• Reizen. Vele mensen doen het. Sommigen komen, anderen gaan. Soms gaan ze voor altijd, en komen nooit meer. Vluchten, het ontvluchten van je lot. Voor eeuwen veranderen mensen hun reis al, zetten de eindbestemming naar hun hand. Maar kan de reis hen misschien ook veranderen?

    De wereld van de veertienjarige Lap is er een van oeroude vestigingen, uitgestrekte natuurlandschappen en felle oorlogen. Hoe kan een onzekere maar kundige jongen van zijn leeftijd, vaderloos en slechts gebonden door herinneringen, een weg vinden, een lotsbestemming kiezen, als het leven al voor hem heeft gekozen?
    En als dat lot ook nog eens heel anders blijkt te zijn dan hij dacht, komt Lap voor de allergrootste uitdaging van zijn leven te staan. Zijn kersenhouten pijlen doorboren met het grootste gemak ieder hart, maar is hij ook in staat iemands hart te genezen?

    Sommigen van ons leven om te vechten. Sommigen vechten om te leven. Zorg dat je niet bij de eerste groep hoort. Zoek in oorlog alles, maar niet je lotsbestemming.
    Want dan kom je nog voor pijnlijke verrassingen te staan....


    http://www.quizlet.nl/stories/47150/maanhert/

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 9:30 ]


    Men zegt wel eens dat ik een hart van steen heb.

    Aaaah ik mag deze inleiding (H)
    Waarom reageert er verder niemand? :(


    There is freedom in the dark.

    LeaFlammae schreef:
    Aaaah ik mag deze inleiding (H)
    Waarom reageert er verder niemand? :(

    Misschien ben ik wel niet zo goed in het schrijven van pakkende inleidingen:(. Of het is me gewoon niet gegunt, dat kan ook nog. Op het gebied van promoten is weinig mij gegunt. Ach ja, ik vraag me soms af... Zou Maanhert wel gelezen worden als het over mr. Bieber zou gaan? Of ben ik gewoon niet goed genoeg?
    Ok, ik doe een beetje erg depri. Kan maar beter stoppen:(


    Men zegt wel eens dat ik een hart van steen heb.

    Ahw :(
    Ik Ga Jou Opvrolijken.
    Eens Even Denken.
    Je Schrijft Geweldig, En Het Is Gewoon Gemeen Dat Niemand Reageert. Maar Mijn Verhaal Leest ook Niemand, Kan Je Misschien een Beetje Helpen? (A)
    Ik Help Jou Nu Toch Ook? ;)


    There is freedom in the dark.

    LeaFlammae schreef:
    Ahw :(
    Ik Ga Jou Opvrolijken.
    Eens Even Denken.
    Je Schrijft Geweldig, En Het Is Gewoon Gemeen Dat Niemand Reageert. Maar Mijn Verhaal Leest ook Niemand, Kan Je Misschien een Beetje Helpen? (A)
    Ik Help Jou Nu Toch Ook? ;)

    Ja hoor, als een gelegenheid zich voordoet zal ik jouw story zeker promoten *patpat* LOL


    Men zegt wel eens dat ik een hart van steen heb.

    Ik moet nu ff weg, middageten ;)


    There is freedom in the dark.

    Ach ja, ik denk dat niemand dit verder toch gaat lezen:(


    Men zegt wel eens dat ik een hart van steen heb.

    Ik vind die inleiding echt heel spannend geschreven, speelt het zich af in een andere tijd?
    Meh, ik ben te lui om stories te volgen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vind die inleiding echt heel spannend geschreven, speelt het zich af in een andere tijd?
    Meh, ik ben te lui om stories te volgen.

    Bedankt voor je reactie (= Het speelt zich inderdaad af in een andere tijd, maar ook een andere dimensie. Denk aan een tijd zo rond de Middeleeuwen, het omgikschietjeneermetmijnpijlenboog- tijdperk.xD


    Men zegt wel eens dat ik een hart van steen heb.

    IraTotalis schreef:
    (...)
    Bedankt voor je reactie (= Het speelt zich inderdaad af in een andere tijd, maar ook een andere dimensie. Denk aan een tijd zo rond de Middeleeuwen, het omgikschietjeneermetmijnpijlenboog- tijdperk.xD


    Hahaha, het omgikschietjeneermetmijnpijlenboog-tijdperk xD
    Ik heb je al helemaal besmet met het pijl-en-boog-virus, geloof ik! ;)
    (Of komt het door een 'Steen'? In dat geval: Ik heb niks gezegd :X)


    There is freedom in the dark.

    LeaFlammae schreef:
    (...)

    Hahaha, het omgikschietjeneermetmijnpijlenboog-tijdperk xD
    Ik heb je al helemaal besmet met het pijl-en-boog-virus, geloof ik! ;)
    (Of komt het door een 'Steen'? In dat geval: Ik heb niks gezegd :X)

    Het komt door een steen/door jou/door Grijze Jager
    Laat ik het uitleggen:
    1. Jij leest Grijze Jager
    2. Je denkt 'OMG!' en schrijft een geweldige *ahem* proloog
    3. Die mij vervolgens weer doet denken aan een Steen.
    4. Die Steen is vervolgens weer fan van de Grijze Jager, en toen was de cirkel rond.
    Aah, verzuchtte zij, wat is het leven toch heerlijk logisch...


    Men zegt wel eens dat ik een hart van steen heb.

    Ahem? Ô_o
    Was dat soms sarcastisch bedoeld of zo? *argwanend*
    En ja, het leven is logisch. Kom je daar nu pas achter? (A)
    Maar we gaan een beetje offtopic, geloof ik xD


    There is freedom in the dark.

    Ja, da's waar, ik wilde het gewoon even aan je uitleggen xD


    Men zegt wel eens dat ik een hart van steen heb.

    *Schopt*


    Men zegt wel eens dat ik een hart van steen heb.

    De link doet het niet, maar ik ga hem zeker lezen :Y) ik vind die inleiding namelijk awesome!

    [ bericht aangepast op 24 april 2011 - 7:47 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    De link doet het niet, maar ik ga hem zeker lezen :Y) ik vind die inleiding namelijk awesome!

    Oeps... *hehe* Ik ben nog niet zo goed met links enzo, zou je me misschien kunnen helpen?
    Anyway, ik vind het heel cool dat je mijn verhaal wil lezen (Y) Ik hoop dat het verhaal zelf net zo in de smaak valt als de inleiding xD


    Men zegt wel eens dat ik een hart van steen heb.