• Ik draag al een paar dagen mijn Tokio Hotel trui. Zal jullie even vertellen hoe da was op mijn school.
    Eeerste dag; Armin kwam naar mij toe. Ligtjes trok ie zo aan mijn trui en dan schudde hij zo met zijn hoofd en ik keek hem keivaag aan.
    Tweede dag; Terug Armin die klaagde van mijn smaak. Een paar wijven die gwn Tokio Hotel zeiden. (ongelofelijk hoeveel mensen dat dan zeggen)
    Vandaag; Iedereen zat te wijzen naar mijn trui en al de namen van de leden te zeggen. Was abnormaal gewoon.

    Is dit bij jullie ook zo?

    ik draag geen TH naar school; durf ik niet(A) btw... me t-shirt is toch te kleinxD


    I am an idiot, I move.

    Ja!
    Ik ging vorig jaar tijdens de proefwerken met men tas van tokio hotel naar school.
    Ongeloofelijk hoeveel mensen me wel niet aan keken O.o


    We'll never be as young as we are tonight

    Als ik een Tokio Hotel shirt aan heb, heb ik meestal een trui er over heen dat ze het niet zien want anders moet ik bij de zielige mensen van onze school gaan staan:S

    Als ik een Tokio Hotel shirt aan heb, heb ik meestal een trui er over heen dat ze het niet zien want anders moet ik bij de zielige mensen van onze school gaan staan:S

    uitleg graag

    Ik draag geen tokio hotel
    Want men sociale leven zou wel even DOOD zijn
    Jaa idd, bij mij ook. (A)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik draag geen th kleren .. nooit gedaan ook eigenlyk alleen op 14 juni en nu hebk da shirt als pyjama [/ja weet het ben triest]

    mr bij ons mag alles dus tja en niemand kijkt je er raar over aan.. n_n ik ga gwoon nr sgool in felblauwe skinny met een bandana om en strikje in mijn haar en dan verwacht je dat se je emo gaan noeme nee hoor n_n se noemen me schattgi O_o :D


    We can only learn to love by loving.

    ik draag m'n TH-kleren tegenwoordig ook bijna nooit meer op school want dan gaat iedereen je meteen veroordelen & niet meer met je willen omgaan en zo <.


    Beeeeeeeesje :-)

    jaaah!!! se roepen altijd: tokio!! of: tokio hotel!! of: gothic!! en al da soort gedoe,, maja mijn th vest neimand mag aan kome(6)(6)(A):P


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.