• Ahw, ik heb vandaag echt iets liefs meegemaakt. Mijn vriendje had een gedicht gemaakt, over hoe speciaal ik voor hem ben (: AAAH. Oké op mijn face zit echt een verliefde glimlach, anyway jullie nog wat leuks meegemaakt vandaag?


    You can't delete anything, if there's nothing to delete.

    Lief
    Ik heb de handtekening van de schrijver van het boekenweekgeschenk
    Alleen heb ik niet het boekenweekgeschenk omdat het boek dat ik wou kopen nergens te vinden was in onze stad
    Maar hij was best aardig en gaf me een complimentje over mijn naam
    Het was best grappig omdat daar allemaal oude mensen stonden en dan had je mij en mijn vriendin, volgens mij waren wij de enige onder de 25


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Stalingrad schreef:
    Uh. Nee.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik had sjans met een knappe vent. Egostrelend!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Aw goshie! That's so sweet :D Deed een jongen dat maar voor mij :$


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Aahw, wat lief. c:
    Voor iemand die ziek is gaat het nog best goed. c;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn vriendje was vandaag op uitstap en had zijn ijskoffie in de Franse klas laten staan, waardoor ik het moest opruimen van de leerkracht aangezien het mijn 'toekomstige man' is. Maaaaaar ik hou zo van hem :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Hoogtepunt van mijn dag: Mijn vriendin uitlachen.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Met mijn vrienden ons op school gedragen als 8jarigen en verstoppertje spelen, op een gegeven moment deed de halve school mee (kleine school) :D


    Pain is temporary, quitting lasts forever./Nothing is forgotten , nothing is ever forgotten...

    Mijn gaybestfriend zei dat hij voor mij nog wel hetero zou worden, dat was lieeef.