• Hoi, ik vind jullie lief.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 17:24 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Is hier dood D: Tja... Vrijdag avond xd

    HOI ESTHER C: <3


    What's so bad about being different?

    HOI LIANNEEE ;D

    ugh mijn mobiel spaced en flipt hem helemaal en hij is leeg dus ik kan er niks meer mee


    What's so bad about being different?

    Hahah ik ben zo'n troller. Iemand zei op twitter: ik moet er van kotsen als twee mensen van hetzelfde geslacht elkaar op de bek pakken.
    Dus ik stuurde haar een foto van twee meisjes. En nu haalt ze er iemand bij enzo. Maar ik lach me dood om hun, sneue mensen.


    Remember when...

    Die mensen zijn echt sneu. Laat mensen gelukkig met elkaar zijn. Al vallen ze op hetzelfde geslacht.


    What's so bad about being different?

    Faberyayo schreef:
    Hahah ik ben zo'n troller. Iemand zei op twitter: ik moet er van kotsen als twee mensen van hetzelfde geslacht elkaar op de bek pakken.
    Dus ik stuurde haar een foto van twee meisjes. En nu haalt ze er iemand bij enzo. Maar ik lach me dood om hun, sneue mensen.


    AHAHAHAHAHHAHAHAH.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Serieus ik ga echt boos worden op mijn pa als hij mij geen geld wil geven voor Amsterdam. Like mijn ma moet nu echt alles voor ons betalen. Hij betaald niet mee terwijl hij dat MOET doen van de rechter.


    What's so bad about being different?

    HORANTASTIC schreef:
    Serieus ik ga echt boos worden op mijn pa als hij mij geen geld wil geven voor Amsterdam. Like mijn ma moet nu echt alles voor ons betalen. Hij betaald niet mee terwijl hij dat MOET doen van de rechter.


    Omfg, ik ga het slaan.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Achja ik kom wel in A'dam. Desnoods vraag ik mijn ma of ze me brengt xd


    What's so bad about being different?

    Hé, dat kan dan natuurlijk ook. ;D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Maar volgens mij moet ze dan werken. Of ik jat haar OV gewoon. Naja eerst geld vragen morgen c:


    What's so bad about being different?

    Ohja, ik loop zondag nog steeds mank hoogst waarschijnlijk.
    Dit klinkt heel raar maar ik heb mijn kleine teen zwaar gekneust of gebroken -kunnen ze niet helpen- dus tjah. Hahahha.


    Remember when...

    Oh, heel misschien kan ik je joinen Hester. Ik heb nog steeds last van m'n wreef en ik kan m'n tenen niet bewegen.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    En ik kan waarschijnlijk ook joinen met mijn verrekte spier in mijn knie. Yay


    What's so bad about being different?