• Geen enkel woord kan verklaren wat deze jongens voor me betekennen, je zou kunnen zeggen: 'Ze hebben je leven veranderd.' Maar nee dat is niet waar ze hebben meer gedaan dan dat, ze zijn mijn leven geworden. Er gaat geen enkele dag voorbij zonder dat ik filmpjes van ze heb gezien of uren lang naar een foto van ze heb gestaard. Ze zijn zoveel meer dan 'knap', luister naar hun goddelijke stemmen, kijk hun gedrag.. Ze hebben zo veel respect voor andere mensen en houden enorm veel van hun fans, ze weten dat zonder fans ze nog niet zo ver zouden zijn. Ze staan met tien voeten op de grond. Ik heb veel aan hen te danken, zo als jullie bijvoorbeeld. Dankzij hen heb ik jullie leren kennen. Dankjulliewel, jullie zijn stuk voor stuk geweldig! Laat jezelf niet veranderen, door niemand want daar zijn jullie te kostbaar voor. Onthou, dat ik er altijd voor jullie zal zijn om te lachen of om te huilen. Ik bied jullie de schouder, die je soms nodig hebt. Ik hou van julllie schatjes ! <3

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 14:23 ]


    i'm broken, do you hear me.

    HazzCurls schreef:
    (...)

    ja misschien dat ze dan wel aardig doet. Maar ze heeft al een keer in het verleden met haar vriendinnen een rotopmerking gemaakt over mij zegmaar, en hoe ze tegen giulia enzo doet staat me echt gewoon niet aan. En in een gast gezin dan ziet ze alles wat ik doe en hoe ik er dan uitzie. Zij is dan echt zo iemand die daarover dingen doorlult

    True. Ja ik wil ook gewoon niet weg bij dit gezin, ook al weet ik niet eens hoe ze zijn.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    haha ok ik ga gewoon ook op de computer xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Gaat er een van jullie naar het bevrijdingsfestival in Zwolle?


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    Gaat er een van jullie naar het bevrijdingsfestival in Zwolle?


    Misschien. C: ik heb namelijk nog een kaartje en aangezien ik nog niet weet naar welke destival ik ga… -groningen of zwolle wss-


    Remember when...

    YOO HESTER <3333

    @sanne. Ja straks dan moeten we ruilen ofzo en krijgen wij echt van die kut mensen terwijl die mensen waar wij eerst bij zouden zitten wel hartstikke leuk waren enzo. En daar heb ik echt geen zin in.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Nope, dat is een beetje te ver, haha c:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Faberyayo schreef:
    (...)

    Misschien. C: ik heb namelijk nog een kaartje en aangezien ik nog niet weet naar welke destival ik ga… -groningen of zwolle wss-

    Ik ga er wss ook heen als ik in de meivakantie met vrienden in een huisje zit (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    IK ga denk niet. Want ik moet ook geld sparen voor 4 dagen rock werchter en daar ga ik liever heen


    What's so bad about being different?

    Ik wil weten heolaat Gers in Gronigen oprtreed en nog niet de hele line-up van Groningen is bekend, wat best kut is mja.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 17:02 ]


    Remember when...

    Fack, sanne hij geeft morgen geen les. Dus kunnen we beter maandag gelijk gaan.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    HazzCurls schreef:
    Fack, sanne hij geeft morgen geen les. Dus kunnen we beter maandag gelijk gaan.
    Wat een lullo.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    HORANTASTIC schreef:
    IK ga denk niet. Want ik moet ook geld sparen voor 4 dagen rock werchter en daar ga ik liever heen

    Je weet dat het gratis is he :-)


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    (...)
    Je weet dat het gratis is he :-)


    Ja maar ik moet reizen c:
    En voor Rock Werchter moet ik de camping zelf betalen.


    What's so bad about being different?

    Faberyayo schreef:
    Ik wil weten heolaat Gers in Gronigen oprtreed en nog niet de hele line-up van Groningen is bekend, wat best kut is mja.

    ja ik wil naar Chef's special en Waylon en Alain clark En Van Velzen ;D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Ik hoop dat het in Zeeland ergens dichtbij is c:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    If you spread your wings, you can fly away with me.