• i]Dit is geen promotie ofzo.[/i

    Hebben jullie dat ook? Je persoon in je eigen Quizzen het leven slechter of beter laten leiden dan het jouwe? Ik heb dat wel. Het personage in mijn Quiz heeft mega veel tegenslagen. Het is precies of ik onbewust probeer om mijn eigen problemen minder te laten lijken door het meisje steeds 'verdriet' aan te doen.
    En, als ze gelukkig is, dan is ze ook écht gelukkig. Alsof ik het meisje in de Quiz wil vergelijken met mezelf, en haar laten aantonen dat ze het beter of slechter heeft als mij.
    Maar, hebben jullie dat nu ook? Het gevoel dat de Quiz nooit zal stoppen totdat je zelf dood bent?
    [Sorry voor mijn rare theoriën :)]


    007

    Daar heb ik eigenlijk nooit bij stil gestaan..


    It's heavy but you are not the only one

    nee, dat heb ik niet. ik wil altijd de perfecte liefde neerzetten.. zoals ik dat zelf zou willen beleven.. weetjewel.. echte liefde tot in de dood enzo. :') een beetje onrealistisch, maar ik vind het fijn om daarover te schrijven en er ook echt in te geloven. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    nee, dat heb ik niet. ik wil altijd de perfecte liefde neerzetten.. zoals ik dat zelf zou willen beleven.. weetjewel.. echte liefde tot in de dood enzo. :') een beetje onrealistisch, maar ik vind het fijn om daarover te schrijven en er ook echt in te geloven. :')

    Ja, dat dacht ik bij mezelf in het begin ook, maar, ik ben zo is beginnen nadenken [zeldzame momenten ;)], en ik vergelijk echt wel hoor :O


    007

    Hmm, soms ik maak meestal mijn personage zoals ik zou willen zijn..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hangt er eigenlijk van af. Soms zorg ik ervoor, zoals jij zegt, dat het hoofdpersonage het slechter heeft dan mij. Zodat mijn problemen erbij vergeleken niets lijken en ik me beter ga voelen. Ofwel maak ik haar leven 'perfect'. Zoals ik het zelf ook wel zou willen. Ofwel over dingen die ik half heb meegemaakt en hoe het zou kunnen escaleren moest het erger of juist beter worden. Snappie? ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Ja, dat dacht ik bij mezelf in het begin ook, maar, ik ben zo is beginnen nadenken [zeldzame momenten ;)], en ik vergelijk echt wel hoor :O

    hmm, ja, zou kunnen. :o maar ik vergelijk mezelf niet met de hoofdpersoon, het meisje dan.. maar ik maak de jongen waar ze verliefd op is wel zoals ík een jongen graag zie en hoe ík wil dat hij zich gedraagt en wat hij zegt. :') het is gewoon fijn om zelf zoals te kunnen creëren. ^-^


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    nee, dat heb ik niet. ik wil altijd de perfecte liefde neerzetten.. zoals ik dat zelf zou willen beleven.. weetjewel.. echte liefde tot in de dood enzo. :') een beetje onrealistisch, maar ik vind het fijn om daarover te schrijven en er ook echt in te geloven. :')
    Dat heb ik ook vaak, ik voelde zelf een keer de kriebels en de spanning toen de twee tegenover elkaar stonden.
    Maar ik vind drama erg leuk om te schrijven, maar dan niet té aangedikt en té onrealistisch. Gewoon, little dramatic.
    En misschien is het wel waar dat de Quiz zal doorleven tot jij de pijp uit bent. Want, een boek blijft immers ook bestaan als de schrijver overleden is. De woorden vormen nog steeds een deur naar een nieuwe wereld, er zit nog steeds een lijn in.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)Dat heb ik ook vaak, ik voelde zelf een keer de kriebels en de spanning toen de twee tegenover elkaar stonden.
    Maar ik vind drama erg leuk om te schrijven, maar dan niet té aangedikt en té onrealistisch. Gewoon, little dramatic.
    En misschien is het wel waar dat de Quiz zal doorleven tot jij de pijp uit bent. Want, een boek blijft immers ook bestaan als de schrijver overleden is. De woorden vormen nog steeds een deur naar een nieuwe wereld, er zit nog steeds een lijn in.

    ik ken dat gevoel..
    toen ik een keer een zielig aangrijpend stukje moest schrijven, voelde ik zo'n knoop in mijn maag omdat ik het zo'n kut stukje vond. (=
    maar die stukjes zijn op het eind wel de stukjes die het beste zijn omdat je daar je echte gevoel ingelegd hebt. :') de lezers zullen dat gevoel ook wel voelen als ze het lezen. dat weet ik zeker. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nee.
    Een verhaal is fantasie en daar ga ik mijn eigen persoonlijkheid niet mee combineren. Dat vind ik.. tja, hoe zeg ik dat? Ik vind dat niet bijpassend.
    Maar ik heb er geen bezwaar tegen als andere Quizletters dat gerust doen. >:]
    Het ligt eraan hoe je verhaallijn loopt. Als het bijvoorbeeld precies past, dan kan het.
    Ik ben niet zo van half fantasie-half 'real'.
    Voor mij alleen fantasie. :Y)


    -

    Hmm, soms ik maak meestal mijn personage zoals ik zou willen zijn..

    ja dat heb/doe ik ook ;x


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik schets in mijn personages meestal personen die ik sympathiek zou vinden of met wie ik goed overeen zou kunnen komen. De antagonist is bij mij meestal iemand die ik in het begin vervelend vind en dan een tijd begin te appreciëren :)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Als het gaat over een gwn meisje zoals iedereen. Die nix beleeft is er ook niet veel aan het verhaal. Niet ? x'3


    A. ikmisje.

    Als het gaat over een gwn meisje zoals iedereen. Die nix beleeft is er ook niet veel aan het verhaal. Niet ? x'3

    indurdaad, dan val je in slaap. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nu ik erover na denk, doe ik dat ook wel i guess.

    Volgens mij is het normaal dat wanneer je een verhaal schrijft, je eigen gevoelens dat onbewust toch een beetje beïnvloeden. Je maakt van het hoofdpersonage die persoon die je altijd al zou willen zijn. En wanneer je in een slechte bui zijn, kan je een verdrietig deel schrijven, maar sommigen maken het dan juist heel vrolijk omdat ze zelf vrolijk willen zijn of om zichzelf op te fleuren. Zo kan het dus ook zijn dat wanneer je woedend bent, je het hoofdpersonage echt veel kwaad aandoet enzo. Maar volgens mij dragen je eigen gevoelens altijd wel een beetje mee aan het verloop van het verhaal..

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.