• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - JaiRy: Naveah Mylana Romérez
    - Randomness: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Randomness: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - LaCrima:
    -

    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora -
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 15:21 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Mijn topics]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Diapal schreef:
    [Mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Me2]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Abbigail Felicia Diaz

    Met een knallende hoofdpijn wordt ik wakker. Als ik zand onder mijn handen voel ben ik meteen klaar wakker. Ik schiet overeind en kijk meteen om me heen, maar val weer achterover van een steek die door mijn hoofd gaat. Verderop zie ik ook een paar mensen liggen. Voorzichtig sta ik op en kijk dan om me heen. Ik ben op een eiland?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Lé abo.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [ Kamerindeling en begin post erbij gezet]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nathan

    De felle zonnestralen brandden op mijn oogleden. Voorzichtig probeerde ik ze open te doen. Mijn hoofd knalde bijna van de koppijn. Een kater? Ik wreef in mijn ogen en deed ze toch maar -met moeite- open. Wit strand? Palmbomen? O wacht, dit was natuurlijk weer zo'n traumatische nachtmerrie over Coco de zingende en dansende Krab. Wie laat er dan ook een 5 jarige alleen met een glas water en bewegend speelgoed? Hard kneep ik in mijn arm om mezelf wakker te maken. 'Au!' Ik keek weer om me heen en zag ook andere mensen liggen. 'Waar the f*ck ben ik?' Mompelde ik met schorre stem.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 21:13 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Naveah Mylana Romérez

    'Ohmy..' kreun ik zacht terwijl ik mijn hand tegen mijn voorhoofd leg en moeizaam overeind kom. Wat is er in hemelsnaam met me gebeurd? Na een paar keer knipperen open ik mijn ogen en kijk langzaam om me heen. En waar was ik belandt? Ik klop het zand wat op mijn armen en rug zit af. Woel vervolgens even met beide handen door mijn haren, waarop ik een zuur gezicht trek vanwege de bonzende koppijn.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ariana Maria Lovegood
    Ik werd wakker en keek om me heen. Ik was op een eiland. Oké. Wacht, wat? Ik was op een eiland? Ik schudde het zand uit mijn haar en stond op. Ik besloot gewoon ergens heen te lopen en ik zag wel waar ik uitkwam. Opeens schoot er iets door mijn hoofd. Mijn iPod. Waar was 'ie? Veel mensen vonden het raar, maar mijn muziek was nu eenmaal heilig.

    Darren Thompson
    Ik deed mijn ogen open en zag zand, water en bomen om me heen. Uh, hoe kon dat? Ik ging rechtop zitten en keek om me heen. Toen merkte ik pas dat ik knallende hoofdpijn had. Ik stond op en keek nog eens rond. Ik zag meer mensen maar was meer gefocust op dat ik niet wist waar ik was en hoe ik hier beland was.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 21:22 ]

    Emma Jade Cales
    Ik knipper even met mijn ogen tegen het felle licht en wil op mijn wekker kijken hoe laat het is als ik zie dat mijn wekker er niet is. En mijn kamer ook niet. Ik lig op een of ander strand. Hoe the hell ben ik hier nu weer belandt? Ik kom langzaam overeind en hou mijn hand boven mijn ogen zodat de zon er niet te veel in schijnt. Dan zie ik dat ik niet de enige ben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ziad

    Als ik mijn ogen open is het eerste dat me opvalt dat er geen kussen onder mijn hoofd ligt.
    Daarna volgen er nog veel meer dingen, zoals het ruizen van de zee, de helderblauwe lucht met geen wolkje aan de hemel, de felle zon...
    En als ik overeind kom ligt er een uitgestrekt, wit strand voor me.
    Ik hoef mezelf niet te krabben of knijpen om me te realiseren dat dit geen droom is. Dat doen ze trouwens wel altijd in tekenfilms.
    Ik sta op, beweeg een paar keer met mijn blote voeten en schuur er daarna mee over het vlekkeloze zand. Ik weet niet waar ik ben, maar alles is beter dan mijn internaat.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Kayleigh Sharon Terasia

    Ik deed langzaam mijn ogen open en kijk pijnlijk rond, ik zag de zee bewegen. Het bewoog te snel ik liet me weer in het zand vallen, 'Zand?' Ik keek verbaasd rond en keek weer naar de zee, ik zou er best wel in willen zwemmen. Ik bleef maar liggen want het was te lekker warm. Waar ben ik eigenlijk?

    Kaylen Hudson Terasia

    Ik voelde zware steken door me hoofd gaan en stond meteen op. Dat was dus niet zo'n goed idee.. Ik kijk wat rond, bomen, bomen, bomen, zand, zand, zand, zee, zee, zee en oh, een paar mensen. 'Maiin, wtf is er nou weer gebeurd...?'

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 21:53 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Okee wie ligt er naast Nathan? :3]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sweetest schreef:
    [Okee wie ligt er naast Nathan? :3]


    [mijn andere poppetje wel a. wacht even dan schrijf ik iets]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naveah Mylana Romérez

    Hoewel ik normaal zou kunnen genieten van de warme zon, irriteerde ik er me nu lichtelijk aan. De felheid ervan was alles behalve bevordelijk voor mijn klappende koppijn. Dat in combinatie met het feit dat ik nog steeds niet weet waar ik ben werkt slecht op mijn altijd zo goede humeur. Na een tijdje duw ik mezelf overeind, veeg het zand van mijn benen af en kijk weer een keertje rond. Ik was benieuwd of ik de enige hier was..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'