• Ik vind het zo erg hè.

    Gisteren kwam op Hart van Nederland een item over het drama in Zwitserland. De presentatrices belden Johan Vlemmix om te vragen hoe het was afgelopen met zijn petekind. Een huilende Vlemmix vertelde vervolgens hoe hij net had gehoord dat zij het niet overleefd had. Echt, de rillingen liepen over mijn armen. Ik vind het zo erg..

    Maar vervolgens begint het volgende item; Angelina Jolie is een dagje in Nederland en is hier en hier "gespot" (lees: gestalkt door paparazzi). Ohh en de kinderen kregen een ijsje, Angelina nam ze mee door het museum.. Toen stond ik echt op het punt gewoon te janken. Hoe oppervlakkig is ons land nou godverdomme! Kunnen we zoiets onbenulligs nou eens voor één keer gewoon niet laten gaan gewoon uit respect voor al die mensen die hun kinderen zijn verloren of in onzekerheid zitten omdat hun dierbare 11-jarige kind in een coma ligt?! Om in het eerste item een huilende man die zijn petekindje verloren is te horen en vervolgens vrolijk te gaan babbelen over het ijsje van het kindje van Angelina Jolie, ik kan er niet bij.

    Wat walg ik van de pers.

    Sorry, ik moest dit gewoon even delen.

    EDIT: Ik dacht dat het wel duidelijk was, maar blijkbaar niet; ik heb NIETS tegen de media enzo, het ging mij om die uiterst grove OVERGANG van nieuws.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 19:54 ]


    ars moriendi

    Dat blijf ik mij nou ook afvragen. Ik geef echt geen reet om die gasten die zogenaamd beroemd zijn, net zoals met prins Friso toen.
    Er komen meer dan 28 mensen om, en het wordt alleen eventjes vermeld in het NIEUWS. Gaat er een prins off-piste skieën waardoor hij binnenkort Prins Plant is: ZOMG NEEEEEE PRINS FRISO GAAT DOOD OMG OMG OMG!

    Go fuck yourself, media.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    Dat blijf ik mij nou ook afvragen. Ik geef echt geen reet om die gasten die zogenaamd beroemd zijn, net zoals met prins Friso toen.
    Er komen meer dan 28 mensen om, en het wordt alleen eventjes vermeld in het NIEUWS. Gaat er een prins off-piste skieën waardoor hij binnenkort Prins Plant is: ZOMG NEEEEEE PRINS FRISO GAAT DOOD OMG OMG OMG!

    Go fuck yourself, media.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb op zich niets tegen media. Anders weten we niets. Ik heb gewoon een hekel aan die sensatiemedia die alles opblaast en waar mensen geen behoefte aan hebben.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja maar dat doen ze niet allemaal. Bij de NOS zouden ze dit waarschijnlijk niet doen en het komt ook door mensen zelf want als er geen mensen zouden zijn die dat soort willen weten over Angelina Jolie zouden ze dat ook niet uit zenden


    Physics is awesome

    Komt omdat het een commercieële zender is.


    SLOAN.

    dan kijk je het toch niet simpel zat ze doen hun werk en dat doen ze als ze niet ontslagen willen woreen.

    Sowieso, sbs6 is een kutzender. Als hier iemand is die iemand kent die daar werkt of daar zelf werkt, niks persoonlijks, maar ik vind het echt een kutzender. En ik kijk nooit naar dat soort programma's, ik kijk eigenlijk bijna nooit meer tv. :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vond het zó irritant toen prins Friso net dat ongeluk had gehad en ze steeds maar dingen bleven vragen en bij dat ziekenhuis aan het wachten waren. Alsjeblieft zeg, laat die mensen even alleen of zo. En inderdaad dat met Vlemmix ook. Whatthefuck. Ik wil journalist worden, maar niet zo een.


    Destroy what destroys you.

    Maar het hangt er toch vanaf naar welke zenders je kijkt. Je hebt de meer kwaliteitszenders en meer sensatiezenders. En steek niet alles op de media, de media zenden ook maar uit wat andere mensen interessant vinden..


    Get outta my head!

    Colorblind schreef:
    Dat blijf ik mij nou ook afvragen. Ik geef echt geen reet om die gasten die zogenaamd beroemd zijn, net zoals met prins Friso toen.
    Er komen meer dan 28 mensen om, en het wordt alleen eventjes vermeld in het NIEUWS. Gaat er een prins off-piste skieën waardoor hij binnenkort Prins Plant is: ZOMG NEEEEEE PRINS FRISO GAAT DOOD OMG OMG OMG!

    Go fuck yourself, media.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Colorblind schreef:
    Dat blijf ik mij nou ook afvragen. Ik geef echt geen reet om die gasten die zogenaamd beroemd zijn, net zoals met prins Friso toen.
    Er komen meer dan 28 mensen om, en het wordt alleen eventjes vermeld in het NIEUWS. Gaat er een prins off-piste skieën waardoor hij binnenkort Prins Plant is: ZOMG NEEEEEE PRINS FRISO GAAT DOOD OMG OMG OMG!

    Go fuck yourself, media.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik vind het eerlijk gezegd al verschrikkelijk dat de pers de dag van het ongeluk nog durft bellen naar mensen die iemand verloren hebben. Dat ze op de plaats zelf gaan filmen en dergelijke, oke, maar ga mensen die nog maar net dit verdriet te verwerken hebben gekregen niet gaan lastig vallen. Walgelijk gewoon

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 15:28 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Reloaded schreef:
    Maar het hangt er toch vanaf naar welke zenders je kijkt. Je hebt de meer kwaliteitszenders en meer sensatiezenders. En steek niet alles op de media, de media zenden ook maar uit wat andere mensen interessant vinden..


    effort never betrays you

    En dat is dus een van de redenen waarom ik geen nieuws meer kijk.
    Dat en het feit dat ze toch alleen maar onzin uitkramen.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 15:41 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    argee.
    toen ook met prins friso. toen werd zo'n progama vervangen voor een uitzending over die man. dus ik dacht echt. wtf. als ik daar lig gaat dat progama wel gewoon door.
    op dit moment sterven 1000 andere mensen door veel vreslijkere dingen en daar hoor je ze ook niet over.

    Nee maar ik haat de pers zowiezo.
    want toen na dat verhaal over dat vermoorde meisje uit leiderdorp en die vriend die daarna zelfmoord had gepleelt.
    ik kende die jongen en ik werd zo kwaad toen hij af werd geschildert als THE KILLER.
    ja, hij heeft haar vermoord, maar ze wisten verder niet hoe of wat en dan gaan ze zo over hem praten...


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''