie wellicht ook gaan denken dat je later eindigt met een popster tussen je benen. En ik weet nu al dat ik hier rare reacties op ga krijgen, maar dit is mijn mening. Get over it.
    je het gelijk ik moest best wel lachen om je tekst

    Genius schreef:
    (...)
    Hoe weet jij hoe de eerste keer seks is voor iedereen. Wie weet is dat voor hun wel zo :')
    opkomen voor one derection,

    Idk, ik was een fan van One Direction en ik vind hun muziek nog steeds wel leuk, alleen voor mij was die verschrikkelijke hype van nu toch wel de druppel om minder fan te worden want nu is iedereen van omg, ik was al fan vanaf het begin en geloof me dat is niet iedereen, maar ze geven het niet eens toe ;')


    SLOAN.