• Jimmy is een zeer spontane en sportieve jongen, die voor zijn studie op kamers woont. Als hij op een late middag vanaf zijn campus door een stortbui naar huis loopt, komt hij een meisje tegen dat bij zijn vuilnisbakken rondhangt.
    Ze vraagt hem of hij een vriendin heeft en als hij snel 'Ja,' zegt om zo vlug mogelijk weer van haar af te zijn, ondertekent hij zijn eigen doodvonnis. Hij had namelijk niet goed geluisterd naar het afschrikwekkende meisje, besmeurd met vuil en gekleed in een veel te kort lolita jurkje, dat vol zat met gaten.
    Ze vroeg hem namelijk niet of of hij een vriendin had, maar of hij er een wilde en zijn haastige fout om haar kwijt te raken is nu zijn vloek.


    Dit wordt een korte horror serie, van ongeveer 10 á 15 delen schat ik zo. :]

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 22:07 ]


    Til hug og blod.

    Deel 1


    Til hug og blod.

    Gosh, abo. o.O


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mulan schreef:
    Gosh, abo. o.O


    Nice, bedankt! :]
    Ik ben op dit moment met deel twee bezig, dus die zal wel niet al te laat volgen. :]


    Til hug og blod.

    Abo & Next please?

    Aaaaaaaaaah die pop op dat plaatje. Scary shit (krul)


    -

    hij een meisje tegen die

    't is het meisje dat. Lijkt me wel een spannend verhaal, maar niks voor mij.

    Loveless schreef:
    Abo & Next please?


    Dankjewel en ik ben nu al met het volgende deel bezig! ^^


    Genius schreef:
    Aaaaaaaaaah die pop op dat plaatje. Scary shit (krul)


    Jij gaat dit vast een héél leuk verhaal vinden! 8D


    Til hug og blod.

    Als alle delen erop staan, zou je mij dan misschien een seintje willen geven? (krul)
    Want ik hou niet van lezen op de computer, en dit lijkt me wel een gaaf verhaal, dus als 'ie compleet is print ik hem uit :Y)


    Alis volat propriis.

    AWG schreef:
    hij een meisje tegen die

    't is het meisje dat. Lijkt me wel een spannend verhaal, maar niks voor mij.


    Ook goed. :'D
    Heb al heel lang niet meer geschreven dus het is echt weer inkomen met alles voor me. :') Bedankt voor het opmerken, i.i.g. Mocht je nog een keer zin hebben om horror te lezen, voel je dan alsnog welkom om het verhaal door te spitten! (krul)


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Jij gaat dit vast een héél leuk verhaal vinden! 8D

    Ik gok erop van niet :'D


    -

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Ook goed. :'D
    Heb al heel lang niet meer geschreven dus het is echt weer inkomen met alles voor me. :') Bedankt voor het opmerken, i.i.g. Mocht je nog een keer zin hebben om horror te lezen, voel je dan alsnog welkom om het verhaal door te spitten! (krul)

    Ik zal 't in gedachten houden. & 't Is graag gedaan (:

    Volunteer schreef:
    Als alle delen erop staan, zou je mij dan misschien een seintje willen geven? (krul)
    Want ik hou niet van lezen op de computer, en dit lijkt me wel een gaaf verhaal, dus als 'ie compleet is print ik hem uit :Y)


    Muhhh. Ik houd er niet van als mensen mijn dingen afdrukken. :'D
    Maar in dit geval vind ik het niet zo heel boeiend, omdat ik je toch wel een beetje ken. Ik zal het proberen te onthouden en het door te geven. Denk dat het een week, misschien twee zal lopen. (krul)


    Til hug og blod.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik gok erop van niet :'D


    Vast wel! -a-


    Til hug og blod.

    Vetjes, ik ga lezen. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Reached schreef:
    Vetjes, ik ga lezen. :'D


    Bedankt! ^^


    Til hug og blod.