• Hoi, ik vind jullie lief.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 17:24 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    CHELSEA<33


    What's so bad about being different?

    HORANTASTIC schreef:
    hahaha ik moet volgende week met gym judoën. En we moeten ook zo'n pak aan. Hahahaha c:
    Dat moesten wij in de 1e EN DAT WAS ZO GOOR. Want iedereen doet zo'n pak aan, allemaal klassen, elke week en die dingen worden eens in het jaar gewassen gadverdammeeeee


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Nutellaria schreef:
    (...)Dat moesten wij in de 1e EN DAT WAS ZO GOOR. Want iedereen doet zo'n pak aan, allemaal klassen, elke week en die dingen worden eens in het jaar gewassen gadverdammeeeee


    bij ons worden ze ieder weekend gewassen c:
    haha o wat leuk we moeten ook gaan "worstelen." Hallo blauwe plekken


    What's so bad about being different?

    HELLOOOOO((:


    every little thing is gonna be alright.

    HORANTASTIC schreef:
    hahaha ik moet volgende week met gym judoën. En we moeten ook zo'n pak aan. Hahahaha c:

    hahhah ik heb 4 jaar gejudoot xd


    every little thing is gonna be alright.

    Maaar die pakken zijn veel te groot. Dus ik kan er in zwemmen xd


    What's so bad about being different?

    MARRIT EN MARIT <33


    What's so bad about being different?

    godverdejezuuuuuusss. echt ik heb een anon op tumblr en die blijft mij dingen vragen. en eerst waren het nog like, gewone dingen, maar nu gaat ie te ver hoor. bgfrycwhniugjefwdas


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Nutellaria schreef:
    godverdejezuuuuuusss. echt ik heb een anon op tumblr en die blijft mij dingen vragen. en eerst waren het nog like, gewone dingen, maar nu gaat ie te ver hoor. bgfrycwhniugjefwdas


    Naawh :C


    What's so bad about being different?

    HORANTASTIC schreef:
    (...)

    Naawh :C
    ik ben echt boos serieus en ik weet niet of ik nu moet antwoorden ja of te neee


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Nutellaria schreef:
    godverdejezuuuuuusss. echt ik heb een anon op tumblr en die blijft mij dingen vragen. en eerst waren het nog like, gewone dingen, maar nu gaat ie te ver hoor. bgfrycwhniugjefwdas


    Wat zegt het?


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    xStonem schreef:
    (...)

    Wat zegt het?
    dit: HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH. She don't amswur this, so caring hahahahaha. Bt ok, I will go away. She's ugli. You are wierd for tinking she's better than me.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Nutellaria schreef:
    (...)dit: HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH. She don't amswur this, so caring hahahahaha. Bt ok, I will go away. She's ugli. You are wierd for tinking she's better than me.



    WHUUUT. O.O


    every little thing is gonna be alright.

    Wilt er iemand mijn twee nieuwe prologen lezen en me vertellen wat de beste/origineelste is? :D hahaha


    i'm broken, do you hear me.

    hoi chanou, je bent gubvrndsukjbgefw lief c:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.