• Pffft. De wekker van mijn vader, zo'n Philips Light Up ding, ging zonet vanuit het niets aan en liet zo'n spooky ruis horen. :/
    Altijd leuk als je ouders beneden zitten en jijzelf boven, rustig aan het slapen. God, ik ben echt met een bonzend hart naar mijn ouders' slaapkamer gelopen en de wekker uitgezet.
    Brrrr. Ik vind het altijd zo creepy als dat ding dat doet! (Hij doet dat namelijk vaker, alleen maar als ik alleen thuis ben of alleen boven zit)

    Hebben jullie ook zoiets engs meegemaakt?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    skinwalker schreef:
    Als ik soms alleen thuis ben en alleen thuis zit hoor ik soms dat iemand beneden de wc doortrekt, terwijl er helemaal niemand thuis is! Toen vertelde ik dat op een dag tegen m'n moeder en zij had het ook al eens gehoord, maar enkel als ze alleen thuis was. Echt spooky.


    Iewl, ik heb nooit zoiets!
    wel dat het licht even flikkert, maar dat licht aan mijn ogen.
    Ik hallucineer gewoon heel vaak :/


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Ik sloop eens naar boven (nadat ik stiekem tv had gekeken tot een gat in de nacht)
    en ik liep op de trap. Ik hoorde een luid getik, van een grote huisklok. Ik versteende. Ik dacht na; mijn horloge kon het niet zijn en de dichtsbijzijnde klok/wekker stond in de keuken en in mijn kamer.
    Maar dat was té luid voor dat te zijn. D:
    Ben ik vlug in bed gekropen en met een bang hartje is slaap gevallen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wel eens als ik s' avonds in bed lig, lijkt het alsof ik zachte voetstappen hoor. Alsof er zachtjes iemand in mijn kamer rondschuifelt.
    Dat vind ik dan eigenlijk wel eng, ook al denk ik dat ik me dat verbeeld.

    Ik maak wat dat betreft veel van zulke dingen mee. Het horen van stemmen, deuren die open slaan als alle ramen verder dicht zijn, klipperende lampen, alarmen die afgaan noem het maar op (;


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dudeee..
    Ik geloof zelf in geesten, en ik vind het nogal creepy, lol.

    Ik hoorde steeds getik ooit, later bleek dat het de verwarming was, fail. :')

    wij hadden altijd een radio op zolder staan maar niemand gebruikte hem. Dus toen iedereen lag te slapen begon dat ding uit het niets keihard muziek te draaien. Toen hebben we snel de stekker eruit getrokken maar de volgende dag gebeurde het weer. Bleek dat dat ding 1 of andere accu had :| uiteindelijk hebben we hem maar weggegooit


    “Perhaps they are not stars, but rather openings in heaven where the love of our lost ones pours through and shines down

    Mijn lamp springt weleens 's nachts aan. Dan slaap ik ook met de lamp aan, omdat ik dan mijn bed niet uit durf.

    Ik had vroeger op mijn kamer een lampion hangen die je in het stopcontact moest steken. Er was geen aan- en uitknop, gewoon insteken en uithalen. Op een nacht werd ik wakker omdat dat ding brandde wat ik vreemd vond omdat ik normaal alle lichten uitdoe voor ik ga slapen. Maar goed, ik val wel eens vaker in slaap tijdens het smsen of lezen, dus ik trok het ding gewoon uit het stopcontact. Een paar uur later werd ik weer wakker omdat datzelfde licht brandde, ik wilde het dus weer uit het stopcontact trekken alleen zat het er helemaal niet in. I think that would qualify as "Freaky".

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 22:24 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.