• Ik en een vriendin liepen in het trappenhuis op school en toen we op de juiste verdieping waren zei die vriendin zo tegen mij 'doe de deur eens open' en duwde me gewoon voor de lol tegen de deur en toen gebeurde het. Wat je misschien ook wel kan bedenken. De deur brak, en nu zit er een breuk in het glas (':
    Gelukkig hoeven we waarschijnlijk niks te betalen en als dit wel het geval is hebben mijn ouders een verzekering. Thank god.

    Hebben jullie ook wel eens iets gesloopt op school en was dit expres of prongelijk?


    Ivar Oosterloo.

    Eum. Ik sloopte eens een kadertje op school.

    ik heb wel eens gezien hoe het horloge van een meisje tegen het glas aankwam en de ruit brak :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    *Loopt fluitend weg uit dit topic*


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wacht?
    Je liep tegen de deur en de deur brak en er zit een breuk in het glas? Lol (:

    Ikzelf heb nog niets afgebroken (: Tenzij het al kapot was. In de studiezaal draaide ik mij eens om en toen viel er een stuk van de verwarming, maar dat valt er altijd van.
    Een vriendin bleef vier jaar geleden eens met haar jas haperen in een gang aan een lichtschakelaar. Het knopje lag ervan en ik denk niet dat het al vervangen is. ;P
    En anders nog wat krassen in de banken en de kastjes.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Wacht?
    Je liep tegen de deur en de deur brak en er zit een breuk in het glas? Lol (:


    Ja nja ik liep ertegen op en toen knalde de deur tegen dat ding op de grond weetjewel, die de deur tegenhoud zodat het niet tegen de muur slaat.


    Ivar Oosterloo.

    Ik liet per ongeluk een spiegel vallen op school.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik opende me kluisje en de me slot brak af (:
    Nja, hij was al paar keer voor de gein open gebroken dus dat dinkiej was al slap en zo xd.

    Ik had altijd problemen met dat kluisje.. drie verschillende sloten hebben er op gezeten xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb een keer een schoolbord kapot gemaakt met een groepje vrienden. Oops.


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Flemish schreef:
    Wacht?
    Je liep tegen de deur en de deur brak en er zit een breuk in het glas? Lol (:

    Ikzelf heb nog niets afgebroken (: Tenzij het al kapot was. In de studiezaal draaide ik mij eens om en toen viel er een stuk van de verwarming, maar dat valt er altijd van.
    Een vriendin bleef vier jaar geleden eens met haar jas haperen in een gang aan een lichtschakelaar. Het knopje lag ervan en ik denk niet dat het al vervangen is. ;P
    En anders nog wat krassen in de banken en de kastjes.


    haha welk lichtknopje
    uit mijn klas heeft ooit iemand eens met zijn boekentas het glas van zo'n brandhokje waar een sleutel in zit kapotgemaakt

    Nee, ik ben bijzonder oplettend dat ik niet zulke blunders krijg. Roddels gaan onze school snel rond en dan krijg je meteen de stomste bijnamen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Een vriend van me was laatst zo boos dat hij de klas uitgestuurd was, dat hij de deur eruit smeet. En geloof me, die deuren zijn zwaar o___o.


    i put the fun in funeral

    samen met mijn vriendin en mijn ex gingen we op een tafel zitten met 1 tafelpoot (je kon die tafelblad omhoog en omlaag doen).
    Toen gingen we er met z'n drieeën erop zitten en toen deed ik dat ding omlaag maar ineens veerden we omhoog en knalden we op die tafel, en ja hoor.. Dat ding brak ;/


    “All those fairytales are full of shit.”

    Een tafel.. Nog een tafel.. Een automaat..

    Ik heb al eens een nietmachine gesloopt ;x


    26 - 02 - '16

    Oooh. Mijn zus is een keer door de ruiten van de school heen geduwd en toen brak het raam hahaha.
    Ik maak meestal van die kleine dingetjes kapot, niet de grote spullen.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:05 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.