• Weet iemand misschien wanneer Justin weer in nederland komt optreden? Ik kan het nergens op internet vinden dus kan ook zo zijn dat het nog niet bekend is hoor. En weet dan iemand hoeduur de concert kaarten zijn? Het liefst die vip kaartjes? Dat je ook nog naar hem zelf toe kan enzo?

    X

    Als je niks kunt vinden zijn de tour data blijkbaar nog niet bekend, heb geduld, hij is pas nog in Nederland geweest. Het zou trouwens best kunnen zijn dat je voor vip-pasjes 200 euro betaald, en ontmoeten zul je hem waarschijnlijk toch niet.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ja zoiets dacht ik al haha. Waarom niet?

    Sinistre schreef:
    Als je niks kunt vinden zijn de tour data blijkbaar nog niet bekend, heb geduld, hij is pas nog in Nederland geweest. Het zou trouwens best kunnen zijn dat je voor vip-pasjes 200 euro betaald, en ontmoeten zul je hem waarschijnlijk toch niet.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    JUSTIN BIEBER VIP MEET & GREET EXPERIENCE

    — 425 euro —

    • 1 eersterangsticket in de golden circle op de eerste 5 rijen
    • 1 exclusieve meet & greet met Justin Bieber
    • 1 gesigneerde vinylplaat van Justin Biebers nieuwe album ‘Believe’
    • Exclusieve Justin Bieber merchandise
    • 1 Justin Bieber gift bag (exclusief samengesteld voor de VIP-pakket kopers)
    • 1 Justin Bieber souvenir tour programme of fotoboek
    • 1 limited edition Justin Bieber VIP-tourpasje & bijbehorend neklint
    • 1 souvenir Justin Bieber concertticket

    Bij aankoop van je VIP-pakket ontvang je een voucher. Op vertoon van je voucher en identiteitskaart kan je je VIP-pakket en concertticket afhalen aan de ingang die vermeld staat in de informatiemail die je ontving.

    Check-in VIP Meet & Greet Experience: 16:45 – 17:15


    Dat was de enige meet & greet optie voor het vorige concert.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Aangezien Justin in Amsterdam komt wonen ^^


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    xHEARTOFLOVE schreef:
    Weet iemand misschien wanneer Justin weer in nederland komt optreden? Ik kan het nergens op internet vinden dus kan ook zo zijn dat het nog niet bekend is hoor. En weet dan iemand hoeduur de concert kaarten zijn? Het liefst die vip kaartjes? Dat je ook nog naar hem zelf toe kan enzo?

    X


    Het is nog niet bekend wanneer hij terug komt, verder worden vipkaarten/meet&greet kaarten later vrijgegeven dan gewone kaarten waardoor je risico loopt om helemaal geen kaarten te kunnen kopen,

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 20:46 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    KusjeeMerel schreef:
    Aangezien Justin in Amsterdam komt wonen ^^


    Sure...


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Bakkali schreef:
    (...)

    Sure...


    Weet niet of het 100 % waar is maar ik las het ergens en hoorde het ook van een vriendin. Verder gaat hij waarschijnlijk een dansprogamma maken hier in Nederland ofzo. Hoop dat het in Hilversum word opgenomen ;')


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Hij is bezig met een nieuw album, warschijnlijk komt er dan rond nieuwjaar een wereldtour en komt ie volgend jaar of zoiets in Nederland.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    .. hij is net met z'n tour geweest. Een artiest komt NOOIT nog eens terug naar een Europees land. Just sayin'. Wordt dus wachten op de volgende tour.


    To infinity and beyond •

    KusjeeMerel schreef:
    (...)

    Weet niet of het 100 % waar is maar ik las het ergens en hoorde het ook van een vriendin. Verder gaat hij waarschijnlijk een dansprogamma maken hier in Nederland ofzo. Hoop dat het in Hilversum word opgenomen ;')


    Doe ons dat niet aan...


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    KusjeeMerel schreef:
    (...)

    Weet niet of het 100 % waar is maar ik las het ergens en hoorde het ook van een vriendin. Verder gaat hij waarschijnlijk een dansprogamma maken hier in Nederland ofzo. Hoop dat het in Hilversum word opgenomen ;')


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    KusjeeMerel schreef:
    (...)

    Weet niet of het 100 % waar is maar ik las het ergens en hoorde het ook van een vriendin. Verder gaat hij waarschijnlijk een dansprogamma maken hier in Nederland ofzo. Hoop dat het in Hilversum word opgenomen ;')


    Dat van dat programma klopt ja, maar ik denk dat hij misschien een paar weken in Nederland komt om het programma te filmen en hem dan weer smeert. Dat van dat hij hier kwam wonen kwam van de Hitkrant, dus of je dat moet geloven? :W

    Alhoewel hij misschien wel blijft plakken voor de wiet. Oh no.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Sinistre schreef:
    Als je niks kunt vinden zijn de tour data blijkbaar nog niet bekend, heb geduld, hij is pas nog in Nederland geweest. Het zou trouwens best kunnen zijn dat je voor vip-pasjes 200 euro betaald, en ontmoeten zul je hem waarschijnlijk toch niet.


    Never Say Never

    OT; Justin zal niet terug komen naar Nederland voor zijn BelieveTour maar wel voor zijn BreatheTour, wanneer hij zal komen is nog niet bekend.. De meet en greet kaartjes zijn boven de 200 euro..En als het zo ver is dat jb naar Nederland komt zal het vast en zeker in alle dagbladen staan ;)

    Marcel schreef:
    (...)

    Never Say Never

    OT; Justin zal niet terug komen naar Nederland voor zijn BelieveTour maar wel voor zijn BreatheTour, wanneer hij zal komen is nog niet bekend.. De meet en greet kaartjes zijn boven de 200 euro..En als het zo ver is dat jb naar Nederland komt zal het vast en zeker in alle dagbladen staan ;)


    Ik ben die woorden zo gaan haten (x


    26 - 02 - '16