• Ben ik weer, mijn traditionele topic omtrent carnaval :)

    Hoe vieren jullie carnaval?

    Hier hangt vandaag de vlag uit, de deurmatten zijn besteld van ons stadje en we zijn bezig aan de versieringen.

    Dit jaar vollopen feesten. Donderdag uit eten en dan los tot en met dinsdag. Op zondag de optocht. Kijk er zo naar uit. De muziek staat al weer een maand of 4 aan hier :)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wij gaan 19 februari naar een karnavalsoptocht in Arnhem. Hopelijk hebben ze daar wel normale muziek en niet alleen maar dat vreselijke gedreun. We zijn twee jaar geleden namelijk naar Gendt geweest en daar was alleen maar van dat hardstyle muziek. Not so mine. Kwam met koppijn thuis hahah.

    Verder doen wij niet aan karnaval.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh ik heb echt een schurftige kuthekel aan carnaval dus ik ga mijn best doen alles te vermijden! Veel plezier toegewenst! (:


    The truth is out there.

    Scully schreef:
    Oh ik heb echt een schurftige kuthekel aan carnaval dus ik ga mijn best doen alles te vermijden! Veel plezier toegewenst! (:

    This. Hoop dat jij/jullie het naar je zin hebt/ hebben!


    [ heaven knows ]

    sinds vandaag hangen de vlaggen aan de panden in de straat en vanavond wordt de prins uitgeroepen! een vriendinnetje is onderweg hierheen en we gaan samen met mijn ouders, zusje, en haar vrienden naar het gala vanavond :)
    verder ga ik vrijdag en zaterdag feesten, dan zondag trekt de optocht in mijn kleine dorpje, en dan is het 's avonds nog even feesten om het af te leren, want helaas heb ik op maandag en dinsdag gewoon college in utrecht ):

    maar ik heb er wel helemaal zin in al :)


    because i knew you, i have been changed for good

    Leuke plannen en gemotiveerd ben je haha!

    Ik werk als juf in Tilburg, dus de vrijdag vier ik eerst carnaval met mijn klas, voordat de vakantie begint. Daarna gaan we met alle collega's de stad in en ik ben van plan 's avonds even uit te wijken naar Breda, om daar met vrienden carnaval te vieren.

    's Zaterdags ga ik met vrienden carnavallen in Tilburg en zondag ga ik iig even met mijn vriend naar de optocht kijken en zie ik verder wel wat we die dag nog doen.

    Daarna houdt de carnaval weer op voor mij, want de maandag ga ik op vakantie. :')


    Tell me about it, stud.

    Scully schreef:
    Oh ik heb echt een schurftige kuthekel aan carnaval dus ik ga mijn best doen alles te vermijden! Veel plezier toegewenst! (:


    ars moriendi